a czy silniczek krokowy może mieć cos do tego , ponieważ wcześniej zdarzało sie ze obroty falowały
oczywiście, silniczek krokowy steruje wolnymi obrotami, jeśli jest walnięty to nie ma ich i silnik gaśnie. spróbuj wcisnąć gaz i zapalić, ale po zapaleniu nie puszczaj gazu.
oczywiście, silniczek krokowy steruje wolnymi obrotami, jeśli jest walnięty to nie ma ich i silnik gaśnie. spróbuj wcisnąć gaz i zapalić, ale po zapaleniu nie puszczaj gazu.
jest to opcja kiedy zablokuje się w pozycji zamkniętej
grifin napisz co do tej pory zrobiłeś/sprawdziłeś i jakie są tego efekty bo dopóki tego nie zrobisz to każdy będzie sobie robił tylko z ciebie jajca...
Próbowałem zrobić tak jak martin pisał , jednak w ogóle nie przynosiło to rezultatów , natomiast gdy potrzymałem silnik na zapłonie (słychać jak pompa chodzi) odpalał trzymał obroty itp , ale w momencie gdy dodawałem gazu gasł , wiec mam wrażenie ze to jednak ten filtr prawdopodobnie jutro założę nowy i zobaczymy mam nadzieje ze to To .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach