Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Haldex Controler
Autor Wiadomość

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

bo formula jest nudna jak flaki z olejem
_________________
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

kubas napisał/a:
Rajdowiec pomylony tylko o rajdach myśli... A czemu każda formuła ma napęd na tył ?

bo z przodu im sie tylko nogi mieszcza i to ledwo, to jak bys chcial tam jeszcze naped wsadzic???? :>

a tak poza tym, to jezdzo po asfalcie, a asfalt jest lamerski :P to se mozna miec RWD. Dla ulatwienia dodam, ze przeciez mocne oski FWD (maxi i takie tam) tez wiele nie odstaja od 4WD na suchym, przyczepnym asfalcie, ale na szutrach to chocby gory sraly i psy dupami szczekaly to i tak nie dogonia czterolapow zadne oski.

szuter na prezydenta!
_________________
czyt. faldżip
 
 

kosmita 
spieprzaj dziadu


auto: Reno Sport
silnik:: 1.6
moc: 133km
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 17 Cze 2009
Skąd: przyjezdny

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

W formułach jest RWD bo takie są przepisy, w F1 było kiedyś przez chwilę 4x4.
_________________
www.sieplywa.pl
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

mi napisał/a:
let's face the truth: z gówna bicza nie ukręcisz, haldex nigdy nie będzie czterołapem trzydyfrowym. Z drugiej strony wszystko lepsze niż fwd, a z dołączanych napędów haldex jawi się jako najlepszy, najszybszy w każdym razie. Tak to widzę przynajmniej, ale nie do końca ogarniam temat.

Jeśli dodać do tego fakt, że często jest łączony z niezłym i rozwojowym silnikiem 1.8T, a gratów do tego jak psów... :>

Tylko,że razem z Haldexem dochodzi extra waga,więc jego przewaga nad fwd słabnie.

Ja jestem fanem rajdów,ale i tak przyznaję,że rwd to matka wszystkich napędów.
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

A co powiecie o S2000 (kategoria aut, nie Honda), które nie ma środkowego dyfra ? :>
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

Nie wiem, nie jedzilem,nie bede jezdzil.
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

do jeżdżenia poślizgami pewnie ok, problemem są tylko "lekkie" naprężenia w układzie, jakie muszą powstawać na każdej bardziej przyczepnej nawierzchni
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

martin.h napisał/a:
A co powiecie o S2000 (kategoria aut, nie Honda), które nie ma środkowego dyfra ?


Koleś git, pie*doli zasady, i nie jest frajerem.

A co tu mówić jak sie nie jechało ???
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
A co tu mówić jak sie nie jechało ???


martin potrafi ;D
 
 
 

faldzip 
hybrex
saxo...


auto: Saxo / Xsara
silnik:: 1.6 / 1.6
moc: 0 / 110km
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 26 Paź 2010
Skąd: Warszawa

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

martin.h napisał/a:
A co powiecie o S2000 (kategoria aut, nie Honda), które nie ma środkowego dyfra ? :>

nie wiem, nie jechalem i pewnie nie pojade, ale wieksze szanse mam na AXa 4x4 - tam tez nie ma centralnego dyfra - prawie jak S2000 ;D
_________________
czyt. faldżip
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

Marek23 napisał/a:
Ja jestem fanem rajdów,ale i tak przyznaję,że rwd to matka wszystkich napędów.


+ milion
 
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

Mimo że pewnie każdy widział to gwoli przypomnienia porownanie roznych nowych napędów


Abstrahuując od filmu, Rwd ma mniejsze straty w porównaniu do 4x4 , wydaje mi sie też że przy dużych prędkościach na asfalcie minusy 4x4 zaczynają przesłaniać jego plusy w porównaniu do rwd.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

Kamill napisał/a:
wydaje mi sie też że przy dużych prędkościach na asfalcie


Jak bardzo dużych +200kmh ???

Raściak też powyżej pewnej prędkości "leczy" auta 4wd o podobnej mocy a ma Fwd :)

Każdy napęd ma swoje zalety i wady, ale naturalną rzeczą wydaje się że najbardziej wszechstronnym będzie napęd na wszystkie koła.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

antoś 
I wanna be HotHatch member!!


auto: S3
silnik:: 2 lytry
moc: >400km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 20 Cze 2010
Skąd: Łódź

Wysłany: Czw 30 Cze, 2011   

Kolega ma coś takiego do Golfa IV VR6 ale... jeszcze nie założył. ;D
 
 

Kamill 
japa trolu!


auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 27 Mar 2011
Skąd: Wilanów 90210

Wysłany: Pią 01 Lip, 2011   

CHRZANEK napisał/a:
Kamill napisał/a:
wydaje mi sie też że przy dużych prędkościach na asfalcie


Jak bardzo dużych +200kmh ???

Raściak też powyżej pewnej prędkości "leczy" auta 4wd o podobnej mocy a ma Fwd :)

Każdy napęd ma swoje zalety i wady, ale naturalną rzeczą wydaje się że najbardziej wszechstronnym będzie napęd na wszystkie koła.

Po prostu powyżej pewnych prędkości (dużo zalezy od opony warunków itp) trakcja jaką zapewnia 4x4 traci znaczenie przy większych prędkościach, a w porównaniu do rwd zazwyczaj posiada podobny rozkład masy bliski 50/50, za to większą mase własną i straty mocy.
Wg mnie RWD jest tez najbardziej pancernym napędem.

Co do Rasty to sie nie dziwie, bo na suchym NMnP m3 e36 100% seria naklepała wszystkim łącznie z evo i subaru, przez co pojezdzawka przeciągnęła sie godzinę, a kilka osob poszlo w trawe bo im troche stara bmw weszła na ambicje :)

Znowu też bdb wiem jak na mokrym lotnisku NMnP, evo kolegi szło jak przyklejone podczas gdy u siebie mało kierownicy nie ukręciłem żeby utrzymać tor jazdy, przy tych samych srednich predkosciach, a jakis saxofon na szybszych prostych cwiczył piruety co ktoryś przejazd.

Więc powiedział bym że 4x4 jest najskuteczniejszą opcją na polskie warunki pogodowe.
Ostatnio zmieniony przez Kamill Pią 01 Lip, 2011, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 11