Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Predkosciomierz - po zmianie FD - przeklamuje.
Autor Wiadomość

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 10 Sie, 2007   

CHRZANEK napisał/a:


R888 to chyba nie ma w rozmiarze nadającym sie do saxo.
Matador -odpada
Pirelli i Michelin - tanie nie sa ale biorac pod uwagę koszt pólosi tragedii nie ma ;)
No jeszcze pojawily sie w PL slicki Kumho, niejaki Marcin Majcher jest dealerem.


ja mam R888 195/50/15 i chyba nie ma lepszej gumy do saxo z papierami.

wszystkie wyczynowe slicki nie maja homologacji drogowej poczynajac od matadorow, wiec na ulice sie nie nadaja. Mozna zastosowac patent, kupic michalki i podjechac do zakladu ktory robi nalewki i poprosic zeby nadlali Ci boki tak zeby wygladaly jak zwykla opona ze znakiem homologacji.
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 10 Sie, 2007   

CHRZANEK napisał/a:
Więc może nie warto skracac ża bardzo glównego, a jedynie podmienić wyższe biegi, zeby auto mialo "więcej pary" przy wyzszych prędkościach.
Ekstremalnie krótkie przelożenie to równiez problem z trakcja także na 2gim biegu.

Mnie tak kiedyś uczono że kazda zmiana biegu to czas (0,4s), więc nie ma co przesadzać. Na seryjnej skrzyni 100km/h przy wysokim odcieciu robisz na 2ce.
Na 13/59 na 3ce.
Trzeba mieć naprawde mocny motor (Rulez ma ;) ) żeby to skompensować, a i dochodzi jeszcze jedna kwestia: kazda zmiana biegów to możliwość blędu ;)


wymiana poszczegolnych biegow jest drozsza od glownego (przynajmniej tak mi sie wydaje, bo trzeba kupic kilka kolek a nie jedno) dlatego ja zmieniam glowne.

Dla mnie wazne jest na jakich rpm bede wychodzil z zakretu, a niewiele jest zakretow z ktorych bede wychodzil 100 km/h :) , wiec seryjne 2 jest zdecydowanie "za wysoko", a seryjne 1 za krotkie i dlatego chce skrocic glowne.

Przedzial w jakim planuje jezdzic to max 170-180km i wszystko co bede mial powyzej to czyste marnotrastwo, dlatego 13/64 a nie 13/59.

jesli chodzi o trakcje, to sa mocniejsze auta ktore jakos sobie radza, wiec mysle ze temat jest spokojnie do ogarniecia, chociazby szpera.
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pią 10 Sie, 2007   

saxorulez napisał/a:


mówić o wynikach.. moj rekord na wcześniejszym silniku to 7.01 do 100


jak zmierzyles ?
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pią 10 Sie, 2007   

grzech napisał/a:

Przedzial w jakim planuje jezdzic to max 170-180km i wszystko co bede mial powyzej to czyste marnotrastwo, dlatego 13/64 a nie 13/59.



To faktycznie nie daleko bedziesz jezdzil wiec nie musi by szybko :D :D

Nie mogBem sie powsrzyma :D
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 11 Sie, 2007   

Cytat:
jak zmierzyles ?


gtech dzika
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

kimi
[Usunięty]

Wysłany: Sob 11 Sie, 2007   

CHRZANEK napisał/a:

Dlatego ja z dość duzym zainteresowaniem drąże temat Yoko A539. Taki "semi slick" na ulice. 195/45R15 za 268pln


Ja kupiłem takie. Nędza. Do slicka są podobne tylko na zdjęciu w katalogu. Twarde śliskie i piszczące. Mogę ci sprzedać :-)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.05 sekundy. Zapytań do SQL: 8