Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Castrol EDGE czy Motul 300V?
Autor Wiadomość

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 29 Lip, 2008   

Kupiłem dziś Motula w 4turbo, bo potrzebowałem na szybko (jutro przegląd). :) Chrzanek - dzięki za info!

Przegląd C2 wspiera Motul :P
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 29 Lip, 2008   

A na co tyle płynu hamulcowego kupiłeś :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 29 Lip, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
A na co tyle płynu hamulcowego kupiłeś :D :D :D

Na zapas. :rotfl: A na serio, to gośc mi zasugerował, że 0,5 l to może być mało, a że nie wiedziałem ile wchodzi, to kupiłem dwa. ;) Spoko, nie zmarnuje się. :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 29 Lip, 2008   

oleje fajne Motula i wogóle.. ale skoro tak porzadnie inwestujesz to dlaczego takie badziewne filtry kupiłes?? słyszałem o filtronach które zostały wsysnięte do silnika ( oczywiscie mowa o filtrach powietrza) psujac po drodze przepływke....
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 29 Lip, 2008   

Janusz napisał/a:
ale skoro tak porzadnie inwestujesz to dlaczego takie badziewne filtry kupiłes?? słyszałem o filtronach które zostały wsysnięte do silnika ( oczywiscie mowa o filtrach powietrza) psujac po drodze przepływke....


Zasięgałem opinii wielu osób i nikt nie miał zastrzeżeń do Filtrona, montują filtry np. oleju do Evo czy Imprezy i jest OK. Filtr powietrza i tak jest "na chwilę"bo będzie ITG niedługo. :)
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Wto 29 Lip, 2008   

zdecydowanie motul 300V castrole edge w 200sx przepalil sie bardoz szybko tzn po 2000-3000 km byla to jzu tylko woda zupka gdzie motul trzymal swoje parametry bardzo ladnie
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

Stf 
Duuużo do czytania


auto: 991
silnik:: 3.8
moc: 400km
Pomógł: 37 razy
Dołączył: 22 Wrz 2007
Skąd: rk-wa

Wysłany: Wto 29 Lip, 2008   

motul jest ok, ale nie wytrzymuje 8kkm. wylałem go niewiele powyżej 7kkm -> woda. Wcześniej zalewałem shell helix ultra racing, który po 8 tyś był świeży. Aktualnie m1 5w50 i jest znośnie, tzn po 8kkm nie śmierdzi przepaleniem i jest umiarkowanie gęsty. Auto upalane bardzo często a od wymiany do wymiany nie ubywa nawet 200ml.
_________________
0-1
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 30 Lip, 2008   

Stf ale w turbo olej ma jakieś 2 razy cięższe warunki pracy :D :D :D
W N/A te 8000km powinien znieść na luzaku.
Poza tym V300 to nie jest jakaś rzeźnia 20w60 tylko normalne 5w40 wiec on gęsty nigdy nie bedzie...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

MoRToN 
sushi nori
tylko fourty/fourty


auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 31 Sty 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 30 Lip, 2008   

A to dotyczy każdego motula czy tylko 300v ?
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 30 Lip, 2008   

Chodzi o klase lepkości - producent oleju nie ma wpływu na konzystencję.

Tzw "zerówki" 0w20, 0w30 sa jak woda i przelewają się przez palce. Najrzadszy olej jaki "macałem" to castrol SLX.

Do turbin te oleje sie nie nadają (tzn do pracy w trudnych warunkach) bo nie są odporne na przegrzanie. Do turbo lepiej się nadaja Xw50 albo Xw60 które znoszą wręcz smażenie ale i tak trzeba je częściej zmieniać...
Długi temat :D :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 30 Lip, 2008   

Greg napisał/a:
Zasięgałem opinii wielu osób i nikt nie miał zastrzeżeń do Filtrona, montują filtry np. oleju do Evo czy Imprezy i jest OK. Filtr powietrza i tak jest "na chwilę"bo będzie ITG niedługo.


To ja dodam swoje 3 gr co do filtrów. Filtron jest ostatnim gównem jakie znam. Kup cokolwiek innego tylko nie to. Mówię to z doświadczenia. Stać Cię na olej za 200 zł za 2 litry a nie stać Cię na normalny filtr oleju ? Śmiechu warte dla mnie...

purflux jest taki drogi ?

a później pytania na forum - filtr oleju mi się odkręcił - pewnie mechanik idiota nie dokręcił... a one się same potrafią odkręcić...

PS ja osobiście odradzam filtry Filtron i Mann.

Co do płynu hamulcowego z jednego opakowania Ci jeszcze zostanie a w drugim się można wykąpać zawsze. Lepiej jedno sprzedaj i dołóż do lepszych filtrów.

Przepraszam, że tak ostro ale denerwuje mnie jak ktoś np robi mody w samochodzie a mu się sworznie urywają... Niektórzy powinni zmienić swoje priorytety.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 30 Lip, 2008   

Hmm... Dla mnie to nie była absolutnie kwestia 10 czy 20zł dopłaty do innego filtra. :) Mówię jak było, rozmawiałem z kilkoma znajomymi (posiadaczami Evo i SI) i nawet od gościa z 4turbo i mówili, że Filtron daje radę i bez stresu, robią filtry dla którejś z firm na pierwszy montaż. Ale oczywiście jestem wdzięczny za sugestię i jak najbardziej następnym razem będzie Purflux. Chyba, że da się wymienic filtr bez zmiany oleju (nie mam pojęcia :P ).

Filtr powietrza i tak będzie ITG, a filtra paliwa mi nie wymienili. Nie pasował, czy coś.
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Śro 30 Lip, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
Przepraszam, że tak ostro ale denerwuje mnie jak ktoś np robi mody w samochodzie a mu się sworznie urywają... Niektórzy powinni zmienić swoje priorytety.



komu ? ;D ;D
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Czw 31 Lip, 2008   

kubas napisał/a:
komu ?


co komu ?

Greg napisał/a:
Chyba, że da się wymienic filtr bez zmiany oleju


da się olej jest w misce.
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 31 Lip, 2008   

komu sie sworzen urwal ? :D
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 4.28 sekund. Zapytań do SQL: 13