dobra karwa, zdiagnozowałem problem.
To nie kwestia zlej strony tylko za dużych zdjęć wrzuconych do artykułu, które rozjebują artykuł na szerokość, przez co tekst też się rozjeżdża za szeroko i wchodzi pod menu.
anjas to jak możesz to ogarnij pare literówek, podsyłałem je już łukaszowi:
"Znając inżynierów z Renault wiedziałem że nie usiądą na laurach" - spoczną na laurach chyba się mówi
Dodatkowo w połączeniu sworznia z jego uchwytem zastosowan przeguby kulowe w celu zmniejszenia przeciążenia działającego w osi sworznia.
w ostatni weekend w tym siedzialem. Nie jechalem, wiec wrazenia czysto statyczne:
- wypas kubly w opcji, czy tam w serii w wersji Cup
- naprawde rewelacyjna jakosc materialow
- masakrycznie zla widocznosc do tylu po skosie - martwy punkt wielkosci Ikarusa
- waski otwor zaladunkowy bagaznika
- mi srednio pasuja mocno pochylone wskazniki - cos jak kiera w clio
Wyglad zewnetrzny dla mnie za bardzo bulwarowy. Takie bardziej TT niz hothatch.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach