auto: Skoda 105L
silnik:: 1049 cm3
moc: 43km Pomógł: 32 razy Dołączył: 28 Paź 2010 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 25 Wrz, 2013
Pojechać to i ja z chęcią pojadę, ale kurde, krawężniki wystają parę ładnych cm nad asfalt. Tarki byłyby lepsze - nie ważne czy to ośrodek doskonalenia techniki czy obiekt pod trackday - krawężnik zawsze boli. Na rallysłużewiec krawężniki się omijało to i tu się ominie, ale inna jazda jest jak można na 100%
_________________
Cytat:
przyczyna dzwona taka sama jak ostatniego dacha... czyli bomba na pałę po drodze której nie znam bez opisu...
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Śro 25 Wrz, 2013
to Polska właśnie. obiekt do szkoleń/sportu/motorekreacji budowany od zera to kurwa krawężniki zrobili
jeszcze niech zrobią progi zwalniające na prostych to ostrożniejsi organizatorzy nie będą musieli ustawiać szykan
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Śro 25 Wrz, 2013
arssss napisał/a:
Tam mają TIRami jeździć więc musi być szeroko
No w końcu to tor a jak wiadomo TIRY NA TORY
miszcz wygląda to na tej ostatniej focie od Kenjego
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
auto: Š135R, Š105
silnik:: duży i mały
moc: jest w Nas samychkm Pomógł: 15 razy Dołączył: 27 Lip 2007 Skąd: prosto z Serca
Wysłany: Pią 27 Wrz, 2013
Jaszczomp napisał/a:
Tor, położony na 21 hektarach, ma ponad 3,5 kilometra długości. W najwęższym miejscu szerokość nitki to 12 metrów. Nawierzchnia toru to wysokiej jakości asfalt, który układa się na drogach ekspresowych. Na torze znajduje się wzniesienie(tzw. BIG HILL) o 10% stopniu nachylenia i szerokości najazdów blisko 40 metrów. Tor wyposażono w automatyczny system nawadniania nawierzchni w miejscach gdzie znajdują się tzw. płyty poślizgowe. Podczas jazdy na torze nie jest konieczne korzystanie z płyt poślizgowych. Na każdej z płyt(jest ich 4) znajdują się kurtyny wodne symulujące rzeczywiste przeszkody. Przed płytą główną(na zdjęciach jasna nawierzchnia betonowa) zamontowana zostanie płyta hydrauliczna do wprowadzania pojazdów w poślizg. Będzie to jedyne urządzenie w Polsce(trzecie w Europie) umożliwiające poślizgi autobusów oraz ciężkich ciężarówek.
Przeznaczenie obiektu to szkolenia, sesje treningowe, firmowe imprezy zorganizowane, rundy zawodów motorowych, jazdy testowe i badawcze. Nie ograniczamy dostępności toru ze względu na typ pojazdów, czy też dyscyplinę. Po torze mogą poruszać się zarówno motocykle, samochody osobowe, jak i ciężarówki oraz autobusy. W tym miejscu podkreślam, że najważniejsze jest bezpieczeństwo uczestników każdej imprezy.
Obecnie na autodromie odbywają się jazdy testowe. Ze względu na trwające prace wykończeniowe autodrom nie jest jeszcze otwarty dla wszystkich. Oficjalne otwarcie autodromu wraz z zapleczem serwisowym, hotelem oraz restauracją planowane jest w maju 2014 r. W 2013 r. po zakończeniu wszystkich prac wykończeniowych oraz dokonaniu odbiorów części drogowej, na autodromie będą odbywały się jazdy testowe oraz zamknięte imprezy zorganizowane. Całość obiektu dostępna będzie dla wszystkich w 2014 r.
Grafik obłożenia na przyszły sezon opublikujemy w lutym 2014 r. Już wkrótce ruszy również oficjalny serwis internetowy AUTODROMU JASTRZĄB.
_________________
"mam wrażenie że z ludźmi się coraz gorzej rozmawia" - eM
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach