auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pią 07 Sie, 2009
hej.
Dorabiam w firmie która robie różne magiczne rzeczy ze stali , różnych metali. Skorzystali jak narazie marcel z barto ( pospawanie wydechu ) i byli zachwyceni z pracy jak i ceny ( ponad 2 razy taniej niż u konkurencji )
Jakby ktoś chciał
pogiąć
pospawać
dopasować
wyciąć ( laserowo także , z dokładnością do 0,1 mm )
śmiało na pw
jak narazie to vtg bierze od nich flansze ( 100 za sztuke ) a u siebie sprzedaje te same flansze za 250
auto: Mercedes
silnik:: 3.5
moc: 272km Pomógł: 9 razy Dołączył: 04 Sty 2007 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 07 Sie, 2009
Michał napisał/a:
hej.
Dorabiam w firmie która robie różne magiczne rzeczy ze stali , różnych metali. Skorzystali jak narazie marcel z barto ( pospawanie wydechu ) i byli zachwyceni z pracy jak i ceny ( ponad 2 razy taniej niż u konkurencji )
Jakby ktoś chciał
pogiąć
pospawać
dopasować
wyciąć ( laserowo także , z dokładnością do 0,1 mm )
śmiało na pw
jak narazie to vtg bierze od nich flansze ( 100 za sztuke ) a u siebie sprzedaje te same flansze za 250
Jestem z Majkiem w tym przypadku !
Ale ważniejsze jest pytanie czy Ty również jesteś z Majkiem w tym przypadku ?
auto: Mazda MX5
silnik:: 1596
moc: 110km Pomógł: 78 razy Dołączył: 04 Gru 2005 Skąd: Warszawa Wola
Wysłany: Pią 07 Sie, 2009
million lat
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pią 07 Sie, 2009
Michał napisał/a:
pogiąć
Majk wygniecie mi rurę na wydech fi 60.3 ścianka 2? Pogniecie nie pospawacie?
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Pią 07 Sie, 2009
Qukie napisał/a:
Sam sobie zrobiłem rozpórki przednią dolną i tylną dolną i mogę zdecydowanie powiedzieć, że są znacznie mocniejsze i sztywniejsze od eGówna dostepnego w internecie a kosztującego więce
Mógł byś napisać z jakiej stali wykonałeś te rozporki , grubości ścianek itd, ? i czy podczas wymiarowałeś te elementy podczas gdy auto stało na kołach czy gdy było w "powietrzu"
auto: niebieskie :]
silnik:: na przedzie
moc: z tobą niech będzie.km Pomógł: 9 razy Dołączył: 17 Lip 2009 Skąd: z wioski
Wysłany: Pią 07 Sie, 2009
Nietsety jest to zwykła stal czarna, konstrukcyjna. Średnica rur to 25mmx25mm, grubość ścianki 2,5mm. Elementy montażowe z tyłu grubości 3mm z przodu 5mm. Wymiary zdejmowane z auta stojącego na kołach. Dziury do skręcania mają tolerancję 1-2mm.
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pią 07 Sie, 2009
GeKo napisał/a:
Łukasz szukaj ścianki 1,5mm będzie lżej, na całym wydechu to o jakąś 1/4 masy mniej.
W tym przekroju już nie występuje ścianka 1,5mm od kilku lat. Przedzwoniłem wszystkie większe składy z nierdzewką na śląsku.
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Pią 07 Sie, 2009
Qukie napisał/a:
Wymiary zdejmowane z auta stojącego na kołach
Nie powinno się mierzyć a także rozporek zakładać na aucie podniesionym ?? Bo górne na przednich kielichach zakłada się na podniesionym aucie a jak to jest z rozporkami dolnymi zarówno z tymi na przód jak i na tył ??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach