Glowica, uszczelka i w ogole o co w tym wszystkim chodzi?!
Autor
Wiadomość
44FG [Usunięty ]
Wysłany: Wto 30 Maj, 2006
Jakarti napisał/a: czy nasze auta to czterosuwy??
:566: :546:
to pytanie zadane na forum motoryzacyjnym kwalifikuje się chyba na bana :675:
Majkel [Usunięty ]
Wysłany: Wto 30 Maj, 2006
Jakarti ale dales
nawet ja wiem ze mamy 4-suwy taki ze mnie internetowy fachowiec
Ostatnio zmieniony przez Majkel Wto 30 Maj, 2006, w całości zmieniany 1 raz
Jakarti
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Maj, 2006
nie nie zle mnie zrozumiales szukalem informacji w necie o silnikach i potrzebowalem znależć jakies slowo odniesienia. :D:D
a tam.. kurwa, kurwa, kurwa, kurwa. gdybym mial tyle modow za soba co Ty to pewnie ja bym Tobie tlumaczyl a tak korzystam z doswiadczenia kolegow
44FG [Usunięty ]
Wysłany: Wto 30 Maj, 2006
na najbliższy spot przywozisz ze sobą tablicę i kredę - będzie wykład z budowy i działania silnika spalinowego 4-suwowego
Jakarti
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Maj, 2006
ja to zawsze chetnie - nie ukrywam , ze jestem laik i jesli tylko ktos ma ochote mi cos wytlumaczyc to ja poslucham
Majkel [Usunięty ]
44FG [Usunięty ]
Wysłany: Wto 30 Maj, 2006
:one:
potłumaczymy ci - będzie nam potem łatwiej odpowiadać na Twoje pytania, bo będą bardziej precyzyjne niż: "Panowie, silnik mi się zepsuł, co robić ?"
Jakarti
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Maj, 2006
bardzo motyla noga smieszne ale dzieki za all posty.
dzik
Zafurczał mi rano! wolne renuary
auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: wawka
Wysłany: Wto 30 Maj, 2006
Moze podyskutujemy o momencie? Bo niektorzy tutaj w niego wierza
_________________
Vlodarsky
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Skąd: Warszawa/Łomianki
Wysłany: Wto 30 Maj, 2006
przepraszam, że wtrące ale warto też dodać, że głowica musi być dokręcona kluczem dynanometrycznym (Boże jak to się pisze ????) i w dodatku w odpowiedni sposób (tzn ma tu znaczenie kolejnosć dokręcania śrub...) zaczyna się od środka okrężnymi ruchami itd... generalnie chodzi o to żeby nie "wygiąć" głowicy przy dokręcaniu.
[ Dodano : Wto 30 Maj, 2006 ]
a tak poza tym ja jeżdże na mixolu więc sam nie wiem ile mam suwów...
_________________www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
44FG [Usunięty ]
Wysłany: Wto 30 Maj, 2006
Ale po co to dodawać ? Sądzisz, że Jakarti zachęcony naszymi wykładami zabierze się z ochotą za zdejmowanie głowicy własnym sumptem ?
Loko
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 30 Maj, 2006
A wiadomo to, może już uszczelka wymieniona i głowica splanowana włąsnoręcznie papierem ściernym
Jakarti
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 30 Maj, 2006
tak sie zastanawiam.. czy nie pojechac gdzies za te koszulkowe pieniadze
Vlodarsky
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Skąd: Warszawa/Łomianki
Jakarti
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 31 Maj, 2006
tak tak - ja moze nie ogarniam tematow technicznych ale nie musze kupowac kabrioleta zeby podrywac dziewczyny :D:D:D
musialem.. sory.