BMW SAAB AUDI. Ja mam grube wkłady z takich aut. Mam 2 komplety P36 i z oznaczeń wynika, ze są z ww. aut. Moze ktoś chce kupic gotową grubą rure na gwincie pod asfat? MAM UZYWKE I MOGE ZAŁATWIC NOWE.
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Nie 16 Sty, 2011
Przem_106 napisał/a:
BMW SAAB AUDI. Ja mam grube wkłady z takich aut. Mam 2 komplety P36 i z oznaczeń wynika, ze są z ww. aut. Moze ktoś chce kupic gotową grubą rure na gwincie pod asfat? MAM UZYWKE I MOGE ZAŁATWIC NOWE.
Tak się właśnie zastanawiałem , czy czasem Przemek nie będzie znał tych oznaczeń
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
Druga sprawa ze jest albo B6 albo B6 motosport... ten drugi niby na grubej ladze ale z moich doswiadczen z seryjna sprezyna lepiej sprawdza sie zwykle B6 zwlaszcza w 106/saxo.
BMW SAAB AUDI. Ja mam grube wkłady z takich aut. Mam 2 komplety P36 i z oznaczeń wynika, ze są z ww. aut. Moze ktoś chce kupic gotową grubą rure na gwincie pod asfat? MAM UZYWKE I MOGE ZAŁATWIC NOWE.
ile za uzywke a ile za nowe ? poprosze PW
Czesio [Usunięty]
Wysłany: Nie 16 Sty, 2011
Teoretycznie ,
Dziś widziałem aukcję na której poszedł komplet b8 ze sprężynami eibach za 800zł. Pasowały fabrycznie do a3 golfa 4 itd. Zakładamy za kupiliśmy te amorki , i co teraz? Załóżmy ze potrzebuje je do Colta , wiec biore kupione amory i stare wylane z Colta i oni są w stanie cos porządnego z tego ulepic ? za kase mniejszą niż customowe amory ?
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Czw 10 Lut, 2011
Wracajac do tematu customowego zawiasu Bilsteina ponoć sa dwa rodzaje grubości amorków na tył? Grubsze na pewno wchodza do 106 - zapewne u przema takie sa.. pytanie brzmi czy wejda tez do saxo VTS, teoretycznie tak, ale czy na pewno..wszystko to jest tak na szybko na dwa razy ale byc moze ktoś juz drazył temat..
auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km Pomógł: 34 razy Dołączył: 20 Sty 2008 Skąd: Górki Małe
Wysłany: Czw 10 Lut, 2011
jarek-malopolska napisał/a:
Wracajac do tematu customowego zawiasu Bilsteina ponoć sa dwa rodzaje grubości amorków na tył? Grubsze na pewno wchodza do 106 - zapewne u przema takie sa.. pytanie brzmi czy wejda tez do saxo VTS, teoretycznie tak, ale czy na pewno..wszystko to jest tak na szybko na dwa razy ale byc moze ktoś juz drazył temat..
Wchodzą, ale może zajść potrzeba delikatnej ingerencji w wahacz
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km Pomógł: 5 razy Dołączył: 31 Lip 2010 Skąd: Kraków
Wysłany: Czw 10 Lut, 2011
jarek-malopolska napisał/a:
Wracajac do tematu customowego zawiasu Bilsteina ponoć sa dwa rodzaje grubości amorków na tył? Grubsze na pewno wchodza do 106 - zapewne u przema takie sa.. pytanie brzmi czy wejda tez do saxo VTS, teoretycznie tak, ale czy na pewno..wszystko to jest tak na szybko na dwa razy ale byc moze ktoś juz drazył temat..
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Czw 10 Lut, 2011
no własnie bo dowiedzialem się ze moze być takowy problem, i w zalezonosci własnie od tego amor jest albo troche cienzy albo troche grubszy.. wobec tego bede musiał to jakos pomierzyc.. A jeszcze rwacajac do teamtu tylnego zawieszenia mam zamiar na wiosne szybko leci komplesowo cała zawieche, zaczne od tyłu, wiem na pewno, ze wjada customowe Bille i tuleje belki poliuretan, czy jest tam jeszcze cos do wymiany/sprawdzenia/zrobienia? Co z regeneracja beki, bo u mnie sie nic w sumie z nia nie dzieje niepokojacego, czy w niej tez cos sie wymienia ?
A jeszcze wracajac do teamtu tylnego zawieszenia mam zamiar na wiosne szybko leci komplesowo cała zawieche, zaczne od tyłu, wiem na pewno, ze wjada customowe Bille i tuleje belki poliuretan, czy jest tam jeszcze cos do wymiany/sprawdzenia/zrobienia?
Gdybys wsadził grubsze drązki poczuł bys się jak w bajce
Niewiele osob ma pojęcie jak bardzo zmienia się pewnosc prowadzenia auta z grubszymi drązkami!
Oczywiscie zmianiłbym tez stabilizator na 24mm
udanych modow
auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km Pomógł: 16 razy Dołączył: 04 Maj 2009 Skąd: Brzesko/Kraków
Wysłany: Czw 10 Lut, 2011
Przem_106 napisał/a:
Gdybys wsadził grubsze drązki poczuł bys się jak w bajce
Niewiele osob ma pojęcie jak bardzo zmienia się pewnosc prowadzenia auta z grubszymi drązkami!
Oczywiscie zmianiłbym tez stabilizator na 24mm
udanych modow
Ooo to widze, ze w temacie samego tylnego zawieszenia jest wiele do modzenia.. A coś blizej odnosnie tych drażkow i stabi? mozna to podpasowac z innego modelu czy kupuje sie dedykowane tylko grubsze..? jelsi jest to juz gdzies przerabiane to poprosze o link bo ja osobcie nie znalazłem, a jesli nie to moze komus tez sie przyda
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach