auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km Pomógł: 53 razy Dołączył: 10 Sty 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 20 Lis, 2007
Michał napisał/a:
Kubuś, especialy for u .
dopiero teraz to zobaczylem.. kurwa jakie to proste
a Ci o spalaniu... kiedys wam wytlumacze jak dziala wariator - zmieniacz faz rozrzadu.. ale musicie ochlonac najpierw ) zeby przyjac taka dawke wiedzy )
_________________ Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Śro 21 Lis, 2007
widziałem ten koncept kiedyś - moim zdaniem rewelacja, ma gigantyczne możliwości
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Śro 21 Lis, 2007
No tak ale tutaj juz nie bedzie kwesti wałków tylko kto wyżej zakręci, znikną wszystkie kwestie związane z rozrządem. Moment obrotowy płaski od początku do końca.
Tak, ale z tego co ostatnio widac i slychac opadlo im z tym rozwiazaniem.
Olewaja korzysci jakie z tego ida a wola silniki doladowane.
W sumie tez slusznie, silnik doladowany ma wieksza sprawnosc.
I teraz sie na tym skupiaja.
Krecic nie beda na potege bo i tak by trzeba bylo przekonstruowac silniki na te o malym skoku, a z tego co kiedys mowili o tym rozrzadzie to glowne problemy to wlasnie szybkosc dzialania.
Dla producentow to raczej za duzo zachodu a za malo korzysci.
auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km Pomógł: 98 razy Dołączył: 05 Gru 2005 Skąd: zadupie
Wysłany: Śro 21 Lis, 2007
Panowie.. Mesio pracuej nad nowym silnikiem
DiesOtto sie nazywa - konstrukcyjnei bazuje na dieslu a jest benzynowy
Do pewnego momentu zapłon następuje poprzez wysokie sprężanie paliwa (nawet benzyzna wtedy wybucha od własnego ciepłą) ale jst też zakres obrotów kiedy zmniejsza sie stopeiń sprężania i odpalaja sie zwykłe świece.
auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Śro 21 Lis, 2007
mAbZ napisał/a:
S-klasa oczywiście, w niej jak zwykle wszystko jest pierwsze.
Ale słuchajcie- ta kobyła ma spalać 5,3 litra :546:
Silnik 1,8 da 236 KM i aż 400 Nm :559:
0-100 7,5 sek - i mimo to spalanie tak niskie.
nie widzę tego... Osiągi - oki, może takie mieć, zużycie paliwa - oki, może być ekonomiczny, ale z 5.3 pewnie w testach się z 7 minimum zrobi
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
mAbZ [Usunięty]
Wysłany: Śro 21 Lis, 2007
mi napisał/a:
nie widzę tego... Osiągi - oki, może takie mieć, zużycie paliwa - oki, może być ekonomiczny, ale z 5.3 pewnie w testach się z 7 minimum zrobi
Na tym polega nowość tego silnika. Jest na benzynę, ale przy niskim obciążeniu
działa jak diesel (samozapłon paliwa, bez użycia świec!) - co bardzo zwiększa
efektywność.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach