Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Wydzielone z tematu o hamowni
Autor Wiadomość

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010   

saxorulez napisał/a:
ja mam 181Nm przy dokładnie tej samej prędkości obrotowej

Obrazek

jak dla mnie na serii wałkach bez strojenia to raczej nie realne... to jest 30KM więcej od serii (bez dodania paliwa) plus 40Nm więcej


ale zobacz na niskie obroty ma ponad 140nm od poczatku, nie wiem czy na ostrzejszych walkach byloby to do osiagniecia... ale nie jestem specem od tych silnikow wiec nie bede sie upieral:D
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010   

ade napisał/a:
ale zobacz na niskie obroty ma ponad 140nm od poczatku


aleto chyba nie jest istotne w ile on ma Nm przy 2000 lub 3000 rpm - (tak przy okazji mam tam nie wiele mniej jak nie tyle samo)

W każdym razie jak dla mnie jest to ewenement na skalę światową, że totalnie seryjna fura daje takie strzały mocy po zmianie wydechu i dolotu... jeśli to prawda to pogratulować. Jak dla mnie to tam musiała być jakaś korekta z ECU lub to jezdzi na głowicy z JP4.

Jaki on ma tam dolot i wydech?
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

martin.h 
koniec tego dobrego na dzisiaj


auto: 106 Rallye
silnik:: 1.6 8V
moc: 103km
Pomógł: 64 razy
Dołączył: 29 Wrz 2008
Skąd: Chorzów

Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010   

saxorulez napisał/a:
Jaki on ma tam dolot i wydech?


Wydech PugSporta, a dolot chyba Simota (?).
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010   

Kurcze aż wierzyć mi się nie chce że bez rozbierania motoru takie coś osiągneli.

N grupy taie na granicy legalności po walkach i ECU mają takie wartości a sa to silniki od nowa składane.. a tu taki gift.

Whatever.. jestem specyficzny po prostu do takich wyników
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

anjas 
Penetrator
Szok tato QP


auto: Izera RS
silnik:: H00Y
moc: 51kWkm
Pomógł: 81 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: bobrowinów

Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010   

saxorulez napisał/a:
jestem specyficzny


sceptyczny? ;)
_________________
Poznań: 22,5cm
 
 
 

ade 
plotki... plotki...


auto: Królowa lawet
silnik:: f4rt
moc: 172km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2008
Skąd: Krk

Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010   

saxorulez napisał/a:
Kurcze aż wierzyć mi się nie chce że bez rozbierania motoru takie coś osiągneli.

N grupy taie na granicy legalności po walkach i ECU mają takie wartości a sa to silniki od nowa składane.. a tu taki gift.

Whatever.. jestem specyficzny po prostu do takich wyników


bez otwierania to rzeczywiscie raczej nie ma szans... ale wlasnie chyba nie wiemy co tam jest:D
_________________
http://yt-motorsport.eu
http://facebook.com/YoungTimerMotorsport
http://instagram.com/youngtimermotorsport
 
 

tomecki 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju
B_I_K_E


auto: ibiza cupra
silnik:: dizel pałer
moc: 160km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Skąd: bestwina

Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010   

były dwa pomiary - dały bardzo podobne wyniki, clio był mierzony trzy razy - dlatego trzy że jeden z nich miał lekkie odchyłki w stosunku do dwóch pozostałych, koles z hamowni pokazywał im też wykresy z grzebanego rallye 8v - dawało 125km.
facet od clio mówi że ma trudności z oddalaniem się od rejlaka (ale jednak rallye delikatnie odstaje, szczególnie juz przy większych prędkościach)
dla mnie wynik tez jest zbyt optymistyczny-nie urywam.
wydech i dolot to peugeotsport i ecosse z kolankiem samco (z filtrem pipercross)-ten dolot sporo różni się od simoty czy racelanda (głównie ceną u angoli)
czy w silniku mogło byc coś zmieniane-nie sadzę, mysle że głowica nie była w nim ściągana,wszystko wyglądało na fabryczny montaż.
_________________
był 126p 1,2mpi ;/
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/1085
był i rallye16V :(
 
 
 

GeKo 
Gonna giv'm a cziken?
Press on regardless


auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km
Pomógł: 132 razy
Dołączył: 13 Mar 2008
Skąd: Będzin

Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010   

tomecki napisał/a:
dolot to peugeotsport i ecosse
masz gdzieś foty tego dolotu?
_________________
 
 
 

Barejka 
kliknij obrazek poniżej


auto: 106 xsi
silnik:: 1.6 16v
moc: trochi jekm
Pomógł: 55 razy
Dołączył: 12 Wrz 2008
Skąd: Siedlce

Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010   

to chyba bylo cos takiego

_________________
 
 
 

tomecki 
śmierdzi frytkami u mnie w pokoju
B_I_K_E


auto: ibiza cupra
silnik:: dizel pałer
moc: 160km
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Maj 2009
Skąd: bestwina

Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010   

dolot ecosse
_________________
był 126p 1,2mpi ;/
http://www.polskajazda.pl/Samochody/Fiat/126/1085
był i rallye16V :(
 
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Nie 26 Wrz, 2010   

anjas napisał/a:
saxorulez napisał/a:
jestem specyficzny


sceptyczny? ;)


tak :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010   

saxorulez napisał/a:
jak dla mnie na serii wałkach bez strojenia to raczej nie realne... to jest 30KM więcej od serii (bez dodania paliwa) plus 40Nm więcej

zaraz, zaraz, to jest 106 prawda? Wiec może to jest wersja gutmann a wiec tych koni bedzie tylko 20 wiecej niz w serii :rotfl: :rotfl: a teraz na poważnie, Tomecki gdzie foto Puga na nowej feldze.. ?? One sa seria srebrne czy malowane były na biało ??
 
 
 

vitesse 
kopsnij mi tic taca

auto: nie mam
silnik:: j.w
moc: w nogachkm
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 18 Maj 2009
Skąd: Kraków

Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010   

mam zamiar sie wybrac na ta hamownie dobra ona jest ?
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010   

swietna :)
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Pon 27 Wrz, 2010   

tomecki napisał/a:
dolot ecosse


Panowie ale wszystko jest jasne, skoro ten dolot daje do 14 KM to wydeche spokojnie da 16 :]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 9