wg mnie w kombi był montowany ten silnik:
2.0 litra X20XEV (Ecotec) 1998cm³ 100kW 5400rpm 185Nm 4000rpm MPi DOHC 10.8:1
a nie ten
2.0 litra C20XE 1998cm³ 110kW 6000rpm 196Nm 4600rpm MPi DOHC 10.5:1
Ja wyznaje taka zasade ze jak posiadasz wydmuszke typu R5 to potrzeba miec drugi pewny bezawaryjny samochod do jazdy po bulki i po czesci.
Nie psuj astry bo nie bedziesz mial czym po bulki jezdzic
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Pon 03 Mar, 2008
dzik napisał/a:
Ja wyznaje taka zasade ze jak posiadasz wydmuszke typu R5 to potrzeba miec drugi pewny bezawaryjny samochod do jazdy po bulki i po czesci.
Nie psuj astry bo nie bedziesz mial czym po bulki jezdzic
mi nie chodzi o dłubanie tylko prosty swap... (oksymoron co? )
Nie ma prostych swapow.
Przy swapie nawet tym najbardziej prostym masz 1001 spraw do przypilnowania, a pozniej "zawsze cos". Niby pierdoly ale potrafia unieruchomic samochod.
_________________
Marcel [Usunięty]
Wysłany: Pon 03 Mar, 2008
KonradMK napisał/a:
mi nie chodzi o dłubanie tylko prosty swap... (oksymoron co? )
kazda wymiana silnika na inny niz masz seryjnie jest MODYFIKACJA, poza tym warto by było pomyslec wtedy o tarczach na tył, czyli kolejne koszta i Modyfikacje...
ja bym sobie odpuscił narazie - a to co masz zainwestowac przepraszam durnie w Astre wsadz w r5
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach