auto: 3/4 E46
silnik:: M54
moc: pieruńskakm Pomógł: 11 razy Dołączył: 25 Paź 2010 Skąd: Kraków
Wysłany: Śro 25 Sty, 2012
siema napisał/a:
Ciekawe jest to, że jak depnę w podłogę, to mam wrażenie, że mimo braku ABS i zblokowanych kół, czuć delikatnie na pedale hamulca to charakterystyczne bicie ABS, tyle że dużo, dużo słabsze.
Mam dokładnie tak samo po wypięciu czujnika (Ph1).
auto: Clio II ph3
silnik:: F4R
moc: 0_km Pomógł: 21 razy Dołączył: 09 Maj 2009 Skąd: PWZ
Wysłany: Śro 25 Sty, 2012
GeKo napisał/a:
siema, 10-11 będę w Waw możesz podjechać podepniemy i sprawdzimy, co tam się świeci
O! Jestem za
WuRC napisał/a:
siema napisał/a:
Ciekawe jest to, że jak depnę w podłogę, to mam wrażenie, że mimo braku ABS i zblokowanych kół, czuć delikatnie na pedale hamulca to charakterystyczne bicie ABS, tyle że dużo, dużo słabsze.
Mam dokładnie tak samo po wypięciu czujnika (Ph1).
No i super. Już coś więcej wiadomo
Rozumiem, że nie masz problemu z balansem hamulców przód-tył?
auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km Pomógł: 72 razy Dołączył: 24 Maj 2007 Skąd: z Zakrzowa
Wysłany: Śro 25 Sty, 2012
Cytat:
Przecie słuchamy. Ale warto chyba wysłuchać także opinii innych. Sam rozumiesz- Ty pomylony dacha w lesie...
tja, tylko zobacz ile to moje clio z tak odpiętym abs'em na seryjnej łysej oponie klepło inne cliówki na torze w Radomiu wiec jednak takie odpięcie musi się sprawdzać, skoro dało taką przewagę
tak, tak wiem, radom to piaskownica... ale na ułezu tez tak upalałem i to nawet na slicku, i tez dawało rade... juz się widzę jakbym przejechał przez ta szykanę przy 140 km/h jakbym miał odpięty bezpiecznik
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach