auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Śro 29 Paź, 2008
nie czytalem calego tematu ale i tak wrzuce 3 grosze. Moim zdaniem nie kazdy samochod na krotkiej skrzyni staje sie szybszy. Ok moze i jest lepiej wygodniej zamiatac na odcinku ale do jazdy na ulice krotka skrzynia to akurat pomylka (takie moje zdanie) - tzn zeby byc bardziej precyzyjnym. Uwazam ze dwa auta o tej samej mocy i przebiegu lepiej beda jezdzily na serii niz na krotkiej
Bad-i, za bardzo ogolnie piszesz seria i krotka.
Wszystko zalezy jaka ta seria jest.
A jesli za dluga to o ile skracamy. Zawsze to jest kompromis.
Sa skrzynie zdecydowanie za dlugie jak np clio sport, na n-grupowym programie robi sie juz idiotycznie dluga, prawie 120km/h na II-ce. Skracajac ja o 20% uzyskasz na kazdym biegu o 20% wiecej przyspieszenia.
auto: sej
silnik:: 1.1
moc: 40kwkm Pomógł: 5 razy Dołączył: 21 Lut 2008 Skąd: z Gdańska
Wysłany: Śro 29 Paź, 2008
Spodziewałem się większego strzału i kopa po przebiciu biegu, a tu wszystko płynnie. Poprostu przyspiesza płynnie cały czas. Jest ok nie narzekam.
Zegary mi szaleją hehe tempo w jakim przesuwa się obrotomierz na pierwszym i drugim biegu, szok. Cały cały czas przeciągam te dwa biegi.
Porównania jakiego dokonałem to czysto organoleptycznie stając z kilkoma 800kg hondami przed i po modach jedzie.
To tyle czas to pomierzyć teraz jakoś
_________________ W trosce o najlepszą jakość naszych usług informujemy że nad rozwiązaniem pańskiego problemu pracują nasi najlepsi specjaliści..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach