w sensie, że taka jak w 8v z boku głowicy.
a jeśli masz normalną jak pokazał Łukasz i p106rallye to przebicia możesz co najwyżej słyszeć bo ta cewka skutecznie zasłania "fajki" które są nasadzone na świece.
No rozumiem, ale ja na własne oczy widziałem, że coś się świeci przy zapalaniu silnika...
Dzisiaj po robocie od odpalenia było tak samo, przejechalem się po mieście tam i z powrotem - nic, zatrzymałem się, podniosłem maskę przygazowałem parę razy linka, wsiadłem z powrotem i wszystko wróciło do normy... tylko nie wiem na jak długo..
Mr Lucky 13 [Usunięty]
Wysłany: Pon 12 Paź, 2009
A przyszła mi jeszcze jedna myśl do głowy: może to linka gazu jest winna...?
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pon 12 Paź, 2009
Mr Lucky 13 napisał/a:
A przyszła mi jeszcze jedna myśl do głowy: może to linka gazu jest winna...?
To odpal auto, otwórz maskę i pobaw się przepustnicą i będziesz widział jak się wkręca...
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Mitsubishi Lancer Evolution V
Fiat 127 MkI
Mr Lucky 13 [Usunięty]
Wysłany: Pon 12 Paź, 2009
Raczej powoli, a pedał gazu trochę topornie chodzi, ale wcześniej było podobnie w sumie...
Mr Lucky 13 [Usunięty]
Wysłany: Wto 13 Paź, 2009
Dzisiaj wstawię go do magika, bo i tak muszę wodę z chłodnicy na płyn wymienić i zobaczyć czy/gdzie cieknie, to odrazu powiem o tym problemie. Zobaczymy co wygrzebią
Mr Lucky 13 [Usunięty]
Wysłany: Pią 16 Paź, 2009
Furacz suszył się dwie godzinki pod dmuchawą i wszystko jest oki, linkę też sprawdziłem trochę oczyściłem i jest git
Czy płyta pod silnik rozwiązałaby problem dostającej się do środka wody...?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach