auto: kilka
silnik:: dużo
moc: łącznie z 1000km Pomógł: 18 razy Dołączył: 23 Sie 2010 Skąd: Wawa - Ursus
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011
Albo Krasnobrocka Racing, albo Poleczki 68 (wjazd od wyczółki). Przerobiłem temat wielokrotnie i tylko na tych dwóch warsztatach można polegać. Najwięcej robię ze względu na położenie na Poleczki.
_________________ www.swiatMINI.pl
Niezależny Serwis Samochodów MINI
Jeśli ta głowica była cały czas na tym bloku to możesz sobie darować planowanie, oczyścić dobrze szczoto druciano, turbo na tym jeździło 2 dni więc nie wysilone NA DA radę. Nie wiem co Ty kombinujesz ale obierasz zła drogę
_________________
BNU Tanio skręcam długopisy na akord Warcy Rycy Cescy!
auto: Peugeot 106 XSi
silnik:: 1.4 T8
moc: tyle co u Barejkikm Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2011 Skąd: Pruszków
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011
ucieka mi płyn chłodzący spod głowicy. Chce wyrównać głowice pod nową uszczelke, przy okazji oszlifować zawory i gniazda zeby bylo szczelne wszystko. Uszczelka 1.5mm i za jakis czas bede dmuchać 0,4-0,5bara.
BNU Tanio skręcam długopisy na akord Warcy Rycy Cescy!
auto: Peugeot 106 XSi
silnik:: 1.4 T8
moc: tyle co u Barejkikm Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Lis 2011 Skąd: Pruszków
Wysłany: Czw 22 Gru, 2011
dobra, chrzanie obróbke gniazd i zaworów. 500pln za pierdołe nie warto
Największy kombinator o jakim słyszałem. Dajesz dwie uszczelki dmuchasz pół bara i jest ok później będziesz musiał drugi raz planować żeby było solidnie chyba że teraz sobie odprężysz a później będziesz dalej się w tym babral
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach