nie znam sie, ale czy w vts byla zwykla tarcza czy wentylowana?
_________________
AndreXSi [Usunięty]
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010
1.6 16v wentyl, 1.4 75km lita
Ostatnio zmieniony przez AndreXSi Wto 28 Wrz, 2010, w całości zmieniany 1 raz
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010
wentylowana TYLKO na przodzie
Grzesiek VTS You cant handle the truth! Czy to jest saxo ??
auto: saxo 2 x 16V
silnik:: 1.6
moc: 136 i ??km Pomógł: 19 razy Dołączył: 13 Gru 2005 Skąd: Kraków
Wysłany: Wto 28 Wrz, 2010
fydi napisał/a:
MTW napisał/a:
jak auto wjedzie na warsztat bo na drugi dzień ma już odpalić bo swap z 1,4 na 1,6 16v pikuś w tych autach wszystko poz a silnikiem chłodnicą i skrzynia półosiami ale ona wraz ze skrzynia mogą zostać te same
skoro zostawiasz półosie, to wnioskuje z tego, że całe zawieszenie też będzie z 1,4?
Pompa paliwa jeszcze aa i belka tysz bez zacisku z tylu......
więc u mnie w 1,4 są tarcze wentylowane zaciski jak w 16v tak samo z zawieszeniem, pompa również taka sama, wiele osób zostaje z bębnami na tyle przy swapie i jeżdżą
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 29 Wrz, 2010
MTW napisał/a:
wiele osób zostaje z bębnami na tyle przy swapie i jeżdżą
spoko tylko belka na bębnach ma inny rozstaw kół co na bank mega zajebiście wpływa na prowadzenie, to że inni drutują albo nie stać ich na zrobienie czegoś dobrze nie jest powodem że należy ich naśladować. Szczere polecam zrobienie tego tak jak być powinno zamiast szukanie oszczędności nie tam gdzie być powinny
_________________ when the flag drops the bullshit stops
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach