auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 06 Cze, 2006
Jednym z głównych przeciwskazań, był brak mocy, ale jak piszesz,że opona będzie odpowiednia do mocy no to już troche lepiej. Ale i tak nie wyobrażam sobie szybkiej jazdy na szerokie, niskiej oponie, wielkiej i cięzkiej feldze po zakrętach, które mamy w naszym kraju. Po prostu jest za dużo dziur żeby się sprawnie poruszać po takich drogach lekim autem z wielkim kołem. Pomiajm myślenie przy wejsciu w co 2 zakręt "pokrzywie tym razem felge, czy nie pokrzywie " Nawet do rajdówek 106 maxi/saxo kit car które mają gigantyczną moc jak na tak małe auto montowali 17 i to zapewne tylko na równe asfalty.
Oczywiście rozumiem ze jeśli robisz poszerzenia a la maxi, to nie da się założyć 15 bo będzie to komicznie wyglądało, no ale jak dla mnie 18 to już deko za dużo. Jaki miał by być profil opony na tej feldze? I moze zdradzisz coś odnośnie napędu? Ten sam silnik mocno podkręcony, czy swap?
auto: MZK KZK PKP
silnik:: zależy który
moc: jest w tobiekm Pomógł: 33 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 12 Cze, 2006
Pamiętacie, było jedno w PL niebieskie Saxo VTS z kompresorem 160 KM na allegro do sprzedania! To było jakies 6 miesięcy temu! Ciekawe co z nim teraz, i czemu go niema na forum
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach