W praktyce:
jak podciagniesz dla pewnosci dwa przewody do obu koncow diody odpowiadajacej za shiftlight to kazdy bardziej kumajacy elektronik podepnie do tego brzeczyk. Uzyje tranzystora, scalaka, czegokolwiek, byle w z glowa by nie obciazac wyjscia procka zegarow.
Goscie co zajmuja sie przekrecaniem zegarow rozbieraja je w 20s, ogarniaja tez dobrze lutowanie smd (bo musza), wiec na pewno taki czlowiek podpialby przewody a pewnie i od razu zrobil uklad z brzeczykiem.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Czw 20 Maj, 2010
Nie Z racji tego że wszlekie rzeczy oparte o druciki i prąd to dla mnie czarna magia, chyba będę musiał zgłębić google za jakimś gotowym rozwiązaniem.
Do głowy przyszedł mi jeszcze jeden pomysł. Można dokupić moduł bluetooth do podpięcia w OBD i są programy które na jakimś telefonie opartym o winde mobilną monitorują obroty/temp. itp. rzeczy. Domyślam się że pewnie da się ustawić jakiś Alarm dla zadanych wartości.
Do głowy przyszedł mi jeszcze jeden pomysł. Można dokupić moduł bluetooth do podpięcia w OBD i są programy które na jakimś telefonie opartym o winde mobilną monitorują obroty/temp. itp. rzeczy. Domyślam się że pewnie da się ustawić jakiś Alarm dla zadanych wartości.
Jelsi interesuje Cie staly punkt powiadomienia, tzn niezalezny od obecnej odcinki to zrobic taki shiftliht jest bardzo latwo. Pisalismy o tym juz wczesniej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach