auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 20 Mar, 2009
Tomcat napisał/a:
sie kuźwa przewierci
Widziałem takie felgi przewiercone, kiedyś też wulkanizator mi proponował zebym sobie przewiercił, także pewnie da się
Co do gejometri to w saxo nie ma zbyt wielkiego pola do popisu, z przodu masz tylko zbieżność, a z tyłu nic , oprócz samoistnej regulacji kąta pochylenia koła
Do skręcania po asfalcie ustawia się przód trochę rozbieżnie, ale wtedy też opony się szybciej zużywają.
Co do gejometri to w saxo nie ma zbyt wielkiego pola do popisu, z przodu masz tylko zbieżność, a z tyłu nic , oprócz samoistnej regulacji kąta pochylenia koła
Wiem że niektórzy jak jeździli w Pucharze 106 Rallye to z tyłu łączyli wahacze za pomocą linek stalowych i śruby rzymskiej i sami sobie regulowali
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach