GT3 było w starszej budzie. seryjnie niby 385km ale ten miał ponad 400. Rasta wspominał że na ohlinsie czy jakimś podobnym zawiasie no i na pełnym slicku oczywiście - chyba pod 275
Koleś z pomorza 500+ konnym evo w drugim przejeździe z wieloma błędami 1:17... prosiak gt3 (dłubany) 1:17,
Sam fakt, że ktoś robi evo na ponad 500 kuca oznacza, ze skręcanie nie jest dla niego priorytetem. Co do gt3, pewno potencjał jest na lepiej na mniej niż 1.15, ale trzeba by tam jakiegos Szwagierczaka wsadzic.
Sam fakt, że ktoś robi evo na ponad 500 kuca oznacza, ze skręcanie nie jest dla niego priorytetem.
Nie do końca się zgodzę. Na szybkim torze typu Poznań czy na trasach GSMP takie Evo pozamiata (oczywiście z dobrym driverem). Na technicznych, wolniejszych próbach jak np. Tor Fiata w Tychach nie ma szans bo zanim "wstanie" turbo, wolniejsze o 150 KM Evo jest już daleko z przodu.
Marek23 napisał/a:
Sam fakt, że ktoś robi evo na ponad 500 kuca oznacza, ze skręcanie nie jest dla niego priorytetem.
Nie do końca się zgodzę. Na szybkim torze typu Poznań czy na trasach GSMP takie Evo pozamiata (oczywiście z dobrym driverem). Na technicznych, wolniejszych próbach jak np. Tor Fiata w Tychach nie ma szans bo zanim "wstanie" turbo, wolniejsze o 150 KM Evo jest już daleko z przodu.
Przepraszam, nie do końca wytłumaczyłem. Na tor Poznań to sobie budujesz rwd i w tym się spełniasz. Każda małpa pojedzie 4wd na suchym i równym. 500 konne evo na snieg,itd się nie nadaje, a w tym widzę największy fun/chalenge.
były dwa przejazdy. w pierwszej tabeli masz wszystkich którzy startowali w 1 przejeździe a obok uporządkowaną tabelę wg najlepszego czasu i nr. zawodnika.
poniżej tylko te osoby które jechały przejazd finałowy wg startu i obok wg. najlepszego czasu i nr zawodnika.
z maździoch udało im się pewnie puścić tylko 57 aut..??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach