Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Profi odchudzanie rajdówki
Autor Wiadomość

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
106 napisał/a:
tylna wycieraczka,

Wycieraczka musi zostać

hmmm to chyba ze tak jest w homo od s16 bo w rallye na bank moze jej nie byc
(strona 12 homologacji N-5561 (jest nawet przetlumaczona na polski) - tyna
wycieraczka - bez)

z innych to tez mozna usunac:
- daszki przeciwsloneczne
- uchwyty boczne (podsufitka)
- wygluszenie kabiny
- boczki wnetrza kabiny
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

Chrzanek Ale jeśli np. wywalimy klimę to kable od klimy chyba też możemy, ja to tak rozumiem w odchudzaniu instalacji w Nce. Czy się mylę?
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

Geko - homologacja to jedno a zał J to czasem drugie :D :D :D

Nie chce mi się szukać ale ponieważ to w zasadzie jak najbardziej na temat to poszukam odpowiednich punktów i wkleję...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

Jeśli chodzi o pilota i kierowcę to polecam 5 małych posiłków dziennie, z czego jeden
to same warzywa. Na śniadanie mogą być węglowodany, ale czym późniejszy posiłek to mniej, a więce białka. W okresie startowym zamieniłbym ten posiłek warzywny na owoce.
Węglowodany tylko złożone, pijemy tylko wodę, ostatni posiłek między 18 i 19.
Nie za dużo mięsa, maśło raz w tygodniu, trochę gotowanego mięsa, ryby smażone na oleju z oliwek. Treningi interwałowe i cardio(same cardio męczy i robi z nas powolnych maratończyków).

Jak pilot i kierowca mają po 10 kg za dużo to możemy zrzucić 20 kg. Zawsze coś...
 
 

Niemy 
Jeszcze 4 dni...


auto: Saxo VTS
silnik:: 1,6 16V
moc: 145km
Pomógł: 41 razy
Dołączył: 14 Sty 2006
Skąd: Gliwice

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

witamy na fitness hh.org, nasz trener Marek wszystko Wam wyjaśni :d :d :d
 
 
 

Bart 
HEJTER


auto: ...bus
silnik:: jest
moc: jestkm
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 03 Cze 2007
Skąd: z dupy

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

śmiechy śmiechami, a sezon się zbliża i coponiektórym przydałyby się małe wykłady o zdrowym żywieniu i zrzucaniu zbędnych kilogramów (ważę 90kg...) :faja:
 
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

cholera to zamiast wywalać tył, mogłem zmienić pilota... Obecny 95 kg :P
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

pP 
A gdyby tak Jimek...


auto: MZA
silnik:: D1BCcuX
moc: 232km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 02 Lip 2008
Skąd: Frampol

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

Marek23 napisał/a:
Jeśli chodzi o pilota i kierowcę to polecam 5 małych posiłków dziennie, z czego jeden
to same warzywa. Na śniadanie mogą być węglowodany, ale czym późniejszy posiłek to mniej, a więce białka. W okresie startowym zamieniłbym ten posiłek warzywny na owoce.
Węglowodany tylko złożone, pijemy tylko wodę, ostatni posiłek między 18 i 19.
Nie za dużo mięsa, maśło raz w tygodniu, trochę gotowanego mięsa, ryby smażone na oleju z oliwek. Treningi interwałowe i cardio(same cardio męczy i robi z nas powolnych maratończyków).

Jak pilot i kierowca mają po 10 kg za dużo to możemy zrzucić 20 kg. Zawsze coś...


dobre dobre, tylko weź to zastosuj w życiu o_O
wiele razy próbowałem i jest zaje.scie ciężko :faja:
_________________
Za mało zarabiasz, żeby być gejem..
 
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

pP napisał/a:
Marek23 napisał/a:
Jeśli chodzi o pilota i kierowcę to polecam 5 małych posiłków dziennie, z czego jeden
to same warzywa. Na śniadanie mogą być węglowodany, ale czym późniejszy posiłek to mniej, a więce białka. W okresie startowym zamieniłbym ten posiłek warzywny na owoce.
Węglowodany tylko złożone, pijemy tylko wodę, ostatni posiłek między 18 i 19.
Nie za dużo mięsa, maśło raz w tygodniu, trochę gotowanego mięsa, ryby smażone na oleju z oliwek. Treningi interwałowe i cardio(same cardio męczy i robi z nas powolnych maratończyków).

Jak pilot i kierowca mają po 10 kg za dużo to możemy zrzucić 20 kg. Zawsze coś...


dobre dobre, tylko weź to zastosuj w życiu o_O
wiele razy próbowałem i jest zaje.scie ciężko :faja:



Hehehehe
Nie znacie Marka, on tak naprawde zyje :D
Ogolnie nie ma szans by zjadl cos po 20-tej :D


P.S. Chrzanek jest mega mistrzem w odchudzaniu fury, on nawet kola ma przykrecone na 3 sruby! :rotfl:
 
 

Tomcat 
Pisze wiadomość....


auto: VTS + 147
silnik:: 1.6 + 1.9
moc: pierdyliard srylionówkm
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 11 Wrz 2008
Skąd: Miasto Królów

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

a po co 3 ??? wystarczy 2 na ukos, ale mocno...
_________________
EXTREME Performance Tyres
www.extreme-tyres.com
 
 
 

wasq 
brak opisu


auto: jakies Renault
silnik:: 1,7 1,8 1,6 2,0
moc: 93 85 110 150km
Pomógł: 21 razy
Dołączył: 26 Wrz 2007
Skąd: Łódź

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

hmmm wedlug omp

dla saxo klatka z homologacja fia stal fe45 masa 26kg 10 punktowa
http://www.ompracing.it/m...r/ab105p182.zip

dla saxo klatka z homologacja rac CrMo masa 38kg wielopunktowa

http://www.ompracing.it/m...r/ab106182a.zip



z homologacja fia jest tylko 10 punktowa
http://www.ompracing.it/lista.php3
_________________
pozdrawiam -=wasq=-

RENAULT 5 KLUB POLSKA
www.klubrenault5.pl

ŁZM
http://www.motosportklub.pl/news.php
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

Homologacja klatki przez FIA jest kosztowna dla producenta a sama homologacja nie jest niezbędna żeby wystartować nawet w rajdach WRC.

Przypominam zatem że klatka ma być zbudowana zgodnie z zał J, homologacja dobrze jak jest ale nie jest niezbędna.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

CHRZANEK napisał/a:
Przypominam zatem że klatka ma być zbudowana zgodnie z zał J, homologacja dobrze jak jest ale nie jest niezbędna.

to chyba dziala bardziej w druga strone, klatka moze byc nie zgodna z zalacznikiem J
ale wtedy musi byc homologowana. tak jest z devilem i wiekszoscia klatek sparco, omp.
palaki w nich wykonane sa z cienszych rurek niz wymaga zalacznik J ale dzieki
homologacji producenta klatka jest dopuszczona do rajdow i wtedy na BK pokazujemy
dodatkowy papier do klatki.
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

rabarbar
[Usunięty]

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

Niedawno pytałem Borute o roznice w wadze klatki CrMo a Fe (do Clio),odpisał ze ok 10 kg.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 18 Sty, 2009   

106 napisał/a:
to chyba dziala bardziej w druga strone, klatka moze byc nie zgodna z zalacznikiem J
ale wtedy musi byc homologowana.


zgadza się ...
Albo homologacja Fia, albo zgodnie z zał J.

rabarbar napisał/a:
Niedawno pytałem Borute o roznice w wadze klatki CrMo a Fe (do Clio),odpisał ze ok 10 kg.


I ja też uważam że w średnio rozbudowanej klatce różnica nie jest tak znaczna jak w przypadku klatki typu "cela"
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9