auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 08 Lut, 2008
Chrzaniu zgadzam sie z toba, u Marceliniego jest ten problem ze on juz troche wylozyl w 106. Teraz pytanie za 100 punktow, kiedy konczy sie homo na 106 8v a kiedy na s16. Bo chyba u Marcela rozsadniej bylo by przejsc na S16 wlasnie.
auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km Pomógł: 32 razy Dołączył: 10 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 08 Lut, 2008
Marcin, a tak naprawde... u Ciebie bedzie jeszcze dużo pracy jak będziesz chciał przystosować samochód do PZM.. musisz homologować klatkę, musisz uzyskać książeczkę sportową samochodu, przejść przegląd sportowy...
a co do cen, to wejdź sobie na stronkę www.dzyr.pl kliknij na logo SPARCO. wejdziesz wtedy na sklep www.prince.com.pl Dzyru ma u nich 15% zniżki wiec zawsze to coś a ceny i tak mają przystępne. sys gaśniczy LICO 1299 - 15%
_________________ DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
co do znizek na czesci to napewno bede mial wieksze niz u Krzyska, ale moze i z nim sie dogadam .... jak bede budował auto to bedzie to w TRAXie u Pawła - w poniedzialek pojade do niego i policzymy i zobaczymy jak to bedzie wygldało
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Pią 08 Lut, 2008
Bad-i napisał/a:
Mick napisał/a:
jak będziesz chciał przystosować samochód do PZM.. musisz homologować klatkę
Mick, nie musisz homologować klatki. Ona ma byc zgodna z J i tyle.
Mick: ale tera przywalileś Jak krowa na asfalt
Marcel widze trzy opcje:
1) Albo sprzedac już teraz i jeszcze zabrać z samochodu co tylko sie da i sprzedac jako TOTALNEGO golasa (na stalówce, bez BOCZKÓW drzwiowych, itp)
2) Albo isć po bandzie i budować topowo z konwersja na 16V tak jak u Wujka Radzia
3) Albo (co jest w zasadzie też mozliwe) zrobic auto na cywila - wywalić klatkę, wstawic normalne fotele pasy i kanape a nawet radio - i sprzedać jako nówka funkiel nie używana w sporcie. Gdyby co to środek mogę Ci dac od swojego
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Pią 08 Lut, 2008
za 10k sprzedaje go od reki obecnie .... wiec moze warto ?! - w sumie wychodze na swoje prawie +/- 500-1000zł
w sumie poza boczkami nie ma co wyjmowac i alu
wersja 2 chyba najbardziej prawdopodobna, ale po wizycie w TRAXie bedzie decyzja...
nie mam nic do tego auta wiec nie ma opcji zebym zrobic cywila, podobne koszta jaby budowac rajdówke hehehe
auto: Fiesta R2
silnik:: 1.6 16v
moc: 170km Pomógł: 32 razy Dołączył: 10 Lip 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 08 Lut, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Bad-i napisał/a:
Mick napisał/a:
jak będziesz chciał przystosować samochód do PZM.. musisz homologować klatkę
Mick, nie musisz homologować klatki. Ona ma byc zgodna z J i tyle.
Mick: ale tera przywalileś Jak krowa na asfalt
bujaj sie
to kiedyś usłyszałem, że na pzm-y ma być homologowana... ok ciesze się, że się myliłem
co do badań też się myliłem, wiec spoko, fajnie, że na 1 BK uzyskuje się książeczkę sportową.
_________________ DEEP HOUSE MUSIC | BEACH | SUN | PARTY
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Pią 08 Lut, 2008
Trudne pytanie zadałaś. Wszystko zależy oczywiście od tego ile możesz kasy na taką zabawkę poświęcić bo oczywiste jest że jak masz swoje to wszystko o samochodzie wiesz, wiesz co jest zrobione co trzeba zrobić... Natomiast z kupnem używanej rajdówki to może być różnie. Można kupić fajne zadbane autko o które ktoś dbał albo można kupić samochodzik w który po pierwszym rajdzie wszystko się posypie... więc jak już kupować używkę to należy ją dookładnie sprawdzić u kogoś kto się zajmuje budową i przygotowaniem takich samochodów no i oczywiście historię startów... A ktoś tu wypominał o środku z rallye ????
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach