Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: M
Wto 20 Lis, 2007
jak dziala vtec
Autor Wiadomość

Janusz 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio szrot
silnik:: F4R 730
moc: 155km
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 24 Maj 2007
Skąd: z Zakrzowa

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

Marek23 napisał/a:
Mi w clio się vtec nie chce włączyć...


Jestem, pewny ze to przez to iż za słabo "pedał" naciskasz... :D :D
 
 
 

Jakarti 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio Sport
silnik:: 2.0
moc: 201km
Pomógł: 53 razy
Dołączył: 10 Sty 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Wto 20 Lis, 2007   

Michał napisał/a:
Kubuś, especialy for u .


dopiero teraz to zobaczylem.. kurwa jakie to proste :D :D :D

a Ci o spalaniu... kiedys wam wytlumacze jak dziala wariator - zmieniacz faz rozrzadu.. ale musicie ochlonac najpierw :) ) zeby przyjac taka dawke wiedzy :) )
_________________
Niech się dzieje wola nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
 
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

Przyszlosc rozrzadu:
http://www.autospeed.com/...le.html?&A=0910
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

dzik napisał/a:
Przyszlosc rozrzadu:
http://www.autospeed.com/...le.html?&A=0910

No własnie czytalem o tym ze reno cos tam szpaci... ale to bylo z 10 lat temu, ciekawe czy ta technologia ma szanse. Jak ma to będzie straszno :)
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

widziałem ten koncept kiedyś - moim zdaniem rewelacja, ma gigantyczne możliwości
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

Pierwszy mial byc mesio e-klasy w 2008roku, tylko ze to news z roku 2005. Nic nowszego na szybko nie znalazlem.

Mysle ze z tym systemem bedzie jak z dieslami, tak jak CR'a robi bosh itd podobnie bedzie z tym rozrzadem.

Ale mozliwosci beda pewnie ciekawe, slowo "program" nabierze nowego znaczenia :)
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

No tak ale tutaj juz nie bedzie kwesti wałków tylko kto wyżej zakręci, znikną wszystkie kwestie związane z rozrządem. Moment obrotowy płaski od początku do końca.
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

Tak, ale z tego co ostatnio widac i slychac opadlo im z tym rozwiazaniem.
Olewaja korzysci jakie z tego ida a wola silniki doladowane.
W sumie tez slusznie, silnik doladowany ma wieksza sprawnosc.
I teraz sie na tym skupiaja.

Krecic nie beda na potege bo i tak by trzeba bylo przekonstruowac silniki na te o malym skoku, a z tego co kiedys mowili o tym rozrzadzie to glowne problemy to wlasnie szybkosc dzialania.

Dla producentow to raczej za duzo zachodu a za malo korzysci.
_________________
 
 
 

M 
HEJTER
ZJEBYWACZ TEMATÓW

auto: BMW
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 02 Gru 2005
Skąd: Kraina Grzybów

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

Może im przejdzie :D
_________________
Samochody to ZUO!
 
 

saxorulez 
aka petrolhead


auto: Peugeot
silnik:: 208 GTi
moc: podobno 230km
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 05 Gru 2005
Skąd: zadupie

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

Panowie.. Mesio pracuej nad nowym silnikiem

DiesOtto sie nazywa - konstrukcyjnei bazuje na dieslu a jest benzynowy :)
Do pewnego momentu zapłon następuje poprzez wysokie sprężanie paliwa (nawet benzyzna wtedy wybucha od własnego ciepłą) ale jst też zakres obrotów kiedy zmniejsza sie stopeiń sprężania i odpalaja sie zwykłe świece.

http://www.v10.pl/Mercede...owych,2642.html
_________________
when the flag drops the bullshit stops



.....action speaks louder than words....
 
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

Czytałem że pierwszy seryjny Mesio z tym silnikiem będzie w sprzedaży za 4 lata.
S-klasa oczywiście, w niej jak zwykle wszystko jest pierwsze.

Ale słuchajcie- ta kobyła ma spalać 5,3 litra :546:
Silnik 1,8 da 236 KM i aż 400 Nm :559:
0-100 7,5 sek - i mimo to spalanie tak niskie.

Do tego emisja CO2 bardzo niska 129 g/km, wiec zieloni też się wreszcie zamkną :D
 
 

mikson
[Usunięty]

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

pisalem juz o tym silniku mesia z 2 miechy temu :)
 
 

dzik 
Zafurczał mi rano!
wolne renuary


auto: r5
silnik:: F7R,C1J
moc: 161,???km
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 13 Gru 2005
Skąd: wawka

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

To dzieki bezposredniemu wtryskowi paliwa, mozna go podac kiedy potrzeba jak w dieslu.
To bedzie kontrolowane spalanie stukowe.

Moze mniej palic od diesla gdyz benzyna ma wieksza kalorycznosc od ropy.
_________________
 
 
 

mi 
Stawiam wszystkim ....


auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 21 Maj 2006
Skąd: Z dupy

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

mAbZ napisał/a:
S-klasa oczywiście, w niej jak zwykle wszystko jest pierwsze.

Ale słuchajcie- ta kobyła ma spalać 5,3 litra :546:
Silnik 1,8 da 236 KM i aż 400 Nm :559:
0-100 7,5 sek - i mimo to spalanie tak niskie.


nie widzę tego... Osiągi - oki, może takie mieć, zużycie paliwa - oki, może być ekonomiczny, ale z 5.3 pewnie w testach się z 7 minimum zrobi :/
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
 
 

mAbZ
[Usunięty]

Wysłany: Śro 21 Lis, 2007   

mi napisał/a:
nie widzę tego... Osiągi - oki, może takie mieć, zużycie paliwa - oki, może być ekonomiczny, ale z 5.3 pewnie w testach się z 7 minimum zrobi :/


Na tym polega nowość tego silnika. Jest na benzynę, ale przy niskim obciążeniu
działa jak diesel (samozapłon paliwa, bez użycia świec!) - co bardzo zwiększa
efektywność.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 10