Ja tu Badi nie mam zamiaru się spierać. Wolę po prostu typowe projekty, I dla mnie istniej teraz w szybszych ośkach type r na kłowce, fiest r2 czy też inne szybsze r2. Bałbym się ładować w znak zapytania. Ty sobie pojeździłeś, zrobiłeś jakieś wyniki. Ok,ale zaryzykowałeś na początku. Mnie na takie ryzyko nie stać.
Co do rsmp. Km oesowy będzie tańszy. Scigasz się w mistrzostwach polski, masz testowy, prolog i 120 km oesowych. Co prawda o puchar trudniej,ale ja osobiście mam w dupie puchary. Chcę być najszybszy i choć nigdy nie będę, to wjeżdżając w każdy zakret ta idea mniej lub bardziej siedzi mi w głowie. A rozdanie pucharów to już tęsknota za tym co przed chwilą się działo. Chcę się mierzyc z najlepszymi w kraju, nawet jeśli dostanę po 5 sek na km. Pure speed tylko to się liczy. Poza tym jak mawia Ricky Bobby " If You're not first, You're last";)
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 23 Lis, 2014
Ale nie do konca ryzykowalem bo saxo juz bylo
R2 to niestety 70% drozsze rozwiazanie.
Jezeli chodzi o RSMP to masz racje. Kilometr moze bedzie i delikatnie tanszy ale caly rajd s chu.... drozszy. I mysle ze to niestety spowoduje ze tylko czesc zawodnikow bedzie mialo okazje scigac sie w calym cyklu. A jezeli Ty masz zamiar scigac sie tak jak to opisales, czyli majac mozliwosc porownania sie do najlepszych to szykuj spory budzet. Bo sorry jak nawet pojedziesz jeden super rajd to nic Ci on nie da.
Ząden rajd nic mi nie da. Nie mam sponsorów i nigdy nie będę miał mega sponsorów. Nawet jeśli bym jeździł jak geniusz, co się nie zdarzy bo znam swoje miejsce w szeregu.
Nie ma żadnej kariery przede mną, jest po prostu czyste ściganie. Tylko to się liczy. A jak już w rpp dopuścili R2 to i tak nie ma różnicy. Może Ty masz perspektywy, ja ich nie mam. Wiem,że pare ludzi płacze o rpp bo nie zdobęą pucharów. Dla mnie to jest smutne i tyle. Nie mówie o Tobie.
Dlatego wygranie rpp(co wymaga mega skilsów,nie powiem) i tak nie daje odpowiedzi na pytanie czy jesteś najszybszy w ośce. Dlatego jedziemy wszyscy rsmp i wtedy wiadomo jak jest. RPP mogłoby mieć sens jakby nie było R2, kłówek,sekwencji,itd.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Nie 23 Lis, 2014
Moim zdaniem ludzie placza za RPP bo juz wiedza ze nie bedzie ich stac na caly sezon w RSMP.
Oczywiscie sa tez wyjatki, ja osobiscie bylem za RPP czysto ze wzgledow czasowo-finansowych.
Dlatego jak juz bede musial przejsc do RSMP to bede jezdzil glownie dla przyjemnosci i ku uciesze kibicow. Nie pojade wszystkich rajdow tylko te wybrane. I mam nadzieje ze dzieki temu pojade tez cos za granica.
Sorry, to jest drogi sport. Ja plakalem jak mnie nie bylo stac na rpp przez fotele, pasy, hansy i wyscig zbrojen gdzie bez szpery, zawiasu i profi opon nie ma juz teraz czego szukac. Zawsze ktos bedzie plakal.
Najbardziej mnie smiesza Ci placzacy co w rpp jezdza R2. Masakra, lowcy pucharow sie znalezli. Nie mowie o Tobie.
Teraz bedzie rsmp i sciganie o wszystko. A jak ktos mna mniej to 3 liga z dluzszymi oesami. Najbardziej sprawiedliwie.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Nie 23 Lis, 2014
hmmm w sumie to nie ma jeszcze zadnych oficjalnych i konkretnych ustalen, ale wstepne
perspektywy sa ok. mowi sie o markowych klasach w ktorych zapowiada sie calkiem fajne,
wyrownane sciganie (klasa dla cifa, klasa dla typerów)... chyba w zaleznosci od homo bedzie
mozna punktowac w generalce. jak wszystko fajnie podziela na klasy to bedzie super
czasowo tez zawsze bylem za rpp, ale jesli bedzie mniej rund niz rpp to jakos to zniose......
o ile bede startowal
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Nie 23 Lis, 2014
cos na zasadzie jak bylo do tej pory... 5ciu sie skrzynie to bedzie klasa.
wiem ze cify 4, 5, 6 nad tym pracuja.... maja byc tez chetni do typerow.
jajkiem raczej sie nie powalczy w osce w rsmp.. a imho przy takiej ilosci
tego typu samochodow w rpp taka klasa moze dawac fajne sciganie
w rsmp z np. mistrzem polski na koniec sezonu
8 rund RSMP. Sezon zacznie sie w kwietniu (asfaltowy lotos) lub w maju (swidnica)... zakonczy w listopadzie w arlamowie, idea na ta chwile jest taka zeby klasy aut byly poniekad zwiazane z rokiem produkcji, tzn, saxo z zalozenia nie mialo by sie scigac z r2... o klasach markowych tak jak pisze 106.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach