auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 19 Lis, 2008
dobra dobra ale kolega lucky nie powiedzial o tym ze abs u niego nie dziala a jest ! chrzanek mial problem z tym absem z tego co pamietam prawda radku ? opowiedz nam co sie dzieje gdy abs jest ale go nie ma
Mr Lucky 13 [Usunięty]
Wysłany: Śro 19 Lis, 2008
Ale kontrolka się pali, a w aso jak go podpieli do kompa to wyskoczyły wszystkie 4 czujniki abs, że uszkodzone..
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Śro 19 Lis, 2008
no tak ale jesli abs nie dziala, to powoduje ze fur nie hamuje tak jak powinien. trzeba by korektorem sprobowac skrecic troche zeby mniej tyl hamowal. Niech chrzanek sie wypowie co u niego doklladnie bylo nie tak.
Mr Lucky 13 [Usunięty]
Wysłany: Śro 19 Lis, 2008
no tył bierze ostro w sumie, ale tył jest pusty to też swoje robi.
auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km Pomógł: 23 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 19 Lis, 2008
dokładnie. jak nie masz abs to trzeba zmienić ustawienia korektora. bez odpowiedniego ustawienia problem przez odpowietrzenie nie zniknie. w każdym saxo tył jest pusty i nie o to tu chodzi.
Mr Lucky 13 [Usunięty]
Wysłany: Śro 19 Lis, 2008
A w jaki sposób można to zmienić...? Teraz nie równo biorą i to jest największą bolączka
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Śro 19 Lis, 2008
fydi napisał/a:
jak nie masz abs to trzeba zmienić ustawienia korektora.
dlaczemu?? ja na wyrazowie wypiąłem bezpiecznik, i jakoś tył mi nie brał
dobra, ale teraz powaznie..... w kazdym samochodzie jak odłączamy abs to trzeba zmienic rozkład siły hamowania?? czy tylko w saxo??
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 19 Lis, 2008
Korektor jest reglowany na śrubkę, ze swojego doświadczenia wiem, ze wypatroszenie tylu znacznie pogarsza sytyacje z latajacym tylem, no ale mozna uznac, ze auto na prostych kolach hamuje prosto jeśli tak nie jest to coś jest nie halo, z ciekawostek to u mnie bardzo stawialo auto bokiem na hamowaniach jak przednie hamulce lapaly nierówno.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 19 Lis, 2008
Janusz napisał/a:
fydi napisał/a:
jak nie masz abs to trzeba zmienić ustawienia korektora.
dlaczemu?? ja na wyrazowie wypiąłem bezpiecznik, i jakoś tył mi nie brał
dobra, ale teraz powaznie..... w kazdym samochodzie jak odłączamy abs to trzeba zmienic rozkład siły hamowania?? czy tylko w saxo??
Nie, w autach w ktorych jest mechaniczny korektor sily hamowania takich jak saxo bedzie dobrze po odpieciu abs'u, są auta w których nie ma korektora, ale wchodziły tylko w wersji z absem i to on przejmuje role korektora, a jak jest jakies ebd to raczej lipa po odpieciu bezpiecznika rozklad sie polozy.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 20 Lis, 2008
Miałem Saxo które fabrycznie miało ABS ale zepsuł sie bo nie działał i siła hamowania subiektywna była 50% / 50%.
Ogólnie LIPA
Mam 106 które fabrycznie nie miało ABS i rozkład siły hamowania jest prawidłowy
Ogólnie MEGA
Oba ww samochody miały identyczne hamulce, no w ogóle były takie same
Korektor to taki "tepy ch**" który lubi się zapiec i ogólnie odmówić współpracy wtedy (jak auto do upalania) warto zastapić go jakimś korektorem do regulacji recznej z kabiny. Jest zabawa.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach