Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
zawieszenie HP Sporting
Autor Wiadomość

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

chyba nie ten od clio po bebenkach :D

"tu biezesz srubokret, krecisz i jest ten no rainbow" :rotfl:
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

106 napisał/a:
chyba nie ten od clio po bebenkach :D

"tu biezesz srubokret, krecisz i jest ten no rainbow" :rotfl:


??
_________________
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

pod bedzinem czy w bedzienie mieszkalo kiedys takie clio z bogata rajdowa
przeszloscia... zawieszone bylo wlasnie na proflexie ktory byl ustawiany
w taki wlasnie sposob...
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

To clio tam dalej jest. Szkoda auta i tyle, ale tak jest jak ktoś kupuje którąś z koleji rajdówke i myśli ze wystarczy lać paliwo tylko.

Ten od ustawiania zawieszenie pracował u Dudy na "Driverze" i jeździl na wszystkie rajdy z nim.
_________________
 
 
 

ŁukaszS3 
Mam wykształcenie jak prezydent
mistrz jebaka


auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 20 Lut 2009
Skąd: Ustroń

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

Ja chciałem brać od nich zawieszenie do Saxo bo ktoś mi powiedział że są przystępni cenowo. Zadzwoniłem do nich bezpośrednio i wysyłasz im stare tzn. seryjne kolumny i oni odsyłają Ci cały kompletny zawias za pobraniem i koszt 45000 koron. Obecny kurs NBP wynosi: 0,1661 co daje nam 7474,5 PLN. No to pokupowane...
_________________
"Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło :) " by eM

Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
Ostatnio zmieniony przez ŁukaszS3 Wto 26 Maj, 2009, w całości zmieniany 2 razy  
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

GeKo napisał/a:
Ten od ustawiania zawieszenie pracował u Dudy na "Driverze" i jeździl na wszystkie rajdy z nim.


Jeśli dobrze kojarzę, to pracuje teraz u Nas :D
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

Bardzo możliwe, bo sporo osób od Dudy poszło do was chyba? No, to już wiecie do kogo uderzać :D po namiary.
ŁukaszS3 napisał/a:
7474,5 PLN. No to pokupowane...


Piotrek za swój regulowany tył z zewnętrznym zbiornikiem gazu nie zapłacił nawet połowy tej kwoty :]
_________________
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

Widze, ze temat sie rozkrecil, a mnie dzis caly dzien nie bylo;
ŁukaszS3 napisał/a:
Ja chciałem brać od nich zawieszenie do Saxo bo ktoś mi powiedział że są przystępni cenowo. Zadzwoniłem do nich bezpośrednio i wysyłasz im stare tzn. seryjne kolumny i oni odsyłają Ci cały kompletny zawias za pobraniem i koszt 45000 koron. Obecny kurs NBP wynosi: 0,1661 co daje nam 7474,5 PLN.


LukaszS3, czy to jest cena za komplet tyl + przod?

Ja czekam na odpowiedz od polskiego importera, ktorego namiary podal AndreXSI, wiec dam znac ile dla porownania przycinaja.

Dla porownania dostalem dzis cennik OHLINSA z PTM.

CENNIK DETALICZNY 2009 AMORTYZATORY CITROEN SAXO
Nr ref OH CT01 Kpl przód * – z 1 kpl sprężyn 36 MHRC 11 254,00zł
OH CT02 Kpl tył 36 HRC 7032,00zl

M – amortyzator obsadzony w kolumnie McPheron
H – zbiornik gazowo-olejowy umieszczony na przewodzie
R – regulacja odbicia amortyzatora
C – regulacja dobicia amortyzatora

* komplet nie zawiera poduszek , kolumn McPheron. Elementy te zobowiązany jest dostarczyć klient.

Jeszcze odnosnie HP, to chcialbym, zeby Nasza 3-cio ligowa zaloga napisala cos o swoich odczuciach. Bad-i ma takie cos w swoim 106
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

Bad-i na pewno coś będzie mógł powiedzieć, ale może chciałbyś pogadać z kimś kto sezon na tym zawieszeniu zrobił :) Jeśli chcesz to podam Ci namiary na PW
_________________
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

GeKo napisał/a:
Bad-i na pewno coś będzie mógł powiedzieć, ale może chciałbyś pogadać z kimś kto sezon na tym zawieszeniu zrobił :) Jeśli chcesz to podam Ci namiary na PW


No napewno takie namiary by sie przydaly, tak samo jak znajomosci Piotrka Barana :rotfl:
Ale to wszystko pod warunkiem, ze zdecyduje sie na takie HP chocby w 60 - procentach, bo na razie wazna jest cena.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

PW poszło
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

Powiem Wam że to nie są małe pieniądze (mówię o tym HP z czech).

Dziś podjechałem na chwile z moim szefem do VTG (zakładam ze jadą na dużej marży).
Szef pytał o TEIN'a do Subaru STI 2006r.

Zestaw (4 szt) amortyzatorów gwintowanych z 18 stopniową regulacją twardości, sprężyną zasadnicza+helperem, a do tego z metalową poduszką która ma regulacje kata poczylenia kosztował...






...Jak myślicie, ile kosztował...







...Ja tez sie zastanawiałem....






6000pln BRUTTO

Więc jeżeli kompletny profi zawias w firmie która tania nie jest kosztuje 6klocków to wybaczcie ale HP SPORTING jest dla mnie zbyt drogie.
No chyba że Tein to jakaś filipińska podróba ale ja widziałem że jest Made in Japan.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

Tyle, że ten Tein to nawet nie stoi koło tego HP, inna liga.
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

tein to gowno :D podrobka BILSteina :)
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 26 Maj, 2009   

Hmmm

Prosze o uświadomienie - jak sie nie znam to odszczekam co do słowa.
Tein to lipa ????
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8