te pierwsze przykrecasz do piasty a te drugie to przelotowe z dluzszymi srubami/szpilkami. Nie slyszalem o przelotowych ktore zmieniaja rozstaw srub.
Ta fota ktora dalem to dystanse zmieniajace rozstaw z 5x100 na 5x130. Ja dystansow nie mam.
barylax [Usunięty]
Wysłany: Czw 22 Kwi, 2010
co wy sie tak dystansów boicie?? ja na przelotowych i szpilkach 100mm latam ok 4 lata z przodu 25mm z tyłu 20mm nic sie nie dziej itp
kolega na takich samych lata w górskich zero problemu
kilku znajomych lata w drifcie kupe czasu a tam dystanse przelotowe maja nawet po 50mm i jakoś jeszcze nikt koła nie zgubił, przykręcane do piasty i potem do dystansu koła muszą być z porządnego materiału pa9 boalu miększe od stali i jak bedzie słaby materiał albo zamało podparta szpila w ekstremalnych warunkach jest ryzyko że wyrwie szpilki z dystansu choć przy pa9 to niemożliwe raczej
dla czego dystansu nie można zrobić u tokarza każdy tokarz to zrobi nawet uczeń na praktykach to operacja prosta jak budowa cepa, wiem co mówię wkońcu z zawodu jestem operatorem CNC
oczywiście ja mam przelotowe
co do zmiany rozstawu to najbezpieczniejsze jest zmiana piast na takie 4x108 lub obróbka fabrycznych na nowy rozstaw
auto: bmw 318ti
silnik:: m42b18
moc: 140km Pomógł: 8 razy Dołączył: 03 Lut 2010 Skąd: Poznań
Wysłany: Czw 22 Kwi, 2010
barylax, taki żarcik ale przy takiej 70 można pewnie już zastosować standardowe śruby a nie imbusowe że nawet lepiej tylko że w clio nawet bieżnik się nie chowa w obrysie
auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km Pomógł: 11 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Skąd: Łódź
Wysłany: Czw 22 Kwi, 2010
z tego co ja widze to na przod 20mm w Sporcie to jest max, przynajmniej przy seryjnym ET i oponie 205/50 na tyle miałem 16mm i ładnie to współgrało. Teraz byłem zmuszony załozyc na tył 20mm i opona jest równo z błotnikiem. do tego stopnia ze obawiam sie zakładać sprzęzyny obnizające zeby nie pociąc opony. Oczywiscie wszystkie dystanse przelotowe.
Na tym zdjeciu to ładnie widać, w tej chwili dystanse są zamienione, czyli przód 16mm a tył 20mm Ale jak były odwrotnie to wszystkie kółeczka ładnie sie na styk pasowaly w nadkola.
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Czw 22 Kwi, 2010
Leon czyżby kusiły Cie moje felgi ?? Gdyby można to było na przelotowych zrobić to bym się nad tym zastanawiał, ale i tak pewnie bym odpuścił. Bo jak do lekkiej felgi dołożysz dystans, który swoje wazy, to zrobisz bledne koło bo założysz lekkie felgi żeby zmniejszyć masę nieresorowana, ale żeby je założyć zastosujesz ciężki dystans dokładając s powrotem masę w to samo miejsce z którego chciałeś ją odjąć. TO bez sensu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach