Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Homologacja AX i takie tam
Autor Wiadomość

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

Jeżeli chodzi o turbo to ma zastosowanie przelicznik pojemnośc x 1,7.
(choć nic sobie za to nie dam uciąc)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

czyli jak będzie 1,6 poparte wykresem np 140-150KM to i tak wrzucą taki samochód do klasy subaru ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

no nie... po prostu odgornie z racji tego ze masz turbo pojemnosc przelicza sie razy 1.7... a ze powyzej 2000 jest tylko jedna klasa to tak bedzie to auto jezdzilo w klasie subaru, lancera, bmw or something... no ratowalo by Cie 1.0/1.1 na turbie jeszcze wtedy bys sie zalapal do 2 litrow.
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

ale lipa :) To jest bez sensu :) auta powinny być dobierane mocą i ciężarem moim zdaniem.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

Reguły jak to reguły, powinny być jasne i czytelne i co najważniejsze nie poxostawiać wątpliwości, jakby dopuszczali, na podstawie mocy to jak by to miało wyglądać?
Chyba musieli by badać przed startem takie auto na hamowni, bo chyba nie wierzysz w to ze każdy uczciwie przyniósł by dobry wykres ;)
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
ale lipa To jest bez sensu


Nie Marku !
Nie jest to bez sensu.
Zaostalo to wprowadzone bardzo dawno temu i tak naprawde ma za zadanie wyrównać szanse samochodów turbo i na.

Juz w latach 80tych bylo wiadomo ze potencjal silników turbodoladowanych jest znacznie wiekszy niż silników wolnossacych (dzik to czyta i triumfuje ;) ).

Owszem jako posiadacz 1,6turbo startujesz w ostatniej klasie z "potworami" typu subri i lancek, ale powiem Ci tak na pocieszenie że jak dla mnie silnik NA ma fajniejsza charakterystyke do KJSów.

Turbo jest super jak jest 4x4, albo jak próba jest po suchym i przyczepnym i z dluższymi prostymi bez nawrotów. Jeżeli nie to zanim odszukasz trakcje to ktoś inny np dobrze zrobionym CC jest juz na mecie.

Dla przykladu Rasta który nie jest wylącznie streetracingowcem też próbuje swoich sil w KJSach i niech sam powie czy pomimo 280KM wygrywa ?

Powiem wiecej: krete tory z krótkimi prostymi (lublin, radom, bydgoszcz) to też nie jest żywio turbo FWD.
Zapytaj Jimka czy nie mial problemów z trakcja na Lublinie ?
Bo przecież zawieszeniowo i hamulcowo Jego Miniak to pierwsza liga

Vlodi: Jak chcesz zrobic sprzet do wygrywania KJSów to rób AX 1,6 i odelż go na maxa.
Moim zdaniem nawet seryjne 100KM z 8V wystarczy :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

CHRZANEK ja nic nie robie ani chwilowo nie zamierzam tylko zastanawiam się jak to jest. Gaz można też wciskać do połowy tak poza tym :P
Ale dalej twierdzę, że powinien być podział moc/waga a nie pojemność
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
Ale dalej twierdzę, że powinien być podział moc/waga a nie pojemność

czyli konkretnie... jak to widzisz? jak pisal ktos wyzej.. jak wg ciebie bedzie
weryfikowana moc?
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

Hehehe Vlodi widzi to tak:

Na BK przed kjs jest waga i hamownia.

Po pomiarach auto jest przydzielane do odpowiedniej klasy:

klasa do 100KM do 800kg
klasa do 100KM do 1000kg
klasa do 100KM do 1200kg
klasa do 100KM pow 1200kg
klasa do 150KM do 800kg

itd :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

to po jednej furze w klasie bedzie ;D
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Czw 17 Sty, 2008   

aaaa nie zapominajcie ze od tego roku w kjsie nie mozna miec butli na lpg... ha i tu was mam!
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pią 18 Sty, 2008   

Nie no powiedzmy :

Klasa do 1000 kg podzielona na do 100KM i powyżej
Klasa do 1200 kg do 140-150 i powyżej
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 19 Sty, 2008   

Tylko że nadal nie ma żadnego sposobu na weryfikacje mocy i wagi ;)
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 19 Sty, 2008   

Waga+hamownia wydaje mi się, że te urządzenia mogą to zrobić :)
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 19 Sty, 2008   

rozmarzyles sie... malo ktory automobilklub ma fotokomorki a co dopiero mowic o hamowni :)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9