auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Wto 29 Lip, 2008
oleje fajne Motula i wogóle.. ale skoro tak porzadnie inwestujesz to dlaczego takie badziewne filtry kupiłes?? słyszałem o filtronach które zostały wsysnięte do silnika ( oczywiscie mowa o filtrach powietrza) psujac po drodze przepływke....
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 29 Lip, 2008
Janusz napisał/a:
ale skoro tak porzadnie inwestujesz to dlaczego takie badziewne filtry kupiłes?? słyszałem o filtronach które zostały wsysnięte do silnika ( oczywiscie mowa o filtrach powietrza) psujac po drodze przepływke....
Zasięgałem opinii wielu osób i nikt nie miał zastrzeżeń do Filtrona, montują filtry np. oleju do Evo czy Imprezy i jest OK. Filtr powietrza i tak jest "na chwilę"bo będzie ITG niedługo.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
zdecydowanie motul 300V castrole edge w 200sx przepalil sie bardoz szybko tzn po 2000-3000 km byla to jzu tylko woda zupka gdzie motul trzymal swoje parametry bardzo ladnie
motul jest ok, ale nie wytrzymuje 8kkm. wylałem go niewiele powyżej 7kkm -> woda. Wcześniej zalewałem shell helix ultra racing, który po 8 tyś był świeży. Aktualnie m1 5w50 i jest znośnie, tzn po 8kkm nie śmierdzi przepaleniem i jest umiarkowanie gęsty. Auto upalane bardzo często a od wymiany do wymiany nie ubywa nawet 200ml.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 30 Lip, 2008
Stf ale w turbo olej ma jakieś 2 razy cięższe warunki pracy
W N/A te 8000km powinien znieść na luzaku.
Poza tym V300 to nie jest jakaś rzeźnia 20w60 tylko normalne 5w40 wiec on gęsty nigdy nie bedzie...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 30 Lip, 2008
Chodzi o klase lepkości - producent oleju nie ma wpływu na konzystencję.
Tzw "zerówki" 0w20, 0w30 sa jak woda i przelewają się przez palce. Najrzadszy olej jaki "macałem" to castrol SLX.
Do turbin te oleje sie nie nadają (tzn do pracy w trudnych warunkach) bo nie są odporne na przegrzanie. Do turbo lepiej się nadaja Xw50 albo Xw60 które znoszą wręcz smażenie ale i tak trzeba je częściej zmieniać...
Długi temat
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Zasięgałem opinii wielu osób i nikt nie miał zastrzeżeń do Filtrona, montują filtry np. oleju do Evo czy Imprezy i jest OK. Filtr powietrza i tak jest "na chwilę"bo będzie ITG niedługo.
To ja dodam swoje 3 gr co do filtrów. Filtron jest ostatnim gównem jakie znam. Kup cokolwiek innego tylko nie to. Mówię to z doświadczenia. Stać Cię na olej za 200 zł za 2 litry a nie stać Cię na normalny filtr oleju ? Śmiechu warte dla mnie...
purflux jest taki drogi ?
a później pytania na forum - filtr oleju mi się odkręcił - pewnie mechanik idiota nie dokręcił... a one się same potrafią odkręcić...
PS ja osobiście odradzam filtry Filtron i Mann.
Co do płynu hamulcowego z jednego opakowania Ci jeszcze zostanie a w drugim się można wykąpać zawsze. Lepiej jedno sprzedaj i dołóż do lepszych filtrów.
Przepraszam, że tak ostro ale denerwuje mnie jak ktoś np robi mody w samochodzie a mu się sworznie urywają... Niektórzy powinni zmienić swoje priorytety.
auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km Pomógł: 18 razy Dołączył: 16 Wrz 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 30 Lip, 2008
Hmm... Dla mnie to nie była absolutnie kwestia 10 czy 20zł dopłaty do innego filtra. Mówię jak było, rozmawiałem z kilkoma znajomymi (posiadaczami Evo i SI) i nawet od gościa z 4turbo i mówili, że Filtron daje radę i bez stresu, robią filtry dla którejś z firm na pierwszy montaż. Ale oczywiście jestem wdzięczny za sugestię i jak najbardziej następnym razem będzie Purflux. Chyba, że da się wymienic filtr bez zmiany oleju (nie mam pojęcia ).
Filtr powietrza i tak będzie ITG, a filtra paliwa mi nie wymienili. Nie pasował, czy coś.
_________________ "If in doubt, flat out." - Colin McRae
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 30 Lip, 2008
Vlodarsky napisał/a:
Przepraszam, że tak ostro ale denerwuje mnie jak ktoś np robi mody w samochodzie a mu się sworznie urywają... Niektórzy powinni zmienić swoje priorytety.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach