Chrzanku z tego co pisałeś to charakterystyke amora szutrowego na torową zmieniał Ci pan Bieńczyk. Może to on coś spitolił! Teraz wszystko zwala na sposób jazdy...
Ja uważam że można dokupić same wkłady np w mts i je założyć do Twoich kolumn bez zmiany charakterystyki. Z tego co pamiętam to chyba jest to wkład od opla astry 36-3003.
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Pon 16 Lut, 2009
radek kupi m3
kubek13 [Usunięty]
Wysłany: Pon 16 Lut, 2009
kubas napisał/a:
cena kazdego zawiasu oszalala pol roku temu kayaba do mnie 250 szt teraz 320
Wszystko co dobre zdrożało, żadna niespodzianka, spójrzmy na kurs walut..
Co do Zerkopolu - także zlecałem kilka robótek u Pana Bieńczyka - mnie osobiście nic nie sknocił, ale wiem od kumpli którzy mieli przykre doświadczenia, że zdarzają im się babole, a wiele setupów robią faktycznie na 'oko' - potwierdzam. No i ceny to także loteria. Raz zapłaciłem jak za zboże, ale także zdarzyło mi się na ten przykład miłe zaskoczenie przy płaceniu rachunku w ubiegłym roku.. Dziwna to firma. Czasami wprawiają w zachwyt, a niekiedy poważnie rozczarowują.
Ostatnio zmieniony przez kubek13 Sob 21 Lut, 2009, w całości zmieniany 1 raz
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 17 Lut, 2009
Greg napisał/a:
Radek, dlaczego taka radykalna decyzja? Sprzedasz 106?
Mam dół finansowy - nie będe się zapożyczał z powodu samochodu...
I tak mam już kredyty na głowie ... Wpompowałem tyle kasy że spokojnie kupił bym sobie drugi dupowozik. Niestety nie zarabiam 5K pln miesięcznie i najwyzszy czas powiedzieć pas.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Wto 17 Lut, 2009
Chrzanek A moje zdanie jest takie, że skoro zrobiłeś beton z amora plus go posadziłeś bardzo nisko, to jego zakres pracy się bardzo skurczył i to spowodowało takie przeciążenia na niego, że się wszystko wysrało i nie ma znaczenia że pracował tylko na torze, to po prostu nie jest torowy zawias.
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Wto 17 Lut, 2009
Geko też masz sporo racji.
Prawda leży gdzieś pośrodku - dodam że zawias obniżyłem dopiero na jesieni 2008 roku (wcześniej był w połowie wysokości) przed pewnym track-dayem na który i tak nie pojechałem i od tamtej pory samochód pojawił się na 3 spotach w warszawie i kilka razy wyjechałem się przejechać wokół pracy...
Tak więc żeby była jasność:
-Przebieg od regeneracji ok 9000km
-Przebieg na obniżeniu ok 1000km
Tak jak mówię - być może jestem pechowcem i trafiłem na kiepski egzemplarz.
Ale cena wkładów niestety mnie za mocno zabolała i nie będe już tego ratował.
Jak kupie inny samochód to wchodze TYLKO w oryginalnego bila.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km Pomógł: 4 razy Dołączył: 30 Paź 2008 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 17 Lut, 2009
No to nie tak tragicznie nawet. 300zl za dwa amory po utwardzeniu. Gwintu nie bede robil, bo napewno P nie pojdzie nizej na glebe. Morton ( gleboman ) jak zobaczyl jak nisko jest skrzynia to zmienil zdanie na temat gleby w tym wozie.
_________________ Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
Ja u siebie w saxo mialem b6 utwardzona i dawała rade w takim setupie przejechalem napewno ponad 20tkm i nic sie nie dzialo pózniej mick jeszcze latal nie wiem czy coś robił . Chrzanku mysle ze poprostu mialeś pecha i ktoś coś spartolił. może to byla za hardcorowa specyfikacja .
Trudno powiedzieć .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach