R888 to chyba nie ma w rozmiarze nadającym sie do saxo.
Matador -odpada
Pirelli i Michelin - tanie nie sa ale biorac pod uwagę koszt pólosi tragedii nie ma
No jeszcze pojawily sie w PL slicki Kumho, niejaki Marcin Majcher jest dealerem.
ja mam R888 195/50/15 i chyba nie ma lepszej gumy do saxo z papierami.
wszystkie wyczynowe slicki nie maja homologacji drogowej poczynajac od matadorow, wiec na ulice sie nie nadaja. Mozna zastosowac patent, kupic michalki i podjechac do zakladu ktory robi nalewki i poprosic zeby nadlali Ci boki tak zeby wygladaly jak zwykla opona ze znakiem homologacji.
Więc może nie warto skracac ża bardzo glównego, a jedynie podmienić wyższe biegi, zeby auto mialo "więcej pary" przy wyzszych prędkościach.
Ekstremalnie krótkie przelożenie to równiez problem z trakcja także na 2gim biegu.
Mnie tak kiedyś uczono że kazda zmiana biegu to czas (0,4s), więc nie ma co przesadzać. Na seryjnej skrzyni 100km/h przy wysokim odcieciu robisz na 2ce.
Na 13/59 na 3ce.
Trzeba mieć naprawde mocny motor (Rulez ma ) żeby to skompensować, a i dochodzi jeszcze jedna kwestia: kazda zmiana biegów to możliwość blędu
wymiana poszczegolnych biegow jest drozsza od glownego (przynajmniej tak mi sie wydaje, bo trzeba kupic kilka kolek a nie jedno) dlatego ja zmieniam glowne.
Dla mnie wazne jest na jakich rpm bede wychodzil z zakretu, a niewiele jest zakretow z ktorych bede wychodzil 100 km/h , wiec seryjne 2 jest zdecydowanie "za wysoko", a seryjne 1 za krotkie i dlatego chce skrocic glowne.
Przedzial w jakim planuje jezdzic to max 170-180km i wszystko co bede mial powyzej to czyste marnotrastwo, dlatego 13/64 a nie 13/59.
jesli chodzi o trakcje, to sa mocniejsze auta ktore jakos sobie radza, wiec mysle ze temat jest spokojnie do ogarniecia, chociazby szpera.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach