no nie... po prostu odgornie z racji tego ze masz turbo pojemnosc przelicza sie razy 1.7... a ze powyzej 2000 jest tylko jedna klasa to tak bedzie to auto jezdzilo w klasie subaru, lancera, bmw or something... no ratowalo by Cie 1.0/1.1 na turbie jeszcze wtedy bys sie zalapal do 2 litrow.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 17 Sty, 2008
Reguły jak to reguły, powinny być jasne i czytelne i co najważniejsze nie poxostawiać wątpliwości, jakby dopuszczali, na podstawie mocy to jak by to miało wyglądać?
Chyba musieli by badać przed startem takie auto na hamowni, bo chyba nie wierzysz w to ze każdy uczciwie przyniósł by dobry wykres
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 17 Sty, 2008
Vlodarsky napisał/a:
ale lipa To jest bez sensu
Nie Marku !
Nie jest to bez sensu.
Zaostalo to wprowadzone bardzo dawno temu i tak naprawde ma za zadanie wyrównać szanse samochodów turbo i na.
Juz w latach 80tych bylo wiadomo ze potencjal silników turbodoladowanych jest znacznie wiekszy niż silników wolnossacych (dzik to czyta i triumfuje ).
Owszem jako posiadacz 1,6turbo startujesz w ostatniej klasie z "potworami" typu subri i lancek, ale powiem Ci tak na pocieszenie że jak dla mnie silnik NA ma fajniejsza charakterystyke do KJSów.
Turbo jest super jak jest 4x4, albo jak próba jest po suchym i przyczepnym i z dluższymi prostymi bez nawrotów. Jeżeli nie to zanim odszukasz trakcje to ktoś inny np dobrze zrobionym CC jest juz na mecie.
Dla przykladu Rasta który nie jest wylącznie streetracingowcem też próbuje swoich sil w KJSach i niech sam powie czy pomimo 280KM wygrywa ?
Powiem wiecej: krete tory z krótkimi prostymi (lublin, radom, bydgoszcz) to też nie jest żywio turbo FWD.
Zapytaj Jimka czy nie mial problemów z trakcja na Lublinie ?
Bo przecież zawieszeniowo i hamulcowo Jego Miniak to pierwsza liga
Vlodi: Jak chcesz zrobic sprzet do wygrywania KJSów to rób AX 1,6 i odelż go na maxa.
Moim zdaniem nawet seryjne 100KM z 8V wystarczy
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
CHRZANEK ja nic nie robie ani chwilowo nie zamierzam tylko zastanawiam się jak to jest. Gaz można też wciskać do połowy tak poza tym
Ale dalej twierdzę, że powinien być podział moc/waga a nie pojemność
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach