auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 14 Maj, 2009
No a co z tymi satelitami? są półosi na grubych satelitach i na nie grubych Jak kupowałem skrzynie, to kazali mi sprawdzać jakie mam półosie, wiec jak sa dwa rodzaje skrzyń to i dwa rodzaje półosi
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Czw 14 Maj, 2009
Przed i po 99 roku,czyli są w sumie 4 rodzaje pólosi.
michool_vt, ja mialem w xsi zalozona polos bez abs ktos chyba na handel to zaozyl pojezdzilem okolo 2 miesiace posypalo sie lozysko i zaraz polos trzeba bylo zmienic razem z poloska, wiec raczej nie moze byc to samo bo tak jak wczesniej napisales siadzie doslownie po stu km lozysko
auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm Pomógł: 15 razy Dołączył: 28 Lip 2007 Skąd: prosto z Serca
Wysłany: Pią 15 Maj, 2009
co ma abs do łozyska??
Jezeli się nie myle to półośka absowa może nie zmieścić się w zwrotnice bezabsową...
Nie masz absu to kupujesz póloske bezABS
jezeli natomiast jest ABS ale np nie jest używany to można zakupić półoś bezABSową...
tak to raczej powinno wygladać
_________________
"mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
od strony lozyska ma inny ksztalt dlatego zanim mi ogarneli lozysko to jedno zajezdzilem dopiero rozebrali jedna strone i druga ta dobra i doszli ze poloski sie roznia
_________________
p106rallye [Usunięty]
Wysłany: Pią 15 Maj, 2009
Połoś do saxo z abs'em jest 2 mm dłuższa(Compressed driveshaft length 799mm ) niż ta do saxo bez abs'u( Compressed driveshaft length 797mm),ale taka minimalna różnica raczej nie ma znaczenia,wszystkie pozostałe wymiary są identyczne.Problemem jest natomiast pierścień abs'u - w sumie nie wiem czy przeszkadza to w czymkolwiek czy nie.
auto: Clio Williams
silnik:: F7R
moc: 154km Pomógł: 23 razy Dołączył: 21 Sty 2008 Skąd: Kraków
Wysłany: Pią 15 Maj, 2009
Problem jest taki (znam z autopsji), że półoś bez abs (mówię o tej po 99, nie wiem jak było wcześniej ale pewnie jest podobny problem) jest zakończona takim stożkiem lekkim. jeżeli mamy abs nawet gdy go nie używamy, to po dokręceniu, półoś nie będzie odpowiednio przylegać do łożyska, będzie miało luzy. skutek jest taki ze po przejechaniu dosłownie kilku km nasze łożysko nadaje się do śmietnika.
Jest oczywiście rozwiązanie, niektórzy to nazwą druciarstwem Mianowicie można ten stożek zeszlifować i u mnie to wystarczyło
Chociaż p106rallye, napisał, że różnią się też długością, więc raczej bym go posłuchał i szukał odpowiedniej półośki.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach