auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 30 Wrz, 2011
Kupiłem dziś średnią mieszankę profila i jadę jutro posmakować prawdziwej jazdy, może się uda wbić na reala na prawy chociaż z moją masą słabo to widzę
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Pią 30 Wrz, 2011
Kenet napisał/a:
Kupiłem dziś średnią mieszankę profila i jadę jutro posmakować prawdziwej jazdy, może się uda wbić na reala na prawy chociaż z moją masą słabo to widzę
Sądząc po tym co można było poczytać na SR.pl to trochę wtopiłeś minimum było twardą brać.
auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Pią 30 Wrz, 2011
Zobaczymy, czytałem wszystko na RF, słyszałem też trochę od osób co na tych gumach upalały i stwierdziłem, że jak sam nie sprawdzę to chuj się dowiem Przy rozmiarze 185/55/15 widać wyraźnie różnicę w szerokości bieżnika względem r888 i federala, więc jak już opony aspirują do miana slika to niech klejo.
Jak będzie kondon to przynajmniej będę wiedział, żeby tego więcej nie kupować. A i spostrzeżeniami się podzielę jakby co za free.
Nurtuje mnie jedynie, jakim nabić to ciśnieniem żeby jako tako zacząć jazdę.
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Nie 02 Paź, 2011
no i podsumowując:
organizacja dobra, warto zapłacić więcej. czemu?
ceny były 300 za jazdę treningową, 400 za szkoleniową ("katalogowo").
+Było 3 instruktorów w tym Czwartek, co-drive jego saxofonem, innymi furami, płyta poślizgowa itp - detali nie znam bo się nie wkręcałem co tam się dzieje.
+dwie niezależne trasy, całkiem fajne, raczej techniczne niż szybkie, max około 125 - 150 (chyba). Bezkolizyjne i każda z nich miała (zaprezentowane na zapoznaniu) specjalne miejsca do ścięcia kawałka jakby ktoś chciał bez spinki wyprzedzić kogoś przed sobą. Lepiej moim zdaniem oznaczone niż u Wróbla, może nie tak dobrze jak na WST lap race jak widziałem ale nie jest tak że stoi osiem pachołów luzem i kombinuj.
+woda, kawa, herbata (cukier, cytryna, mleko etc.) cały dzień + spory grill w cenie
+budynek motopark ułęż otwarty co wiąże się z cywilizowanymi toaletami, ciepłą wodą etc.
jedyny minus - za mało osób do ogarniania przewróconych pachołów i ruszonych opon.
gdyby nie to, że pewnie będę musiał odkupić komplet 17" do GT to było by bajka
mogę porozmawiać czy racing.pl chcieliby (a właściwie za ile by chcieli) zrobić track day (choć pewnie dopiero przyszły sezon)
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach