Tylko,że Abarth nawet z esseesse jest wolny pod każdym wzgledem.
Clio Sport i Clio Sport Cup jak dla mnie miażdżą. Ostatnio jeździłem wrxem i jednak dozowanie gazu w turbo jest trudniejsze niz w N/A. Dlatego w ośce wolę może nie tak szybkie na prostej clio sport niż turbodynomena. Ale Gordini to porażka.
Odkrylem,ze jak w seryjnym wrxie to przeszkadza jezdzac na kolcu po lodzie, to sie nie dziwie,ze Twoją wydmuszke objechało Aygo na asfalcie. Moze kiedys zrobie symulacje
jak sie jezdzi tym Twoim turbo lotem...zaloze drewniane sandaly, wtedy feeling powinien byc podobny... Czyli doszedłem do sedna. Pewno jestes dobrym kierowcą, tylko auto masz z dupy
Odkrylem,ze jak w seryjnym wrxie to przeszkadza jezdzac na kolcu po lodzie, to sie nie dziwie,ze Twoją wydmuszke objechało Aygo na asfalcie. Moze kiedys zrobie symulacje
jak sie jezdzi tym Twoim turbo lotem...zaloze drewniane sandaly, wtedy feeling powinien byc podobny... Czyli doszedłem do sedna. Pewno jestes dobrym kierowcą, tylko auto masz z dupy
Tak się składa, że finalnie nie objechało no i pominę kwestię opon kto jakie miał. No i wtedy to nie była u mnie wydmuszka
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach