Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Ecusoft vs. Compsort
Autor Wiadomość

Gaydek 
Tesco - codziennie niskie ceny


auto: czarne
silnik:: turbo
moc: ?_km
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: PL

Wysłany: Pią 15 Sty, 2010   

szymlorek napisał/a:
Od bardzo dawna Seaty Cupra, VW GTI, Skody RS występują w odmianach PB jak i ON więc pytanie jak najbardziej na miejscu

Na temat pierwszego Leona Cupra się nie wypowiadam, bo wiem mało. Leon Cupra Mk2 to tylko benzyna. To samo dot. chyba GTI. Może kiedyś był jakiś "kundel" ON, teraz jest GTI i GTD.
 
 

krz_p 
umawiam się z potworami z sex czatów


auto: Golf V GTI
silnik:: BWA
moc: 255km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 12 Paź 2009
Skąd: P-ń

Wysłany: Pią 15 Sty, 2010   

polecam Compsport, sam mam auto u nich robione
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Pią 15 Sty, 2010   

Gaydek napisał/a:
szymlorek napisał/a:
Od bardzo dawna Seaty Cupra, VW GTI, Skody RS występują w odmianach PB jak i ON więc pytanie jak najbardziej na miejscu

Na temat pierwszego Leona Cupra się nie wypowiadam, bo wiem mało. Leon Cupra Mk2 to tylko benzyna. To samo dot. chyba GTI. Może kiedyś był jakiś "kundel" ON, teraz jest GTI i GTD.


Nowy leon w wydaniu FR to tak samo 2.0 TSI jak i 2.0 TDI
Nowa Octavia RS (2x TFSI / 2x TDI jako opcja)
Golf podział na GTI/GTD nie powstał ze względu na odróżnienie kundla a powrót do tradycji marki..

Więc jedyna marka VAG która się z tego trendu wyłamuje jest Audi co akurat biorąc pod uwage cene nowego auta nie dziwi..

Więc nie powiedziałbym że to kwestia "kiedyś" lecz raczej "teraz" ;)



martin.h napisał/a:
szymlorek, Jetronika mogę ci polecić z ręką na sercu, Bobik bardzo ogarnia te sprawy.


Miałem okazje kilkukrotnie obcować z autami które bobik poprawiał, z żadnym nigdy nie było problemów więc co do jego profesjonalizmu jestem w pełni przekonany :)
 
 

Gaydek 
Tesco - codziennie niskie ceny


auto: czarne
silnik:: turbo
moc: ?_km
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: PL

Wysłany: Pią 15 Sty, 2010   

szymlorek, napisałeś Leon Cupra, Golf GTI. Cupra to nie FR a GTI to nie GTD.
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Pią 15 Sty, 2010   

to ja przytoczę małą anegdotkę:

Tato,czy ten samochodzik jest chory?

-Nie synku,to diesel...

:rotfl:
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

szymlorek 
ide na marsz samotnych kobiet

auto: brak
silnik:: brak
moc: 1km
Pomógł: 23 razy
Dołączył: 24 Lut 2006
Skąd: Wch

Wysłany: Pią 15 Sty, 2010   

Gaydek napisał/a:
szymlorek, napisałeś Leon Cupra, Golf GTI. Cupra to nie FR a GTI to nie GTD.


GTD to w nomenklaturze VW GTI Diesel kiedys bylo to oznaczane GTD pozniej z postepem czasu w ramach lansowania technologi TDI w MK3 zarzucono tą nazwe na rzecz GTI TDI aby uwidocznic to TDI w nazwie. ze to nowa technologia TDI a nie stare TD. Taka jest różnica, obecnie TD jest juz dawno zapomniane takwiec vw wraca do korzeni. Nie wiem jak moge prosciej wytlumaczyc Tobie ze to GTD to GTI na rope...

W konfiguratorze wziąłem ostatni jaki był model seata wiec był to FR stad tez przypis o nim.
Ale jak chcesz być tak skrupulatny to nawet IBIZA CUPRA w budzie 6L byla opcjonalnie dyszlem. Nowa zapewne również się pojawi w takiej opcji, jest świeżutkim modelem wiec dajmy im chwile..
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Pią 15 Sty, 2010   

mogę coś doradzić w tamacie bo jakby nie było miałem 2 programy robione :)
pierwszy u "M" w Wawie, może ogarniają diesle, nie wnikam, ale program pod DSG zrobili fatalny
moc średnia wyszła bo 236KM, ale najgorszy był przebieg, cały czas moment ostro spadał a po zmianie biegu na wyższy miałem chwilowe zdławienie :crazy:
po programie Compów inne auto, zero jakiegokolwiek dławienia i czuć że po zmianie biegu cały czas się napędza, praktycznie do 1.8-2.0 idzie jak burza :D
v-max nie sprawdzałem bo nie ma gdzie
poza tym, co jakiś czas u Compotów jest grupowe "chipowanie" i można za połowę ceny się załapać, ale to obejmuje tylko seryjne auto bez żadnych dodatkowych robót
ja polecam CompSport, warto przejechać nawet pół Polski ;)
 
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pią 15 Sty, 2010   

PiTT napisał/a:

ja polecam CompSport, warto przejechać nawet pół Polski ;)


x1000 :]
 
 
 

PiTT 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: .
silnik:: .
moc: .km
Pomógł: 60 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: .........

Wysłany: Sob 16 Sty, 2010   

dodam jeszcze jedno
nie patrzcie też gdzie gwarantują największy przyrost mocy, zerknijcie lepiej na przebiegi momentu i mocy
nie mam żadnych profitów z zachwalania Compów, ale wg. mnie zrobili robotę profi i ja bym już nie szukał i testował na własnej skórze, masa ludzi robiła u nich te silniki i chyba nikt nie był zawiedziony :]
 
 
 

Gaydek 
Tesco - codziennie niskie ceny


auto: czarne
silnik:: turbo
moc: ?_km
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 24 Paź 2007
Skąd: PL

Wysłany: Sob 16 Sty, 2010   

szymlorek napisał/a:
GTD to GTI na rope...

OK, ale to GTD a nie GTI :crazy: .


szymlorek napisał/a:
W konfiguratorze wziąłem ostatni jaki był model seata wiec był to FR stad tez przypis o nim.
Ale jak chcesz być tak skrupulatny to nawet IBIZA CUPRA w budzie 6L byla opcjonalnie dyszlem. Nowa zapewne również się pojawi w takiej opcji, jest świeżutkim modelem wiec dajmy im chwile..

OK, to przeczytaj wszystko one more time. Cupra. Nie FR. O Ibizie nie było mowy, Ibiza mnie nie interesuje.

Dziękuję.
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Sob 16 Sty, 2010   

Miniac, A mógłbyś to jakoś uzasadnić ? :) Dlaczego Ci a nie tamci?
_________________
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Sob 16 Sty, 2010   

nikt chyba nie zrobil w polsce tak duzo tfsi jak patryk z CS, sam ma tfsi, wszystkie smigaja zacnie:;] regularnie sa testowane:] nie slyszalem o narzekaniach na compsport wiec chyba nie ma co szukac...

o ile w przypadku evo/subaru mozemy sie klocic i polecac kilku stroicieli to jesli chodzi o 2,0 tfsi mysle, ze nie ma tematu;]
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

Miniac 
Ala ma kota
Mini-Me


auto: Cayane
silnik:: Tuaregoa
moc: np 182km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 18 Lis 2009
Skąd: Warszawa

Wysłany: Sob 16 Sty, 2010   

GeKo napisał/a:
Miniac, A mógłbyś to jakoś uzasadnić ? :) Dlaczego Ci a nie tamci?


Bo wiem na jakie tematy rozmawiam z Kompotami, wiem jak wnikliwie modyfikują seryjny soft, wiem że gdy trzeba to poświęcą na auto parę dni zamiast parunastu minut "bo tam jeszcze czeka kolejka gnojowozów", bo wiem że stać ich na to żeby nie robić na ilość, a jakość, wiem że poza gotowymi szablonami WinOlsa znajdują i modyfikują 10tki innych zależnych map i najważniejsze... "Wiem co zrobili minionego lata" :lol2:

btw. znam też kierunek przepływu klientów w BB :]
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Sob 16 Sty, 2010   

PiTT napisał/a:
dodam jeszcze jedno
nie patrzcie też gdzie gwarantują największy przyrost mocy, zerknijcie lepiej na przebiegi momentu i mocy

To powinno być złote zdanie w każdej dyskusji moc,moment lub moc vs moment.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

igoriq
[Usunięty]

Wysłany: Sob 16 Sty, 2010   

Ja również mogę z czystym sumieniem polecić chłopaków z CompSportu. Jeśli chodzi o TFSI to doszli niemalże do perfekcji. Ciężko odnieść mi się do konkurencji, bo nie miałem okazji korzystać z ich usług, ale do pracy CS nie mam żadnych zastrzeżeń. Tak jak napisał Maniac, jakość, a nie ilość. Jeśli komuś naprawdę zależy na optymalnym wykorzystaniu potencjału silnika, to warto chyba przejechać nawet te kilkaset kilometrów. W moim przypadku było to 6km ;) .
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8