Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wymiana płynu hamulcowego i urwany odpowietrznik
Autor Wiadomość

Mr Lucky 13
[Usunięty]

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

A gdzie można takie odpowietrzniki kupić..? Występują nie w komplecie z zaciskami...?
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

Ten ślusarz co mówie takie ma...

751-17-35 - zrobi wszystko dosłownie... To jest obok mnie. Zadzwoń to Ci wszystko powie. Gość nazywa się Jan Buks
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

Mr Lucky 13
[Usunięty]

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

Ja poszukam kogoś takiego na miejscu, bo na wycieczki niestety nie mam czasu... :/
 
 

siema
[Usunięty]

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

Dzięki Vlodarsky.
Dzwoniłem do gościa. Mówi żeby demontować, przyjeżdżać, nie ma problemu. Jakoś na dniach wybiorę się do niego.

Mr Lucky: Jeśli nie znajdziesz nikogo w okolicach Torunia, to mogę zadeklarować się do pomocy. Naprawisz zacisk wysyłkowo ;)
 
 

Mr Lucky 13
[Usunięty]

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

Okazało się, że pomoc nadeszła i mam jakieś 300m magika, który już takie rzeczy robił :D , ale dzięki za pomoc. Appereciated ;)
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

dobra dobra ale kolega lucky nie powiedzial o tym ze abs u niego nie dziala a jest ! :) chrzanek mial problem z tym absem z tego co pamietam prawda radku ? opowiedz nam co sie dzieje gdy abs jest ale go nie ma :D
 
 
 

Mr Lucky 13
[Usunięty]

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

Ale kontrolka się pali, a w aso jak go podpieli do kompa to wyskoczyły wszystkie 4 czujniki abs, że uszkodzone..
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

no tak ale jesli abs nie dziala, to powoduje ze fur nie hamuje tak jak powinien. trzeba by korektorem sprobowac skrecic troche zeby mniej tyl hamowal. Niech chrzanek sie wypowie co u niego doklladnie bylo nie tak.
 
 
 

Mr Lucky 13
[Usunięty]

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

no tył bierze ostro w sumie, ale tył jest pusty to też swoje robi.
 
 

fydi 
Oświadczam - donosiłem do SB


auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 21 Sty 2008
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

dokładnie. jak nie masz abs to trzeba zmienić ustawienia korektora. bez odpowiedniego ustawienia problem przez odpowietrzenie nie zniknie. w każdym saxo tył jest pusty i nie o to tu chodzi.
 
 
 

Mr Lucky 13
[Usunięty]

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

A w jaki sposób można to zmienić...? Teraz nie równo biorą i to jest największą bolączka :/
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

fydi napisał/a:
jak nie masz abs to trzeba zmienić ustawienia korektora.


dlaczemu?? ja na wyrazowie wypiąłem bezpiecznik, i jakoś tył mi nie brał ;p
dobra, ale teraz powaznie..... w kazdym samochodzie jak odłączamy abs to trzeba zmienic rozkład siły hamowania?? czy tylko w saxo??
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

Korektor jest reglowany na śrubkę, ze swojego doświadczenia wiem, ze wypatroszenie tylu znacznie pogarsza sytyacje z latajacym tylem, no ale mozna uznac, ze auto na prostych kolach hamuje prosto :rotfl: jeśli tak nie jest to coś jest nie halo, z ciekawostek to u mnie bardzo stawialo auto bokiem na hamowaniach jak przednie hamulce lapaly nierówno.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Śro 19 Lis, 2008   

Janusz napisał/a:
fydi napisał/a:
jak nie masz abs to trzeba zmienić ustawienia korektora.


dlaczemu?? ja na wyrazowie wypiąłem bezpiecznik, i jakoś tył mi nie brał ;p
dobra, ale teraz powaznie..... w kazdym samochodzie jak odłączamy abs to trzeba zmienic rozkład siły hamowania?? czy tylko w saxo??


Nie, w autach w ktorych jest mechaniczny korektor sily hamowania takich jak saxo ;) bedzie dobrze po odpieciu abs'u, są auta w których nie ma korektora, ale wchodziły tylko w wersji z absem i to on przejmuje role korektora, a jak jest jakies ebd to raczej lipa po odpieciu bezpiecznika rozklad sie polozy.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 20 Lis, 2008   

Miałem Saxo które fabrycznie miało ABS ale zepsuł sie bo nie działał i siła hamowania subiektywna była 50% / 50%.

Ogólnie LIPA

Mam 106 które fabrycznie nie miało ABS i rozkład siły hamowania jest prawidłowy

Ogólnie MEGA

Oba ww samochody miały identyczne hamulce, no w ogóle były takie same :D

Korektor to taki "tepy ch**" który lubi się zapiec i ogólnie odmówić współpracy wtedy (jak auto do upalania) warto zastapić go jakimś korektorem do regulacji recznej z kabiny. Jest zabawa.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 8