auto: jest
silnik:: i ni ma
moc: 200km Pomógł: 5 razy Dołączył: 05 Lis 2011 Skąd: inąd
Wysłany: Pią 29 Lis, 2013
podloga bagaznika z nadkolami polaczona jest zgrzana, potrojna blacha. niestety, to laczenie gnije, od zewnatrz jakos sie wilgoc dostaje. to bolaczka 106/saxo, tak samo wierzch kielichow z przodu ktory sie uwypukla. to jednak male, wiotke nadwozie.
wszystkie 106 z pucharu po pierwszym roku juz byly obspawane - fabrycznie nowe samochody.
auto: Renault Clio
silnik:: 2.0
moc: zamaokm Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Cze 2013 Skąd: PL
Wysłany: Śro 29 Sty, 2014
Czy "mała" V w pałąku głównym jest zgodna z zał. J (i czy wystarcza jako jedyne wzmocnienie głównego)? Widziałem, że troche aut ma właśnie V idące od połowy wysokości słupka B do tunelu, ale w zał. na rysunku V jest narysowane od samej góry słupka. Czy X i chooy?
Jeżeli samochód homologowany przed 2002r to masz do wyboru 3 opcje minimalne:
- "V-ka" na pałąku głównym (rys 253,6)
- Jedna przekątna na pałąku głównym (253,5)
- Jedna przekątna na podporach tylnych (253,4)
Jeżeli samochód homologowany 2002r i później to musi być krzyż na głównym pałąku + węzłówki (węzłówka punkt: 8.2.14)
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
auto: MINI Cooper S
silnik:: 1,6 supercharger
moc: 170km Pomógł: 115 razy Dołączył: 10 Sty 2007 Skąd: Warszawa Centrum
Wysłany: Śro 29 Sty, 2014
Siadly napisał/a:
V idące od połowy wysokości słupka B do tunelu
To o czym piszesz to nie jest obowiązkowy element przekątny.
To element z rysunku 253,30 tylko z dodanym punktem mocowania (w tym przypadku do tunelu środkowego). Choć nie umiem odpowiedzieć czy kształt V jest w tym przypadku zgodny z zał "J" czy nie.
Wg mnie jeżeli klatka ma homologację FIA to mogą być w niej zastoowane rozwiązania nie mieszczące się w załączniku J (np klatka Sparco do Astry OPC która w drzwiach miała wzmocnienia w kształcie Y, czy klatka OMP do Civica type R która miała krzyż na podłodze.
W przypadku klatek bez homologacji FIA, a budowanych wg załącznika J wszystke wzmocnienia muszą być zgodne z rysunkami.
_________________ A można było jeździć francuzem całe życie...
Na zdjęciu jest Saxo (czy tam 106) a w homologacji Saxo jest taka V-ka wlasnie jesli dobrze pamietam, wiec akurat w przypadku ze zdjecia, to nawet jesli nie jest zgodnie z J to pewnie jest zgodnie z homologacją. Ogolnie rzecz biorąc, to jak coś nie jest pewne, to lepiej zrobić w inny sprawdzony na 100% sposób - krzyż, węzłówki i jest git
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach