auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Wto 26 Maj, 2009
pod bedzinem czy w bedzienie mieszkalo kiedys takie clio z bogata rajdowa
przeszloscia... zawieszone bylo wlasnie na proflexie ktory byl ustawiany
w taki wlasnie sposob...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 26 Maj, 2009
To clio tam dalej jest. Szkoda auta i tyle, ale tak jest jak ktoś kupuje którąś z koleji rajdówke i myśli ze wystarczy lać paliwo tylko.
Ten od ustawiania zawieszenie pracował u Dudy na "Driverze" i jeździl na wszystkie rajdy z nim.
_________________
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Wto 26 Maj, 2009
Ja chciałem brać od nich zawieszenie do Saxo bo ktoś mi powiedział że są przystępni cenowo. Zadzwoniłem do nich bezpośrednio i wysyłasz im stare tzn. seryjne kolumny i oni odsyłają Ci cały kompletny zawias za pobraniem i koszt 45000 koron. Obecny kurs NBP wynosi: 0,1661 co daje nam 7474,5 PLN. No to pokupowane...
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
Ostatnio zmieniony przez ŁukaszS3 Wto 26 Maj, 2009, w całości zmieniany 2 razy
Widze, ze temat sie rozkrecil, a mnie dzis caly dzien nie bylo;
ŁukaszS3 napisał/a:
Ja chciałem brać od nich zawieszenie do Saxo bo ktoś mi powiedział że są przystępni cenowo. Zadzwoniłem do nich bezpośrednio i wysyłasz im stare tzn. seryjne kolumny i oni odsyłają Ci cały kompletny zawias za pobraniem i koszt 45000 koron. Obecny kurs NBP wynosi: 0,1661 co daje nam 7474,5 PLN.
LukaszS3, czy to jest cena za komplet tyl + przod?
Ja czekam na odpowiedz od polskiego importera, ktorego namiary podal AndreXSI, wiec dam znac ile dla porownania przycinaja.
Dla porownania dostalem dzis cennik OHLINSA z PTM.
M – amortyzator obsadzony w kolumnie McPheron
H – zbiornik gazowo-olejowy umieszczony na przewodzie
R – regulacja odbicia amortyzatora
C – regulacja dobicia amortyzatora
* komplet nie zawiera poduszek , kolumn McPheron. Elementy te zobowiązany jest dostarczyć klient.
Jeszcze odnosnie HP, to chcialbym, zeby Nasza 3-cio ligowa zaloga napisala cos o swoich odczuciach. Bad-i ma takie cos w swoim 106
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 26 Maj, 2009
Bad-i na pewno coś będzie mógł powiedzieć, ale może chciałbyś pogadać z kimś kto sezon na tym zawieszeniu zrobił Jeśli chcesz to podam Ci namiary na PW
Bad-i na pewno coś będzie mógł powiedzieć, ale może chciałbyś pogadać z kimś kto sezon na tym zawieszeniu zrobił Jeśli chcesz to podam Ci namiary na PW
No napewno takie namiary by sie przydaly, tak samo jak znajomosci Piotrka Barana
Ale to wszystko pod warunkiem, ze zdecyduje sie na takie HP chocby w 60 - procentach, bo na razie wazna jest cena.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 26 Maj, 2009
Powiem Wam że to nie są małe pieniądze (mówię o tym HP z czech).
Dziś podjechałem na chwile z moim szefem do VTG (zakładam ze jadą na dużej marży).
Szef pytał o TEIN'a do Subaru STI 2006r.
Zestaw (4 szt) amortyzatorów gwintowanych z 18 stopniową regulacją twardości, sprężyną zasadnicza+helperem, a do tego z metalową poduszką która ma regulacje kata poczylenia kosztował...
...Jak myślicie, ile kosztował...
...Ja tez sie zastanawiałem....
6000pln BRUTTO
Więc jeżeli kompletny profi zawias w firmie która tania nie jest kosztuje 6klocków to wybaczcie ale HP SPORTING jest dla mnie zbyt drogie.
No chyba że Tein to jakaś filipińska podróba ale ja widziałem że jest Made in Japan.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach