auto: Ducato
silnik:: 2.3
moc: 110km Pomógł: 44 razy Dołączył: 27 Mar 2011 Skąd: Wilanów 90210
Wysłany: Pią 16 Lis, 2018
Wziął mnie z zaskoczenia
A tak naprawdę pokazuje to że seryjna Fiesta na pierwszych dwóch biegach ma tak obciety moment, że jazda bez programu jest bez sensu. To auto w serri robi gorszy czas na cwiare niż moja była Ibiza TDI.
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Sob 17 Lis, 2018
Stf napisał/a:
w mojej ocenie bardzo skuteczne surowe auto.
Tego właśnie szukam!
Miałem dogadane już podczas 2 rozmów telefonicznych z ONYXX'em że mogę zabrać sobie samochód podczas najmu na SILESIE i jebnąć kilka kółek bylebym go nie rozbił, normalnie nie ma takiej opcji ale coś tam współpracujemy i wytłumaczyłem mu że nie chcę jechać bić rekordu tylko chcę pojeździć w bezpiecznych warunkach i poczuć jak zachowuje się samochód o takiej mocy i masie na hamowaniach, szybkich skrętach itp więc się zgodzili... Jako że zima idzie, czasu coraz mniej, ktoś niebawem ma przylecieć z OSLO oglądać EVO, a dzisiaj są OPEN TRACKI i w miarę pogoda, zadzwoniłem wczoraj czy auto jest na dzisiaj wolne ale gość nie wiedział. Zadzwonił do drugiego typa i po 5 min oddzwania i mówi "Sorry ale jednak jedyna opcja żeby zabrać to auto na tor to tylko i wyłącznie z naszym instruktorem"
I huj bombki strzelił
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
ja mam zupełnie odmienne zdanie. byłem nim na Nurburgringu niestety na seryjnym zawieszeniu i na torze Poznań. w mojej ocenie bardzo skuteczne surowe auto. odpukać - w serii nawet się nie psuje.
Warto przeczytać uważnie, ale napiszę w skrócie:
- z kontrolą trakcji samochód robi wszystko za Ciebie i nie wymaga od Ciebie żadnych umiejętności poza refleksem
- z wyłączonymi WSZYSTKIMI systemami na mokrym asfalcie samochód zachowuje się mega nieprzywidywalnie. Jazda to walka z komputerem który rozdziela napęd na koła i opór szarpaczka.
Jak napisałem wyżej - nie jeździłem nim bez systemów po suchym - może przy większej przyczepności jest lepiej.
Przejechać się warto, chociażby po to żeby sobie własne zdanie wyrobić. Póki nie wyłączysz wszystkiego jest w miarę ok i na pewno bardzo szybko.
Ja wolę zwykłe mechaniczne szpery i przewidywalne reakcje na gaz - ale ja jestem stary, np. nie wiem do czego służy snapchat.
ale co on niby ma rozdzielac dynamicznie po mokrym ?
jaka opona?
jaki zawias?
nie znam auta ktore wychodzac z fabryki dla ludu zachowuje sie tak jakbysmy tego chcieli w kazdych warunkach. jezdze na cup2 od kilku m-cy w tym po mokrym. oczywiscie ze brakuje trakcji od kiedy temp. spadla ponizej 15stC ale to nie wina samochodu przeciez. idzie bokiem kiedy chcesz. kontrolowalny gaz. przebija biegi w slajdzie - to jest duzy atut. dziwnie szybko przyspiesza jak na 1.75tony i tylko 650nm. czego mozna oczekiwac od takich parametrow ?
w mojej opini nissan zrobil wyjatkowe auto na ulice.
niestety dluzsze mocne obciazenie wymaga w nim kosztownych modow i tylko dlatego rozwazam sprzedaz. co nie zmienia mojego postrzegania ze w okolicach 200 a nawet 300-400k brak mu konkurencji.
_________________ 0-1
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Nie 18 Lis, 2018
GTR ma jeszcze jedną bardzo ważną rzecz... Dla mnie jeśli miałbym wymieniać 3 najważniejsze rzeczy jakie ma mieć samochód to chyba na 1 miejscu byłby dźwięk... A na tym polu GTR dla mnie miażdży chyba wszystko...
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012 Skąd: wwa
Wysłany: Pon 19 Lis, 2018
Stf napisał/a:
ale co on niby ma rozdzielac dynamicznie po mokrym ?
jaka opona?
jaki zawias?
nie znam auta ktore wychodzac z fabryki dla ludu zachowuje sie tak jakbysmy tego chcieli w kazdych warunkach. jezdze na cup2 od kilku m-cy w tym po mokrym. oczywiscie ze brakuje trakcji od kiedy temp. spadla ponizej 15stC ale to nie wina samochodu przeciez. idzie bokiem kiedy chcesz. kontrolowalny gaz. przebija biegi w slajdzie - to jest duzy atut. dziwnie szybko przyspiesza jak na 1.75tony i tylko 650nm. czego mozna oczekiwac od takich parametrow ?
w mojej opini nissan zrobil wyjatkowe auto na ulice.
niestety dluzsze mocne obciazenie wymaga w nim kosztownych modow i tylko dlatego rozwazam sprzedaz. co nie zmienia mojego postrzegania ze w okolicach 200 a nawet 300-400k brak mu konkurencji.
Jeździłem czystą serią, opona z tego co pamiętam to bridgestone.
Nie znam szczegółów technicznych napędu GTR, ale z tego co wiem całość jest sterowana elektronicznie, nawet jak odłączysz kontrole trakcji to komputer decyduje o podziale momentu obrotowego przód/tył tam gdzie lepsza przyczepność. Właśnie przez to na mokrej przesychającej nawierzchni po wyłączeniu trakcji samochód był kosmicznie nieprzewidywalny. Szczególnie w tych warunkach przesychających, tył zaczyna uciekać, nagle napęd przekazuje na przód, samochód prostuje, nagle znowu na tył i wyrywa dupę. Mówię cały czas o kompletnym wyłączeniu całej trakcji w kiepskich warunkach atmosferycznych / leżące liście na drodze itp.
Ważna kwestia - jeździłem po krętych drogach w górach. Z małym zapasem na błąd, w niskich temperaturach, po mokrym, z drzewami i skarpami po bokach, w normalnym ruchu ulicznym. Dla mnie jego nerwowość w tych warunkach to była kolosalna wada. Nie była to torowa jazda - to zupełnie inna bajka.
Tak - na ulicę jest super, szczególnie jak nie dotykasz guziczków od trakcji.
Tak - żaden samochód seryjnie nie jest idealny, ale z tych co napisałem R8 i XKRS w tych samych warunkach zrobiły na mnie 5x lepsze wrażenie jeśli chodzi o przyjemność z jazdy i kontrolę nad samochodem. Na tym samym evencie jeździłem 911 turbo i na przykład dla mnie było za szybkie na tamte warunki, ale bardziej przewidywalne niż GTR. Też nie było przyjemności z jazdy tylko cały czas 200% skupienia i zaciśnięte ręce na kierownicy.
I tak - GTR jest super szybki, tak samo jak 911 turbo.
Są samochody szybkie i są takie co dają przyjemność z jazdy
auto: Integra type R
silnik:: b18c6
moc: 200km
Dołączył: 01 Sie 2012 Skąd: wwa
Wysłany: Pon 19 Lis, 2018
Marek23 napisał/a:
Ja jeździłem xkr dośc dużo i to według mnie bardzo słabo prowadzący się samochód. układ kierowniczy nie precyzyjny, zawias za mięki, przodu nie czuć, jedynie fajnie,że tył ucieka po lekkim wciśnieciu gazu. Ale może to się zdarzyć przy około 200 na prostej na lekkim podbiciu;)
Może ta S jakąs pozmieniana, szpera,itd. Bo XKR to jazdy na czas się nie nadaje wogóle.
Nie wiem, dla mnie był najfajniejszy, a spędziłem w nim sporo czasu w te kilka dni.
Ale coś w tym jest, był też F Type ten z 5 litrowym v8 z kompresorem i w teorii był lepszy od XKRS a w rzeczywistości był taki jak napisałeś o XKR - rozlatany, nieprecyzyjny. Może kwestia modelu, albo używania, albo sztywności karoserii w tym wypadku?
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Pon 19 Lis, 2018
Stf napisał/a:
prosiaka gt3 na akrapie ciezko przebic
Jestem mega fanem Porsche, ale dźwięk to jest jedyna ich rzecz która nie do końca mi pasuje, no niestety o gustach się nie dyskutuje, ale odkąd pamiętam uturbione V6 było moim NUMERO UNO dźwiękiem, wydaje mi się żę to przez AUDI RS4 2.7. I to jeszcze jedna zaleta GTR'a, jest po nim jeszcze jeden szczebelek drabiny, czyli 911, tzn po GTR jeszcze jest do kupienia Porsz... Po Porsche GTR'a nie kupisz.
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
Łukasz dywagacje jak cholera. Lepiej wywal nadwyżkę kasy na sezon w profi kartingu, bo tym gtrem to sie na połowie dróg w Twojej okolicy nie zmieścisz.
ŁukaszS3 Mam wykształcenie jak prezydent mistrz jebaka
auto: EVO V
silnik:: 4G63
moc: 334km Pomógł: 16 razy Dołączył: 20 Lut 2009 Skąd: Ustroń
Wysłany: Wto 20 Lis, 2018
Cytat:
Łukasz dywagacje jak cholera. Lepiej wywal nadwyżkę kasy na sezon w profi kartingu, bo tym gtrem to sie na połowie dróg w Twojej okolicy nie zmieścisz.
Dywagacje jak dywagacje, fajnie że mogę mieć takie...
Puki co jebnięcie mega tempem 20 kółek na jeden wyjazd, to jakiś miszyn imposible... I tak 5-6 razy w ciągu dnia przez 2 dni weekendu wyścigowego plus jeden dzień treningów...
_________________ "Najważniejsze to ecu ktore leje paliwo i wali iskrą a nie zastanawia się czy misiom na biegunie nie bedzie za ciepło " by eM
auto: Clio
silnik:: znów jest
moc: ponad stokm Pomógł: 15 razy Dołączył: 07 Kwi 2011 Skąd: WWa
Wysłany: Wto 20 Lis, 2018
ŁukaszS3 napisał/a:
tzn po GTR jeszcze jest do kupienia Porsz... Po Porsche GTR'a nie kupisz
... yyy
_________________
Kenet napisał/a:
Najważniejsze tak czy siak to dobrze się bawić, w sumie to mi opona w jeździe nie przeszkadza, tak jak muzyka w tańcu, więc nie narzekam tylko napier...lam
ale co on niby ma rozdzielac dynamicznie po mokrym ?
jaka opona?
jaki zawias?
nie znam auta ktore wychodzac z fabryki dla ludu zachowuje sie tak jakbysmy tego chcieli w kazdych warunkach. jezdze na cup2 od kilku m-cy w tym po mokrym. oczywiscie ze brakuje trakcji od kiedy temp. spadla ponizej 15stC ale to nie wina samochodu przeciez. idzie bokiem kiedy chcesz. kontrolowalny gaz. przebija biegi w slajdzie - to jest duzy atut. dziwnie szybko przyspiesza jak na 1.75tony i tylko 650nm. czego mozna oczekiwac od takich parametrow ?
w mojej opini nissan zrobil wyjatkowe auto na ulice.
niestety dluzsze mocne obciazenie wymaga w nim kosztownych modow i tylko dlatego rozwazam sprzedaz. co nie zmienia mojego postrzegania ze w okolicach 200 a nawet 300-400k brak mu konkurencji.
Jeździłem czystą serią, opona z tego co pamiętam to bridgestone.
Nie znam szczegółów technicznych napędu GTR, ale z tego co wiem całość jest sterowana elektronicznie, nawet jak odłączysz kontrole trakcji to komputer decyduje o podziale momentu obrotowego przód/tył tam gdzie lepsza przyczepność. Właśnie przez to na mokrej przesychającej nawierzchni po wyłączeniu trakcji samochód był kosmicznie nieprzewidywalny. Szczególnie w tych warunkach przesychających, tył zaczyna uciekać, nagle napęd przekazuje na przód, samochód prostuje, nagle znowu na tył i wyrywa dupę. Mówię cały czas o kompletnym wyłączeniu całej trakcji w kiepskich warunkach atmosferycznych / leżące liście na drodze itp.
Ważna kwestia - jeździłem po krętych drogach w górach. Z małym zapasem na błąd, w niskich temperaturach, po mokrym, z drzewami i skarpami po bokach, w normalnym ruchu ulicznym. Dla mnie jego nerwowość w tych warunkach to była kolosalna wada. Nie była to torowa jazda - to zupełnie inna bajka.
Tak - na ulicę jest super, szczególnie jak nie dotykasz guziczków od trakcji.
Tak - żaden samochód seryjnie nie jest idealny, ale z tych co napisałem R8 i XKRS w tych samych warunkach zrobiły na mnie 5x lepsze wrażenie jeśli chodzi o przyjemność z jazdy i kontrolę nad samochodem. Na tym samym evencie jeździłem 911 turbo i na przykład dla mnie było za szybkie na tamte warunki, ale bardziej przewidywalne niż GTR. Też nie było przyjemności z jazdy tylko cały czas 200% skupienia i zaciśnięte ręce na kierownicy.
I tak - GTR jest super szybki, tak samo jak 911 turbo.
Są samochody szybkie i są takie co dają przyjemność z jazdy
z tego co opisujesz to chyba jezdziles w trybie GTR z nie wylaczona kontrola trakcji.
po mokrym na zimowkach ten samochod idzie bokiem gladko i przyjemnie kontrolowalny 1 palcem na kierze. nie mam pojecia o jakich systemach piszesz. nie ma opcji aby komp ingerowal w napedy z wylaczona trakcja i prostowal auto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach