wykres do oceny help!
Autor
Wiadomość
dzik
Zafurczał mi rano! wolne renuary
auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: wawka
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
dobrze piszesz
_________________
Vlodarsky
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy Dołączył: 15 Gru 2005 Skąd: Warszawa/Łomianki
Bad-i
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
w szoku jestem z tym wykresem. Moim zdaniem to jakis blad pomiarowy i tyle
M
HEJTER ZJEBYWACZ TEMATÓW
auto: BMW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
Blad pomiarowy to by byl za pierwszym razem i nie bylby powtarzalny w ten sposob.
Barto czy nie ma problemu z zaplonem u Ciebie?
BaRtO_206GT
wiosna lato jesień zima
auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Skąd: Piaseczno
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
Macku a jakie moga byc tego objawy?
_________________www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
Bad-i
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
eM napisał/a: Blad pomiarowy to by byl za pierwszym razem i nie bylby powtarzalny w ten sposob.
Barto czy nie ma problemu z zaplonem u Ciebie?
ale takie falowanie w zapłonie powinno być odczuwalne na ulicy
BaRtO_206GT
wiosna lato jesień zima
auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Skąd: Piaseczno
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
jesli to objawia sie delikatnym przerywaniem albo cos w tym stylu to tak mam tylko na samym dole obrotow na gorze jest tip top.
_________________www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
M
HEJTER ZJEBYWACZ TEMATÓW
auto: BMW
Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
Nie są odczuwalne bo moc nadal rosnie tylko ktos w nią wmodulował sinusoide
A moze MG położył komorkę na kompie w hamowni?
Nie jestem specjalistą wiec nie moge stwierdzic co to jest.
Moge tylko powiedziec ze to jest cos pomiędzy przepustnicą a bieznikiem opony
saxorulez
aka petrolhead
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
moim zdaniem coś z hamownią było nie tak.. serio
takei zachowanie jest zbyt dokładne i zbyt stałe
_________________ when the flag drops the bullshit stops
.....action speaks louder than words....
Bad-i
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
moze BaRtO przed pomiarem byl w Hong Kong Housie ??
albo pożyczył od Lennego szaliczek
Marcel [Usunięty ]
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
barto a czy w czasie jazdy jest OK , nic nie przerywa?
Bad-i
bzuuummmmmmmmmmmm
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
Marcel 08 napisał/a: barto a czy w czasie jazdy jest OK , nic nie przerywa?
BaRtO_206GT napisał/a: jesli to objawia sie delikatnym przerywaniem albo cos w tym stylu to tak mam tylko na samym dole obrotow na gorze jest tip top.
:556:
Marcel [Usunięty ]
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
Bad-i napisał/a: Marcel 08 napisał/a: barto a czy w czasie jazdy jest OK , nic nie przerywa?
BaRtO_206GT napisał/a: jesli to objawia sie delikatnym przerywaniem albo cos w tym stylu to tak mam tylko na samym dole obrotow na gorze jest tip top.
:556:
dzieki Bad-i - przegladałem to nie zauważyłem :570:
ŚWIECE ZAPŁONOWE wg mnie w taki razie
BaRtO_206GT
wiosna lato jesień zima
auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy Dołączył: 07 Lis 2006 Skąd: Piaseczno
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
Swiece wymienialem 3 miesiace temu na jakies super hiper ngk moim zdanie to przerywanie bierze sie z tego ze jest za ubogo i przy 2.5tys obrotow czasami lubi sobie troszeczke poprzerywac.
_________________www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
Marcel [Usunięty ]
Wysłany: Wto 06 Lis, 2007
a spróbuj wymienic/zamienic swiece .... najprościej i najszybciej bedzie to sprawdzic - warto by było chyba pomyslec o swiecej o nizszej cieplocie