auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Nie 18 Sty, 2009
CHRZANEK napisał/a:
106 napisał/a:
tylna wycieraczka,
Wycieraczka musi zostać
hmmm to chyba ze tak jest w homo od s16 bo w rallye na bank moze jej nie byc
(strona 12 homologacji N-5561 (jest nawet przetlumaczona na polski) - tyna
wycieraczka - bez)
z innych to tez mozna usunac:
- daszki przeciwsloneczne
- uchwyty boczne (podsufitka)
- wygluszenie kabiny
- boczki wnetrza kabiny
Jeśli chodzi o pilota i kierowcę to polecam 5 małych posiłków dziennie, z czego jeden
to same warzywa. Na śniadanie mogą być węglowodany, ale czym późniejszy posiłek to mniej, a więce białka. W okresie startowym zamieniłbym ten posiłek warzywny na owoce.
Węglowodany tylko złożone, pijemy tylko wodę, ostatni posiłek między 18 i 19.
Nie za dużo mięsa, maśło raz w tygodniu, trochę gotowanego mięsa, ryby smażone na oleju z oliwek. Treningi interwałowe i cardio(same cardio męczy i robi z nas powolnych maratończyków).
Jak pilot i kierowca mają po 10 kg za dużo to możemy zrzucić 20 kg. Zawsze coś...
Jeśli chodzi o pilota i kierowcę to polecam 5 małych posiłków dziennie, z czego jeden
to same warzywa. Na śniadanie mogą być węglowodany, ale czym późniejszy posiłek to mniej, a więce białka. W okresie startowym zamieniłbym ten posiłek warzywny na owoce.
Węglowodany tylko złożone, pijemy tylko wodę, ostatni posiłek między 18 i 19.
Nie za dużo mięsa, maśło raz w tygodniu, trochę gotowanego mięsa, ryby smażone na oleju z oliwek. Treningi interwałowe i cardio(same cardio męczy i robi z nas powolnych maratończyków).
Jak pilot i kierowca mają po 10 kg za dużo to możemy zrzucić 20 kg. Zawsze coś...
dobre dobre, tylko weź to zastosuj w życiu
wiele razy próbowałem i jest zaje.scie ciężko
_________________ Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km Pomógł: 38 razy Dołączył: 20 Gru 2005 Skąd: z polecenia
Wysłany: Nie 18 Sty, 2009
pP napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Jeśli chodzi o pilota i kierowcę to polecam 5 małych posiłków dziennie, z czego jeden
to same warzywa. Na śniadanie mogą być węglowodany, ale czym późniejszy posiłek to mniej, a więce białka. W okresie startowym zamieniłbym ten posiłek warzywny na owoce.
Węglowodany tylko złożone, pijemy tylko wodę, ostatni posiłek między 18 i 19.
Nie za dużo mięsa, maśło raz w tygodniu, trochę gotowanego mięsa, ryby smażone na oleju z oliwek. Treningi interwałowe i cardio(same cardio męczy i robi z nas powolnych maratończyków).
Jak pilot i kierowca mają po 10 kg za dużo to możemy zrzucić 20 kg. Zawsze coś...
dobre dobre, tylko weź to zastosuj w życiu
wiele razy próbowałem i jest zaje.scie ciężko
Hehehehe
Nie znacie Marka, on tak naprawde zyje
Ogolnie nie ma szans by zjadl cos po 20-tej
P.S. Chrzanek jest mega mistrzem w odchudzaniu fury, on nawet kola ma przykrecone na 3 sruby!
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Nie 18 Sty, 2009
CHRZANEK napisał/a:
Przypominam zatem że klatka ma być zbudowana zgodnie z zał J, homologacja dobrze jak jest ale nie jest niezbędna.
to chyba dziala bardziej w druga strone, klatka moze byc nie zgodna z zalacznikiem J
ale wtedy musi byc homologowana. tak jest z devilem i wiekszoscia klatek sparco, omp.
palaki w nich wykonane sa z cienszych rurek niz wymaga zalacznik J ale dzieki
homologacji producenta klatka jest dopuszczona do rajdow i wtedy na BK pokazujemy
dodatkowy papier do klatki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach