auto: 106 ITB, ///M3
silnik:: 1.6 8V
moc: 146++, 343km Pomógł: 80 razy Dołączył: 09 Kwi 2006 Skąd: ze wsi
Wysłany: Śro 24 Gru, 2008
co do jazdy bez bez kasku w aucie z klatka to wiele tez zalezy od tego jak masz
ustawiony fotel i jaka ta klatka jest. w moim aucie jadac w zapietych pasach nie
mam mozliwosci dotkniecia glowa klatki....
system gasniczy uwazam za bardzo potrzebny. korzystalem wiec wiem ;D
ogolnie z czasem jestem za duzymi wymogami co do bezpieczenstwa ale tak
jak pisze chrzanek fotel i pasy mogly by byc z utracona homo.
auto: Renault Clio
silnik:: F4R 738
moc: 188km Pomógł: 132 razy Dołączył: 13 Mar 2008 Skąd: Będzin
Wysłany: Śro 24 Gru, 2008
CHRZANEK napisał/a:
Zobaczcie jaka kolosalna róznica miedzy bergiem a polskimi realiami...
Dokładnie, ale jest to swego rodzaju paradoks wg mnie. Rajdy np. Barum (to głównie tam oglądam) są dużo lepiej zabezpieczone niż w Polsce. Natomiast regulamin dotyczący zawodników są dużo bardziej liberalne, by nie rzec kontrowersyjne.
Ja jechałem 106tką 3 lata temu. Jest spoko, ale na debiucie, trzeba sie przygotować na srogie lanie od miejscowych,którzy tor znają jak własną kieszeń. Byłem wtedy 12 na ponad 60 aut i uważam to za super wynik. Miejscowi po prostu znikali. Poza tym jest bardzo fajnie...
Pierwszy, klepnął Adam Tuszyńskiego(były kierowca wyścigowy) w Evo 6 tme 330 koni. Jechał jak z nut, naprawdę jedyny raz na jakiekolwiek amatorce czułem podziw.
A ja na pętli kartingowej włożyłem sekundę Szebli, który też jechał 106stką...
Nie ma kompletnie co porownywac, Kielce by byly fajne ale na track day. Wg mnie na superoes miejsce jest stosunkowo slabe, wole bardziej rajdowe klimaty jak Chorzow czy Sosnowiec na ktory sie fydi wybiera. 100 zl za 3 kolka na malej petli i 3 podjazdy pod gore to srednio udany pomysl. A sam tor... mi sie podoba zmienna przyczepnosc, przez to z miejscowymi ciezko nawiazac walke. No i druga sprawa ze tam jezdza nie zarejstrowane wydumki.
zioom jedz bo to jest mega zajebista impreza rajdowa, do tej pory expo silesia rally to jedna z lepszych imprez w jakich bralem udzial, proba pod stadionem w sosnowu miazdzy czache, naprawde goraco polecam, ja odpadam bo moj automobilklub organizuje wtedy wosp w dobczycach, ew taka masz alternatywe, moze bedzie snieg
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Pon 29 Gru, 2008
Wyslalem zapytanie do Krzyśka Koguta czyli osoby ktora jest kontaktem od Berga na PL,
napisalem jak wyglada sytuacja i jaki mam setup (swap,hamulce,zawias)
Cytat:
Witam
Oczywiscie że możesz startować w klasie S, co wiecej przeczytaj dokladnie regulamin pod katem ulepszen które możesz zrobić, typu tuning, bo auta klasy S wcale nie musza byc seryjne, możesz też na zawody wymontować niektóre elementy jak tylną kanape. Zreszta poedziesz na zawody sam zobaczysz jak wyglądają auta w S, daje sporo do myslenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach