Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
LICENCJE SPORTU SAMOCHODOWEGO A.D.2008
Autor Wiadomość

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

A można uciułąć te papierki z kjsów np w 2007 roku, a pojść na egzamin na licencje np. dopiero w 2010 roku?
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

nie
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

Cytat:
Dlaczego ktos kogo stan na Lancernika musi kupowac oske ?


Nie musi... moze wybrac droge jaka wybral Chwist czyli obecny kierowca lagadulli... austriacka albo czeska licencja. O tym wlasnie mowie... niepotrzebne sa 3 stopnie licencji w naszym kraju. Ale tez niewporzadku bylo by wobec tych ktorzy tylko i wylacznie beda jezdzic np w 3 lidze aby startowali z lancerami, subarami, s2000 itp itd

Cytat:
PZM - Samochody z aktualna lub utracona homologacją (max 4 lata temu)wyp. bezpieczeństwa z aktualna lub utracona homologacja, zakaz uzywania samochodów powyżej 2000cm3 oraz kit-carów, i Super 2000 i Super 1600 (oraz o czym wyczytalem przed chwila R2, R3, R3D)


Nie do konca... w PPZM zabronione sa samochody R2C i R3C... Citroen C2 R2 ma pojemnosc mniejsza niz 1600 ccm a wiec jest to klasa R2B ktora jest dopuszczona do startow w rozgrywkach o ppzm. R2C to samochody o pojemnosci od 1600 do 2000 tak samo jak R3C ale roznia sie one cenami zakupu (R2C musi byc odpowiednio tansze i odpowiednio mniej dopasione) w tym jeszcze ja tez nei bardzo sie lapie. nie moge znalezc regulaminu nt R samochodow w angielskim.
Ostatnio zmieniony przez qbus Pon 17 Gru, 2007, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

Loko napisał/a:
A można uciułąć te papierki z kjsów np w 2007 roku, a pojść na egzamin na licencje np. dopiero w 2010 roku?

do tej pory punkty z kjs byly wazne przez rok.. tak samo jak egzamin na BC (WT).
po zdaniu egzaminu miales max rok na zlozenie wniosku o wydanie licencji w PZM.

qbus napisał/a:
moze wybrac droge jaka wybral Chwist czyli obecny kierowca lagadulli... austriacka albo czeska licencja.

tyle ze to nie takie proste, a startujac pod "obcym" ASNem jest chyba 2x wieksze
wpisowe.... zbyt otwarci na zagranicznych kierowcow to my nie jestesmy :)
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

Prawdopodobnie dlatego że kupując Lancera nie kupuje umiejętności...
Prawda jest taka że rajdy są sportem z natury niebezpiecznym i samochód o mocy 300KM to niebezpieczeństwo poteguje...

Oczywiście nikt nie jedzie po to żeby sie zabić, ale coś takiego jak obycie z prędkościa to nie jest coś czego sie uczysz w tydzień albo po pierwszym rajdzie...

Poza tym chodzi o wyrównanie szans. Nawet najzdolniejszy drajwer w np Kadecie GSI nie ma szans w walce z lancerami czy imprezami, bo sa to samochody o lata świetlne szybsze i bardziej zaawansowane.

Bad-i : Obecne przepisy są kompromisem...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

OSKAR 
tylko nie ta małpa w czerwonym


auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Skąd: Podkowa Leśna City

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

no to juz wiem przynajmniej na czym stoje i jaka droga przedemna.
_________________
DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

no to zajebongo :D

i szybkie pytanie o III lige :>

mam juz 3 kajtki za soba .... jeszcze 1 i robie R2 a jak jest z pilotem tez musi miec x-KJSów by miec licencje P ?

i jak np uidzie potem droga do PZMotu jak bede miał R2 ??
 
 

k-mart 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: -
silnik:: 0.0
moc: 000km
Pomógł: 38 razy
Dołączył: 20 Gru 2005
Skąd: z polecenia

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

CHRZANEK napisał/a:
WR - licencja dla zawodników startujących na "ćwiartke"


buehehehe, co za pomysl :> LOL :> LOL
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

k-mart napisał/a:
CHRZANEK napisał/a:
WR - licencja dla zawodników startujących na "ćwiartke"


buehehehe, co za pomysl :> LOL :> LOL


inaczej nie mogles walczyc o tytuł i nie byłes klasyfikowany w MP LOL
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

w trzeciej lidze jest podzial ze wzgledu na pojemnosc:

Startujace samochody beda podzielone na klasy w zale<nosci od pojemnosci
silnika, jak nastepuje:
• K1 do 652 cm3 włacznie,
• K2 powy<ej 652 cm3 i do 903 cm3 włacznie,
• K3 powy<ej 903 cm3 i do 1300 cm3 włacznie,
• K4 powy<ej 1300 cm3 i do 1600 cm3 włacznie,
• K5 powy<ej 1600 cm3 i do 2000 cm3 włacznie,
• K Gosc (kierowcy lic. „R1”, „R”, piloci lic. „BC, R2, R1, R, Rcc i „P”).

ale nie wiedze nic o podziale ze wzgledu na modyfikacje (cos ala A czy Ngrupa). Czy to oznacza ze Nki i Agrupa beda jezdzic razem ?
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

Tak jak w KJSach ;)

"wolna amerykanka" ;)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

Cytat:
mam juz 3 kajtki za soba .... jeszcze 1 i robie R2 a jak jest z pilotem tez musi miec x-KJSów by miec licencje P ?


teoretycznie nie... praktycznie roznie to bywa... czas zrobienia kjsow w przeciagu 12 miesiecy do tej pory oznaczal okres od stycznia do stycznia (12 miesiecy jako pelny sezon) a bywalo to roznie... raczej przymykali na to oko i jakims cudem ludzie nagle odbierali licencje.

Cytat:
jak np uidzie potem droga do PZMotu jak bede miał R2


21 pkt zdobytych w ciagu sezonu... tzn:
za rajd 3 ligi skladajacy sie z 3 odcinkow dostajemy 3 punkty, za rajd skladajacy sie z 6 odcinkow 6 pkt a za rajd skladajacy sie z 9 odcinkow 10 pkt (rajdy 3 ligowe maja miec 3 postacie O1=1 odcinek 3x przejezdzany/ O2=2 odcinki 3x przejezdzane/ O3= 3 odcinki 3x przejezdzane) lub zaliczone 3 rundy ppzm bez pomiaru czasu (to akurat jest imo mega debilne, zabija ducha tego sportu)
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

6.1 Do udziału w rajdzie, jako kierowca i pilot dopuszczona bedzie ka<da
osoba, która posiada wa<na licencje odpowiedniej kategorii. Osoba zgłoszona
jako pilot, bedzie dopuszczona bez prawa prowadzenia samochodu na
odcinkach specjalnych.

Licencje odpowiedniego stopnia, uprawniaja ich
posiadaczy do udziału :
Rajdy
• RD-3L kierowca : R2
pilot : BC, R2, R1, R, R cross country only, P
• RSP PZM kierowca : R1
pilot : BC, R2, R1, R, R cross country only , P
• RSMP kierowca : R
pilot : R co-driver only


z tego wynika ze pilot tez musi miec jakas licencje.
 
 
 

OSKAR 
tylko nie ta małpa w czerwonym


auto: saxofon
silnik:: 1.6 8v & 1.6 16v
moc: Za mało...km
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 31 Sie 2006
Skąd: Podkowa Leśna City

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

wlasnie jak to jest z licencja dla pilota ??
bo wsumie w kajtkach to moze zdobyc tak samo doswiadczenie i licencje jak kierowca.
dobrze to rozumiem??
_________________
DOBRY SEX - można porównać do poślizgu na mokrej drodze, z którego wychodzi się bez najmniejszego szwanku. Serce w gardle, adrenalina, człowiek cały spocony, a na końcu szczerzy zęby jak idiota:)
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Pon 17 Gru, 2007   

Oskar -> http://www.pzm.pl/userfil...encja_P_08_.pdf robisz kurs, zdajesz egzamin i masz licencje P, jak chcesz jezdzi jako kierowca to droga jak poprzednio KJSy 3 liga itd.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8