Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Homologacja AX i takie tam
Autor Wiadomość

Vlodarsky 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Pedżo 306 cab
silnik:: XU10J4
moc: 152km
Pomógł: 103 razy
Dołączył: 15 Gru 2005
Skąd: Warszawa/Łomianki

Wysłany: Sob 19 Sty, 2008   

to nie marzenie tylko moje przemyślenia.
Nie uważacie, że to ma sens ? pomijając koszty ?
_________________
www.racing-oils.pl
www.millersoils-warszawa.pl
www.citroen-warszawa.net
www.facebook.pl/vlodarskyracing
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 19 Sty, 2008   

nie ma sensu
moim zdaniem ten podział co jest ma sens.

Podział na pojemności.
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 19 Sty, 2008   

Vlodarsky napisał/a:
Waga+hamownia wydaje mi się, że te urządzenia mogą to zrobić :)


Nie ma sensu, bo trzeba by na kazdym bk robić badanie na hamowni i wadze, a to jest po prostu niemożliwe, zajmowało by mnóstwo czasu, i kosztowało góre pieniędzy
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 19 Sty, 2008   

podzial na pojemnosc jest ok... wiadomo ze czasami nie do konca sprawiedliwy bo ja np moim 90 KM 106 musze sie gonic z VTS'am i innymi 16v nie mowiac juz o 160 KM cifach... ale no coz... albo rybki albo akwarium. sprzet odgrywa duza role w motorsporcie i robi sie wszystko aby szanse wyrownac, nie jest to niestety mozliwe.
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Sob 19 Sty, 2008   

Cytat:
podzial na pojemnosc jest ok... wiadomo ze czasami nie do konca sprawiedliwy bo ja np moim 90 KM 106 musze sie gonic z VTS'am i innymi 16v nie mowiac juz o 160 KM cifach... ale no coz... albo rybki albo akwarium. sprzet odgrywa duza role w motorsporcie i robi sie wszystko aby szanse wyrownac, nie jest to niestety mozliwe


dlatego powstał Rallye 1.3 :) żeby bić seje i swifty
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

no tak ale w "normalnych" rajdach... czyli przy podziale pojemnosciowym narzuconym przez fia jade w klasie n1/a5... czyli w rzeczywistosci byly by to 106 rallye, seje (tylko w polsce jest klasa n0/a0) swifty, ax sport (dobry kozak, szybszy chyba niz 1.3 rallye) polo, micry itp.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

Klasa N1/A5 = do 1400cm3 (więc jest dobrze bo w zasadzie only suka, 106 ph1, AX i polo 1,4 16V)

Klasa N0/A0 = do 1150cm3 (w praktyce cieniasy i seje)
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

warto dodac ze klasa N0/A0 w Rajdowych Samochodowych Mistrzostwach Polski juz nie występuje.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

Boisz sie sejów ? :D :D
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

Chrzanek a ty bys sie nie bał? :)

opowieść z ostatniego rajdu Krakowskiego, startowal moj znajomy Knapczyk Stanisław, Cif VTi silnik seria model EG, na 2 odcinku opuscil droge na jakis czas, startowal jako ostatnie auto z klasy N2, za nim odrazu A grupowe Sejko Kwaśnego, w momencie jak kibice pomogli Hondzie powrocic na trase zaczelo dojezdzac Seicento, 1 szczyt ... Honda musiala zjechac na bok i przepuscic seicento, 160 KM pod gore nie dawalo rady temu malemu potworkowi.
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

qbus: przyznaję że A grupowy Sej + kolega Kwaśny = Bardzo szybki zestaw.

GOść jest MEGA wjeżdżony w auto i już wielokrotnie tą swoją "łupinką" był powyżej 10 m-ca w generalce.

Raz to był nawet piąty a za nim A7,N3,A6 itp :D
No dobra a co będzie jak gość znajdzie sponsora i wsiądzie w A7 ?? ?? ??
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

106 
You, you, you...
SIŁŁŁŁŁAAA :]


auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km
Pomógł: 80 razy
Dołączył: 09 Kwi 2006
Skąd: ze wsi

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

CHRZANEK napisał/a:
No dobra a co będzie jak gość znajdzie sponsora i wsiądzie w A7 ?? ?? ??

nie wiadomo :D

bardzo szybki driver w A0 mikolajczyk (mistrz z 2006?) wsiadl w 306 A7...i nic
_________________
Dudziak / Rozkrut http://www.youtube.com/wa...feature=related
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

106 napisał/a:
bardzo szybki driver w A0 mikolajczyk (mistrz z 2006?) wsiadl w 306 A7...i nic


Ja to nazywam "syndrom Ficonia" gość w CC 900 Abarth rządził, łoił, grzał i latał, a po przesiadce do mocniejszych osiek było coraz gorzej...
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

no ale mikołajczyk czesał niezłe czasy tym pugiem... tylko sprzęt nie domagał albo on go zabardzo katował. nie ma reguły... to fakt.
 
 
 

Marek23 
Gonna giv'm a cziken?

auto: gc8r
silnik:: 2.0
moc: 280km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 15 Sty 2006
Skąd: Rbk/Krk

Wysłany: Nie 20 Sty, 2008   

Będzie mi potrzeban homologacja clio, jakbyś ktoś coś wiedział...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9