Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Zawieszenie Gwintowane [GWINT]
Autor Wiadomość

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Śro 26 Wrz, 2007   

Ja przed samą sprzedażą miałem gwint w lupo gwint firmy H&R.

Ustawiony na wysokość odpowiadającą fabrycznemu zawiasowi był prawie komfortowy.
Skręcony do połowy zaczynał dawać frajde z jazdy - można było troszeczke szybciej po zakrętach pojeżdzić. Ustawiony maksymalnie na glebe zrobił z auta które niebezpiecznie przechylalo się na zakrętach gokarcik(maksymalna gleba to dlamnie nie tarcie progami po ziemi a ustawienie auta tak zeby dawalo jak najwiecej frajdy w jezdzie po zakretach a wiec jakies -60mm na oko). Auto było mega stabilne, nie przechylało się, jednak komfort był pojęciem kompletnie abstrakcyjnym do tego stopnia że na nierównych drogach płyta w cdku ciagle przeskakiwała :D

Jeżeli gwint chcecie do jazdy a nie do lansu to imho firmy takie jak gt cupline czy FK odpadają bo to nie to przeznacznie kompletnie (oczywiście mówie o podstawowej wersji gwintu tych firm a nie o tych bardziej zaawansowanych bo z nimi kontaktu poprostu nie miałem) . Tak jak barto napisał dobrym rozwiązaniem jest np Koni Sport 1130 lub zakup jakiegoś topowego gwintu który ma możliwość regeneracji. A najlepszym rozwiązaniem wydaje mi się że jest jednak zakup dobrych amorów i sprężyn. Gwint wymaga dbałości, nie słuzy mu zima i polskie drogi posypywane solą tak więc wypadałoby go zmieniać na zime albo liczyć sie z tym że pierścienie mogą sie pozapiekać czy pouszkadzać mechanicznie co będzie powodowało utrudnione ustawianie gwintu a skoro to forum nastawione jest na performance to zapewne u nikogo z Wastaki zawias lekkiego życia miał nie będzie :)
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 02 Paź, 2007   

ogolnie firma SuperSport nie ma opini dobrej marki czesto nie wytrzymuje gwarancyjnych 2 lat :) albo strzela zaraz po gwarancji

ogolnie jazda na gwinicie bez regulacji twardosci jest taka ze im nizje tym bardziej twardo :)
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8