auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Wto 02 Gru, 2008
rasta napisał/a:
Temat z dupy...
niezwykle konstruktywna wypowiedz. A ponadto niezwykle rozwiązła, bardzo mnie wciągła, bez wątpienia doskonale potrafiłeś przelać swoja wiedz na ten temat w ten oto post. Twoja wypowiedz wniosła bardzo dużo do tematu i pomogła zobaczyć nowe rozwiązania... Myślę ze ten post wyjaśnił wszystkim wszelkie wątpliwości, i wyczerpał wszelkie aspekty.
Anjas Zamykamy
auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km Pomógł: 36 razy Dołączył: 07 Gru 2007 Skąd: Wawa
Wysłany: Wto 02 Gru, 2008
Prawda jest taka, że szkoda strzępić język. Przekładka ma sens tylko w unikatowych samochodach, ew. tych, które nigdy nie były LHD.
A w tanie przekladki nie wierzą, jesli chcielibysmy zrobić to profi to trzeba masę częsci zmieniać, a wtedy koszty bardzo znacznie rosną i mija się to z oplacalnością. Ostatnio natknąłem sie na to, że w Foce nawet lusterka trzeba zmieniać bo z dupy widać.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 03 Gru, 2008
qbus W pełni popieram, ewentualnie jak auto ma unikatowe graty i jest do czego to przełożyć. Tak jak to clio ostatnio na gwizdkach za 4500L
http://www.pistonheads.com/sales/795032.htm
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach