Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Test pipe/ High-Flow Catalytic Converter ?
Autor Wiadomość

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

a moje? :D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

Wasze rowniez moi mentorzy :D
Ale Chrzanek bardzo lubi, jak mu sie to powtarza ;)

Z tego co zaobserwowalem, wiem ze w nowszych samochodach (jak wlasnie napisal Saxo) wstawienie samego kawalka rury nie zawsze dziala. W CH stosuja wlasnie strasznie drogie sportowe caty, chociaz bardziej ze wzgledu na przepisy i ekologie (nie chce myslec ile xxxxFr. bym zaplacil, jesli policja skontroluje spaliny u mnie).
W starszych samochodach jak n.p. moje czy podobne cliowki, dobre efekty mozna uzyskac eliminujac kata, zastepujac "jakas" rura o seryjnej srednicy. Caly efekt mozna oczywiscie poprawic, wstawiajac caly element z inox'u. I w tym kierunku chyba sam pojde, kupujac caly zestaw od kolektora po sam tlumik jednego i tego samego producenta.
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

Jest tak dlatego drogi pudzianie ze stare auta maja zuzyte, pozapychane katalizatory.
Budowa katalizatora nie zmieniła sie od ostatnich 20 lat.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

One sa masakrycznie drogie z tego co widzialem.....

No ale skad wynika to, ze nowych samochodach nie jest dobrym rozwiazeniem wstawiania de-cata? Czy chodzi o miejsce wpiecia lambdy? A jesli wstawi sie ja w inne miejsce, przed kata?
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

1. To co napisał Łukasz - check engine - to chyba zabezpieczenie jest
2. W nowych autach kat jest nowy i ma normalny przeplyw

A ty co tu jeszcze w ogole robisz, myslalem ze smarujesz dupe kremem nivea i zakladasz buty do biegania na golasa po gorach? :D :D :D :D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

nox 
Aż żal się spieszyć na tym forum
Mr. Cleaner


auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 11 Sty 2006
Skąd: Katowice

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

małe chińskie rączki robią też coś takiego dla racelanda http://siteground143.com/...9e556f8840e5d99

choć w usa taniej wychodzi :)
_________________
www.MrCleaner.pl
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

Podepne się pod temat: Ile kosztuje sportowy (zapewne z metalowym wkładem) katalizator do Saxo/106 ?? ?? ??
Kto to produkuje, czy ktos to importuje itp ??

Czy sportowe układy wydechowe maja już w sobie sportowy katalizator czy nie ??
Bo jezeli sa sprzedawane w UE to chyba maja - czy niekoniecznie ??

k-mart napisał/a:
Ale Chrzanek bardzo lubi, jak mu sie to powtarza ;)

Wjedź tylko do Polski...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
Czy sportowe układy wydechowe maja już w sobie sportowy katalizator czy nie ??
Bo jezeli sa sprzedawane w UE to chyba maja - czy niekoniecznie ??


z reguły nie mają bo są sprzedawane tal zwane cat-back czyli od katalizatora w tył.

Scorpion w modelu Pug Sport Gr N ma opcję ze sportowym katalizatorem.
Akurat do Saxo nie przypominam sobie zeby poza Citroen Sport ktoś sprzedawał wydechy ze sportowym katalizatorem.

W PL robi je LINDO GOBEX tylko trzeba dobrac dobrą wielkość..
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

eM napisał/a:
A ty co tu jeszcze w ogole robisz, myslalem ze smarujesz dupe kremem nivea i zakladasz buty do biegania na golasa po gorach? :D :D :D :D


Ja juz po sporcie dzisiaj, moze nie na golasa ale w koszulce jak Kondzio w pimpie :D
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Śro 13 Sie, 2008   

Jakiś czas temu rozmawiałem z Łukaszem nt. kolektora Ashley do C2, on jest bez kat'a. czy jest opcja, żeby tam gdzieś do tego kolektora zapodać sportowy kat?

Jedyny kolektor z katem do C2 kosztuje jakieś 450Ł... :|
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Czw 14 Sie, 2008   

Greg,

można go dodać w układzie ale szczerze polecam uzbierać na porządny kolektor z katem żeby był tak zwany święty spokój.

Jak zainstalujesz go dalej to trzeba przedłużać przewody od sondy lambda - ja wiem ze to nie jest problem ale ja bym uzbierał na lepszy kolektor.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.24 sekundy. Zapytań do SQL: 13