auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Nie 13 Gru, 2015
Stf napisał/a:
czywiscie ze barborka to nie wyznacznik rajdow ale latwa mozliwosc aby sprawdzic sie w konfontacji z topowymi ludzmi z 1 ligi bez wydawania milionow pln na sezon.
Tu się zgodzę, tylko że to dalej KJS.
Ja też klepnąłem Chuchałę i Sąsiadka parę lat temu, ale to był sprint a nie prawdziwy OS.
Co do silników w R5 wątpię żeby ktoś ryzykował rozwalenie motoru w takim R5.
Co do GSMP od zawsze mówiłem że to dobra szkoła obycia z prędkością i torem jazdy, ale tam i tak zawsze decydowało kto ma najwięcej pod maską. Patrz czasy gdy Stec robił co chciał a w RSMP z nim robili co chcieli.
Fajnie by było jakby poszli do RSMP i włączyli się do walki, z pewnością byłoby ciekawiej.
Haha... jak mistrzem Polski zostal Habaj to nawet nikt nie skomentowal, pseudo rajd w Warszawie i podjarke po kreceniu sie po slupkach mamy na 3 str, jesli ktos twierdzi ze objechanie rajdowcow na takich probach to ich osmieszanie to chyba nie za bardzo wie co to rajdy.
Kogo z tej czolowki tak osmieszyli i kto? Grzesinski zawsze byl dobry na takich probach, mial swietny sprzet wiec dlaczego mialby nie powalczyc? Ratajczyk oprocz gsmp wlasnie chyba latal rozne rallylandy, bednary i inne kjsy, gosc jest talentem i mam nadzieje ze poleci tym Evo RSMP bo moze to nadac kolorytu tym rozgrywkom. Pytanie jak panowie poleca po 3 krotnym zapoznaniu na oesie 20 km... tego sie nie dowiemy poki nie sproboja, reszta to tylko gdybanie.
Tak dla przypomnienia, zwyciezcy odcinkow:
1 - Brzezinski
2 - Bouffier
3 - Kajetanowicz
4 - Kajetanowicz
5 - Ratajczyk
6 - Brzezinski
Karowa - Kajetanowicz
R5+ wg mnie ma 360 KM, nie da sie tego zmienic bo to przychodzi gotowy pakiet z Msportu, jedyna opcja to oszukiwanie homo, wymiana wiazki i komputera, nikt by sie tego nie odwazyl zrobic. Pakiet r5+ mial Łysy, Brzeziński i Oleksowicz. Grzyb, Kuchar, Domzala i Karnabal jechali zwyklymi R5 tak jak i Nivette z ta roznica ze ten ostatni jechal Skodą.
Killer mial 400 KM? w sensie na takiej mocy niby jechal jak sobie skrecil magiczne pokretlo?
Zaloze sie ze Siemanko mial moc skrecona w okolice 350-380 KM, Stecu w dojebanym aucie byl w czarnej dupie, taki samochod sie juz kompletnie nie prowadzi i nie pozwala na plynna jazde.
Same zawody porazka, bylem na ogladarze i jakbym mial wydac na to swoje pieniadze to mocno bym zalowal, powinna sie zmienic formula tej imprezy bo w tym momencie jest to sciganie sie po Warszawie dla wszystkich... a nie o to w tej imprezie chodzilo...
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 16 Gru, 2015
qbus napisał/a:
Killer mial 400 KM? w sensie na takiej mocy niby jechal jak sobie skrecil magiczne pokretlo?
To byly slowa Rafala, bylo 480 ale zmienili turbo i zostalo 400
Jezeli chodzi o sama Barborke to pojechalem pierwszy raz w zyciu za namowa Kacpra (dodatkowo nic do tego startu nie dolozylem).
Odnoszac sie do jazdy, techniki, wynikow. Mysle ze gdyby w moje auto wsiadl ktos kto non stop upala w KJS to by mnie zniszczyl. Nie jestem specem ale kilka rajdow przejechalem i Barborka ma sie nijak do jazdy na prawdziwym OS.
Jezeli za rok znowu bede mial start za free to pojade, dla samej atmosfery.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach