Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: M
Pon 16 Lut, 2009
BILSTEIN
Autor Wiadomość

alesi
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

Chrzanku z tego co pisałeś to charakterystyke amora szutrowego na torową zmieniał Ci pan Bieńczyk. Może to on coś spitolił! Teraz wszystko zwala na sposób jazdy...
Ja uważam że można dokupić same wkłady np w mts i je założyć do Twoich kolumn bez zmiany charakterystyki. Z tego co pamiętam to chyba jest to wkład od opla astry 36-3003.
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

przypomne ze ceny bili poszalaly, moj zawias z 1600 zl zdrozal do 2900 2 tygodnie temu, teraz to pewnei grubo ponad 3000 a to jedne z tanszych ...
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

No to cos czuje ze sobie zrobie twardy zawias na wiosne :/
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

cena kazdego zawiasu oszalala pol roku temu kayaba do mnie 250 szt teraz 320
 
 
 

Greg 
sushi nori


auto: 106 S16, Willy
silnik:: TU5J4 1.6 16V
moc: 168km
Pomógł: 18 razy
Dołączył: 16 Wrz 2007
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

Radek, dlaczego taka radykalna decyzja? Sprzedasz 106? :( Moim zdaniem szkoda... Co kupisz zamiast czarnej?

Kiepska sprawa z tym Bilsztajnem, ale żeby sprzedawać furę?
_________________
"If in doubt, flat out." - Colin McRae
 
 

kubas 
DJ Sparky
205 RULA !


auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km
Pomógł: 73 razy
Dołączył: 25 Mar 2007
Skąd: Bydgoszcz

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

radek kupi m3 :)
 
 
 

kubek13
[Usunięty]

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

kubas napisał/a:
cena kazdego zawiasu oszalala pol roku temu kayaba do mnie 250 szt teraz 320


Wszystko co dobre zdrożało, żadna niespodzianka, spójrzmy na kurs walut..

Co do Zerkopolu - także zlecałem kilka robótek u Pana Bieńczyka - mnie osobiście nic nie sknocił, ale wiem od kumpli którzy mieli przykre doświadczenia, że zdarzają im się babole, a wiele setupów robią faktycznie na 'oko' - potwierdzam. No i ceny to także loteria. Raz zapłaciłem jak za zboże, ale także zdarzyło mi się na ten przykład miłe zaskoczenie przy płaceniu rachunku w ubiegłym roku.. Dziwna to firma. Czasami wprawiają w zachwyt, a niekiedy poważnie rozczarowują.
Ostatnio zmieniony przez kubek13 Sob 21 Lut, 2009, w całości zmieniany 1 raz  
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 16 Lut, 2009   

Ja to bym tylko chcial zeby zwykla B6 utwardzili, nic wiecej. Ma ktos pojecie jak wielki to majatek ?
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

pcs 
dodatkowe kategorie


auto: volvo 240 turbo
silnik:: B204gt
moc: 200km
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 06 Gru 2005
Skąd: WW

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

150zl sztuka, +300 za sztuke za zrobienie gwintu (bez sprezyn)
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

Greg napisał/a:
Radek, dlaczego taka radykalna decyzja? Sprzedasz 106?


Mam dół finansowy - nie będe się zapożyczał z powodu samochodu...
I tak mam już kredyty na głowie ... Wpompowałem tyle kasy że spokojnie kupił bym sobie drugi dupowozik. Niestety nie zarabiam 5K pln miesięcznie i najwyzszy czas powiedzieć pas.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

Chrzanek A moje zdanie jest takie, że skoro zrobiłeś beton z amora plus go posadziłeś bardzo nisko, to jego zakres pracy się bardzo skurczył i to spowodowało takie przeciążenia na niego, że się wszystko wysrało i nie ma znaczenia że pracował tylko na torze, to po prostu nie jest torowy zawias.
_________________
 
 
 

CHRZANEK 
bzuuummmmmmmmmmmm
Dr Prof.

auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 10 Sty 2007
Skąd: Warszawa Centrum

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

Geko też masz sporo racji.

Prawda leży gdzieś pośrodku - dodam że zawias obniżyłem dopiero na jesieni 2008 roku (wcześniej był w połowie wysokości) przed pewnym track-dayem na który i tak nie pojechałem i od tamtej pory samochód pojawił się na 3 spotach w warszawie i kilka razy wyjechałem się przejechać wokół pracy...
Tak więc żeby była jasność:
-Przebieg od regeneracji ok 9000km
-Przebieg na obniżeniu ok 1000km

Tak jak mówię - być może jestem pechowcem i trafiłem na kiepski egzemplarz.
Ale cena wkładów niestety mnie za mocno zabolała i nie będe już tego ratował.

Jak kupie inny samochód to wchodze TYLKO w oryginalnego bila.
_________________
A można było jeździć francuzem całe życie...
 
 
 

Kamilbike 
Należe do AA


auto: Punto GT
silnik:: 2.0T
moc: 350km
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 30 Paź 2008
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 17 Lut, 2009   

No to nie tak tragicznie nawet. 300zl za dwa amory po utwardzeniu. Gwintu nie bede robil, bo napewno P nie pojdzie nizej na glebe. Morton ( gleboman ) jak zobaczyl jak nisko jest skrzynia to zmienil zdanie na temat gleby w tym wozie.
_________________
Juz niedlugo nie tylko przyspieszenie, ale i skrecanie, hamowac bede na drzewie
 
 
 

Dariano 
Dowidzenia


auto: CIVIC VTI
silnik:: B20C6
moc: 217km
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: Garwolin

Wysłany: Śro 18 Lut, 2009   

Ja u siebie w saxo mialem b6 utwardzona i dawała rade w takim setupie przejechalem napewno ponad 20tkm i nic sie nie dzialo pózniej mick jeszcze latal nie wiem czy coś robił . Chrzanku mysle ze poprostu mialeś pecha i ktoś coś spartolił. może to byla za hardcorowa specyfikacja .
Trudno powiedzieć .
_________________
...wspomnienia wracaja...
 
 
 

rasta 
co to była za emisja?
Tępy Huj


auto: Brak
silnik:: Triumph
moc: 125km
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 07 Gru 2007
Skąd: Wawa

Wysłany: Śro 18 Lut, 2009   

700 pln za regenerację amora WTF

To ja za ten chajs mam kompletny (przód/tył) wpełne regulowany zawias Kayaby co spokojnie na 60 tys. styka.

A tak się tu brandzlują nad tym bilem, ze nieśmiertelny i można regenerować bez końca buehehe To ja wole już kupować za to nowy...
_________________
658,94:1 - nezoP
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.06 sekundy. Zapytań do SQL: 9