Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wyboista droga N/A
Autor Wiadomość

bizon 
Witamina A..


auto: rdzivic
silnik:: półtora litra
moc: teraz juz brak km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 06 Lip 2009
Skąd: uć

Wysłany: Nie 23 Maj, 2010   

sporo niezlych baletow by za to bylo ;D
i znacznie wiecej szczescia na twarzy wlasciciela ;D
 
 
 

Ryba 
feel the revs
pozdro 5-10-15


auto: 135i
silnik:: N55B30
moc: 370km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Wrz 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 24 Maj, 2010   

rasta napisał/a:
Siema,

Mam ziomka, który uparł się, że że będzie modziła silnik 1.6 Zetec, który siedzi m,in. w Focusie Mk1 oraz Fieście MK4 Sport. Ogólnie taki kibel do brandzlowania powietrza. Oczywiście nic nie docierało, że nie ma to sensu itd. itp.

Wynik seryjnego to 117 km i 161Nm

Dokonane zmiany:

- przepustnica 2.0
- stożek w obudowie carbonowej
- walki kent stage2
- kolektor wydechowy powersprint
- decat
- wtryski od 2.0
- lekki zamach
- ecumaster2

Pomiar bez strojenia 114 KM

Po strojeniu: 122KM i 165Nm.
Koszty ~6 tyś. pln

Co wy na to : ;D


To sa dobrze zainwestowane pieniadze, zwroci sie po pierwszym objechanym evo/sti na cwiare.

:lol2:


kosmita napisał/a:
No nie taki znikomy - 17 %


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:
_________________
i kno u got soul
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 24 Maj, 2010   

Marcel 08 napisał/a:
czyli to co zawsze piszę 1KM w n/a = 1000zł :lol2: a w tym przypadku jeszcze gorzej ;D


Jak wlicze u siebie wymianę silnika to też mniej więcej w tym przedziale sie zamyka :D
to generalnie jeden z powodów dla których zmieniłem swoje poprzednie 1.6 16V i kupiłem Sporta.

Jakieś 4 lata temu dzwoniłem do saxo i wyszło ze wałki CatCama bedą kosztować tyle samo do 1.6 co do Sporta. Więc wolałem na starcie mieć te 60kucy więcej :)
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Pon 24 Maj, 2010   

Bo do wykonywania jakichkolwiek zmian potrzebna jest podstawa wiedzy o pracy silnika, w innym przypadku jest to wbijanie gwoździa tapczanem.

Wydane pięniądze niczego nie gwarantują. To nie jest NFSU.
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 24 Maj, 2010   

rasta napisał/a:
silnik Zetec, Ogólnie taki kibel do brandzlowania powietrza.


Zawsze tak uważałem

rasta napisał/a:
Wynik seryjnego to 117 km i 161Nm
rasta napisał/a:
Po strojeniu: 122KM i 165Nm.


CO ja na to ???

rasta napisał/a:
walki kent stage2


Wujowe wałki i tyle.
Nie będe robił nikomu reklamy ale sa lepsze wałki na rynku i nie trzeba daleko szukać.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Pon 24 Maj, 2010   

Ja się nie śmieje bo okaże się, że u mnie też będzie taki przyrost i schowam głowę w ziemię ze wstydu... ale to fakt turbo daje radę...
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Pon 24 Maj, 2010   

Ryba napisał/a:
kosmita napisał/a:
No nie taki znikomy - 17 %


:rotfl: :rotfl: :rotfl: :rotfl:


Co w tym śmiesznego ? Bezwzględny przyrost nie miażdży, ale 17% to nie tak mało w N/A.
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Pon 24 Maj, 2010   

Ktoś tu dobrze napisał tez ze jeżeli reszta wydechu, czyli tłumik środkowy i ostatni to napewno go trzyma mocno... Co nie zmienia faktu ze generalnie mógł chociaż wziąć w obroty 2.0 ;/ tyle ze 1.6 jest pewnie lżejsze :)

bo mowa o jakiejś fieście ?? Pepe ?? :rotfl:
 
 
 

Bonczek 
There you go...
Petrolhead


auto: Różne
silnik:: Różne
moc: Różnakm
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 25 Sty 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 24 Maj, 2010   

Hahahahaha pięknie porzeźbił w gównie :]
_________________
Racing: CR-X / S1000R
Cruising: W126 / C126 / R129 / 996.2 / C63

http://www.facebook.com/p...208482285855703 :)

 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 24 Maj, 2010   

Ja tu nie widzę żeby koleś w ogóle ruszył głowicę, obrobił ją, zwiększył stopień sprężania itd...
 
 
 

TOXIC 
zepsuł mi sie toster


auto: Clio Sport ph1
silnik:: F4R 730
moc: 178km
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Skąd: Łódź

Wysłany: Pon 24 Maj, 2010   

Bo to taka troche droga przez meke, jak nie ma prostego przepisu to wydajesz sporo kasy zeby sie przekonać ze to prawie nic nie daje. A pozniej wydajesz jej jeszcze wiecej zeby cos z tego było :)

U mnie jest całkiem podobnie, tez pare tysia poszo w całość a przybylo raptem 10kuca
Dzieki bogu ze w całym zakresie bo inaczej mozna by powiedziec ze gra nie była warta swieczki. Ale i tak znając życie zanim wszystko zapne do konca wymysle sobie jakis inny zbojecki plan na wpakowanie kolejnej kasy w to auto :) Wiekszosc ludzi na tym forum tak juz chyba ma ;) :]
_________________
www.megastarter.pl
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Wto 25 Maj, 2010   

raczej ma poprostu cos zepsute:] jak masz to pokaz wykres i daj parametry walkow:]

w zetecu nie mozna wrzucic dolu z 2,0??
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Wto 25 Maj, 2010   

Jako ze sam walczylem z NA troche to szkoda mi tego chlopaka bo sam pare razy w dupie bylem. W kazdym silniku wolnossacym dzialaja te same prawa fizyki. To ze w tym przypadku uzyskano tak maly przyrost oznacza ze cos zostalo zle zrobione/dobrane. Moze przejscie na walki stage I dac wiecej koni niz wybor stage II z seryjna glowica. itd itd.

Reasumujac uwazam ze spisuwanie NA na straty to blad, po prostu trzeba miec do tego dibre podejscie.

Droga w NA jest wyboista ale jak przesiadam sie z auta nawet z seryjnym turbo do saxo to jestem w szoku jak precyzyjne jest dawkowanie mocy.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Wto 25 Maj, 2010   

jak na razie + 33% mocy w NA :]

nawet jak ktos ma tylko checi na dlubanie NA to przeciez w necie jest
pelno roznych ciekawych projektow. mozna wybrac w miare sprawdzone
mody dla danego silnika i nie uczyc sie na swoich bledach placa 1k za 1KM :D
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Wto 25 Maj, 2010   

dłubanie w NA:
momentu obrotowego nie mozna zwiekszyć znacząco więc należy zanieść go wysoko jak się da w skali obrotów zeby uzyskac przyrosty mocy. Wszystkie modyfikacje powinny się w okol tego kręcić. Inna droga to zwykłe błądzenie.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8