auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 16 Lip, 2014
Skrzynia seria sporting.
Bez szpery...
Bieg był 3-ci, siły napedowej było aż nadto.
Jak leciałem bokiem przez te 3 sekundy to sie bałem żebym nie wjechał na wewnętrzną, dlatego klepa i jeszcze ten ręczny - bo potrzebowałem przeciągnąć samochód o dodatkowe 15-20 metrów dalej... finał, no cóż - jak to napisał Greg - nie było epicko, ale pojechałem dalej bez strat...
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: RENAULT TWINGO
silnik:: 1.6
moc: 135km Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Cze 2014 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Czw 17 Lip, 2014
Geko mówimy o histroyku a tu nie ma N i A grupy.
Jest tylko klasa hs/z 1150 gdzie jadą cc i sc razem obecnie, więc jeden ciul jak się zgłosi.
A grupa bazowa nie różni się bardzo od nki ( co innego vk 1 i vk2 ) a z N ki i tak wiele nie skorzysta bo za mojej zabawy Szczechura nie chciał się zgadzać nalekką Nke bez wyposażenia jak w homo ( 2 fotele, zapas itp ). Więc skoro wagowo dużo nie zyska to zgłaszac jako a grupę
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Czw 17 Lip, 2014
Czuczu - w zasadzie nic sie nie zmieniło.
Wszyscy poza mną mają VK2 (czyli to z rurowym kolektorem 4-2-1).
Ja miałem w aucie pare rzeczy które dyskwalifikowały samochód jako eNkę (dolot i podniesiony lewarek zmiany biegów) więc dołożyłem 30kg i latam jako "A-grupa".
Drugi fotel, pasy itp też mam na pokładzie bo brakowało mi kg.
Na Załużu miałem 761,5kg
Spróbowałem GSMP - i muszę powiedzieć że to świetna dyscyplina, tylko ma jedną wadę: Mało jeżdzenia Limanowa <50km w weekend, a Sopot to już wogóle...połowa tego.
Jeździłem w Rallycrossie, jeżdże w "górach", chciałbym jeszcze w płaskich spróbować i będe spełniony
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: RENAULT TWINGO
silnik:: 1.6
moc: 135km Pomógł: 1 raz Dołączył: 09 Cze 2014 Skąd: Stalowa Wola
Wysłany: Czw 17 Lip, 2014
I dobrze z Siennej pamiętam tylko obcierkę o lawetę i tekst że dokumentów nie dostanę bo nie wiadomo czy mam jakąś karę....
Do cc to ja mam kilka płyt po 20 kilo każda mocowane w miejscu fotelu pasażera, ale zaklepał kuner. Moja a grupa gotowa do jazdy ważyła 685 kilo więc ważenie robiłęm z full bakiem i 3 dużymi płytami i jedną małą
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach