auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Nie 21 Sty, 2007
saxorulez napisał/a:
Gratki marek.. W jakiej Ty jesteś kalsie a w jakiej saxo?
Różnie to jest z tymi klasami w zależności od zawodów, ale akurat tu się nic nie zmienia.
Saxo to klasa 1301- 1600, a Cliówka to klasa 1601-2000 no i z tego co widze powyżej to lancery i subary musiały być w następnej klasie powyzej 2001, choć czasami się zdaża że są w tej samej co clio.
[ Dodano: Nie 21 Sty, 2007 ]
o znalazłem podział na klasy z Tyskiego:
klasa 1 samochody FIAT 126 o pojemności 600 cm3 i 652 cm3
klasa 2 do 903 cm3
klasa 3 powyżej 903 cm3 do 1300 cm3
klasa 4 powyżej 1300 cm3 do 1600 cm3
klasa 5 powyżej 1600 cm3 do 2000 cm.poj
klasa 6 – powyżej 2000 cm.poj oraz zawodnicy z licencjami sportów samochodowych.
No i dopisek o turbo
Samochody posiadające silnik z turbodoładowaniem zostaną dopuszczone
w klasie pojemnościowej wynikającej z pomnożenia nominalnej pojemności silnika
- z zapłonem ZI x współczynnik 1,7
- z zapłonem ZS (diesel) x współczynnik 1,5
Marek napisz jeszcze jak tam Twojemu ziomkowi poszło w tym Cieńkim On też miał dobre czasy? Które miał w grupie?
Mój ziom startował drugi raz w życiu i był trzeci w klasie, która jest bardzo mocno obsadzona. Jak dostroi silnik (1.2 16v w cc) i parę rzeczy i potrenuje, to będzie szybki.
Ja wiem, że w lato wpadam już na konkret oponie, bez absu, komp nkowy, bilstein i dobrym hamulcu. A wtedy jak będzie sucho chciałbym wyjechać te 2 sti, no i może evo, ale to raczej ciężko, bo w evo5 siedzi konkret driver.
Ogólnie impreza jest super, dla zaawansowanych jak i początkujących, więc nic tylko wpadać.
auto: XR2
silnik:: Kent 1.6
moc: nie wiadomokm Pomógł: 26 razy Dołączył: 11 Sty 2006 Skąd: Katowice
Wysłany: Pon 22 Sty, 2007
[quote="Marek23"]
royb napisał/a:
Ogólnie impreza jest super, dla zaawansowanych jak i początkujących, więc nic tylko wpadać.
a Dla takich mega początkujących też ?? wmiare bezpiecznie tam jest tzn jak nox zapomni skręcić albo coś mu niewyjdzie to nierozwali np widzów i samego siebie??
Tak, jest bezpiecznie... Poza tym tyle co wiem to mogę powiedzieć, gdzie trzeba uważać, bo np. w trawie za trasą jest studzienka, gdzie asfalt lepszy, gorszy,itd....
Jedynie niektore momenty trasy sa bardzo szybkie, wiec musisz poyslec, zanim cos zrobisz. Za pierwszym razem nie wygrasz, ale tez nie bedziesz ostatni. Na serio nox, muisz wpasc.
auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km Pomógł: 49 razy Dołączył: 16 Lut 2006 Skąd: Kraków
Wysłany: Pon 22 Sty, 2007
Jaka była niespodzianka w tym meijscu gdzie clio i saxo uderzyło w barierke? Na zdjeciach wygląda ze to to samo miejsce, więc jakiś surprise musiał tam być
Żadnej tam nie było niespodzianki. Pierwszy zakręt na trasie, hamowanie pod górkę, ja tam zawsze za wcześnie hamowałem i się wkurzałem. Obydwaj kolesie jechali z pianą w pysku, jednego widziałem na blokach przez 30-40 metrów. Na takiej imprezie wystarczy jechać spokojnie i czas sam przychodzi, a nie od razu pierwszy zakręt o życie i jeb w barierę. To nie kwestia techniki, tylko rozumu.
auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Pon 22 Sty, 2007
tor jest fajny wybacza sporo bledow, ale tak jak marek pisze - spokojnie trzeba.
ja tam jeszcze w kjsach jak parchem swoim jechalem to 6 czas w gen wykrecilem
106 z silnikiem 1.4... a w stawce byla pucharowa alfa - na 3 rodzajach slikow :D
goscie zmieniali, kombinowali....
Do Witasa dużo, tam jednak jest trochę prostych, on jechał na jakimś sliku, ja zima i abs. Jak ja zrobiłem 2 min 5 sekund, to on chyba 1 min 56 sekund. Ale te Evo 9 na odetkanym wydechu, chyba grzebane, kurna ogień. Jak na filmiku ja skoczyłem clio, to on w tym samym miejscu pełen bok, tylne lewe koło w powietrzu,tyłek już na trawie. Myślałem, że sie nie schamuje to ciasnego lewego, a on w ostatniej chwili wbił 1, sprzęgło i evo znikneło. Te auta są stworzone do upalania, na serio.
Hehe, to dobrze 1.4 zawalczyłeś... Mnie wkurza ta cała sytuacja w amatorkach, że wszyscy mają slika,itd. Ale ma być zakaz w Tychach, tylko opony dopuszczone na drogę.
royb [Usunięty]
Wysłany: Pon 22 Sty, 2007
Loko napisał/a:
Jaka była niespodzianka w tym meijscu gdzie clio i saxo uderzyło w barierke? Na zdjeciach wygląda ze to to samo miejsce, więc jakiś surprise musiał tam być
Loko to był dość szeroki zakręt ograniczony barierkami tak jak na cywilnej drodze, najlepsze było to że dwóch kolesi w saxofonach niebieskich jechali 1 za 2 i ten sam błąd popełnili, tylko ten 2 walnął mocniej, że lampa poszła i maskę wygięło.
Marek jakbyś wiedział coś o Będzinie to daj znać bo tak jak mówiłem Ci wcześniej tam coś cudują i ma się odbyć 10 lutego bodajże.
Odnośnie Lancera Evo V znasz tych kolesi? (kierowca + pilot)
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach