auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 08 Gru, 2009
Wskaznik temp oleju autogaugana jest wedlug mnie troche malo dokladny. U mnie oszukuje, zanizajac o ok 10st. Mierzone bylo na dwoch roznych miernikach, na ktorych roznica temp wynosila ok 1st a miedzy miernikiem a wskaznikiem wychodzilo ok 10st. Czujniki byly dwa jeden seryjny gauganowski a drugi Fiatowski, obydwa pokazlywaly taka sama temp na gauganie, tyle ze fiatowski dochodzil do tej temp szybciej.
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 08 Gru, 2009
na temat autoGauge chyba Dzik sie może wypowiedzieć jeśli dobrze pamiętam.
Inna sprawa szkoda ze urządzenia które zczytują z Ecu parametry są tak drogie. Do Hondy widziałem kiedyś w rozsądnych pięniążkach do Renault już średnio.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 09 Gru, 2009
ja mam VDO i porównywałem odczyt z ECU z odczytem wskaźnika VDO i wskaźnik VDO zawyżał o 7 stopni. Zastanawiam się który z nich pokazuje dokładniejszą temperaturę
_________________ when the flag drops the bullshit stops
auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km Pomógł: 16 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 09 Gru, 2009
GeKo napisał/a:
Ja bym założył ciśnienie oleju i temp wody. Zakładam że olej w takim aucie nie powinien się przegrzewać, ale widziałem taki wskaźnik co miał ciśnienie oleju na wskazówce a temp oleju ciekłokrystaliczną. Wszystko w jednym wskaźniku.
no no toxic ma coś takiego . Obrotomierz to ma chyba jescze
auto: Reno
silnik:: 2.5
moc: 115km Pomógł: 16 razy Dołączył: 31 Sty 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 09 Gru, 2009
leon napisał/a:
no dobra Panowie ale mowimy ciagle o samych wskaznikach a co poza nimi jakies czujniki sondy druty etc ?
Wszystko masz w kpl.
A ja nawet moge polecić AutoGauge do takich rzezcy jak temp oleju czy ciśnienie. U nas 2 sezony przelatały bez problemu a wskazywania wydawały sie być prawdziwe. Seria smoky z peakiem. Jedyny minus to brak pamięci po każdym uruchomieniu auta trzba było ustawaić warna.
Do EGT czy boosta pewnie zainwestowałbym w coś innego
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Śro 09 Gru, 2009
MoRToN napisał/a:
GeKo napisał/a:
Ja bym założył ciśnienie oleju i temp wody. Zakładam że olej w takim aucie nie powinien się przegrzewać, ale widziałem taki wskaźnik co miał ciśnienie oleju na wskazówce a temp oleju ciekłokrystaliczną. Wszystko w jednym wskaźniku.
no no toxic ma coś takiego . Obrotomierz to ma chyba jescze
Bardzo dobre zegary robi firma Stack, to już naprawdę wysoka półka, ale cena też jest wysoka.
saxorulez napisał/a:
ja mam VDO i porównywałem odczyt z ECU z odczytem wskaźnika VDO i wskaźnik VDO zawyżał o 7 stopni. Zastanawiam się który z nich pokazuje dokładniejszą temperaturę
Łukasz, masz tego VDO z pomiarem analogowym czy cyfrowym?
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 09 Gru, 2009
TOXIC napisał/a:
MoRToN napisał/a:
GeKo napisał/a:
Ja bym założył ciśnienie oleju i temp wody. Zakładam że olej w takim aucie nie powinien się przegrzewać, ale widziałem taki wskaźnik co miał ciśnienie oleju na wskazówce a temp oleju ciekłokrystaliczną. Wszystko w jednym wskaźniku.
no no toxic ma coś takiego . Obrotomierz to ma chyba jescze
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach