Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
Gwint do gr N
Autor Wiadomość

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Nie 16 Sty, 2011   

BMW SAAB AUDI. Ja mam grube wkłady z takich aut. Mam 2 komplety P36 i z oznaczeń wynika, ze są z ww. aut. Moze ktoś chce kupic gotową grubą rure na gwincie pod asfat? MAM UZYWKE I MOGE ZAŁATWIC NOWE.
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Nie 16 Sty, 2011   

Przem_106 napisał/a:
BMW SAAB AUDI. Ja mam grube wkłady z takich aut. Mam 2 komplety P36 i z oznaczeń wynika, ze są z ww. aut. Moze ktoś chce kupic gotową grubą rure na gwincie pod asfat? MAM UZYWKE I MOGE ZAŁATWIC NOWE.




Tak się właśnie zastanawiałem , czy czasem Przemek nie będzie znał tych oznaczeń :]
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Nie 16 Sty, 2011   

Druga sprawa ze jest albo B6 albo B6 motosport... ten drugi niby na grubej ladze ale z moich doswiadczen z seryjna sprezyna lepiej sprawdza sie zwykle B6 zwlaszcza w 106/saxo.
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 16 Sty, 2011   

Przem_106 napisał/a:
BMW SAAB AUDI. Ja mam grube wkłady z takich aut. Mam 2 komplety P36 i z oznaczeń wynika, ze są z ww. aut. Moze ktoś chce kupic gotową grubą rure na gwincie pod asfat? MAM UZYWKE I MOGE ZAŁATWIC NOWE.


ile za uzywke a ile za nowe ? poprosze PW :)
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Nie 16 Sty, 2011   

Teoretycznie ,

Dziś widziałem aukcję na której poszedł komplet b8 ze sprężynami eibach za 800zł. Pasowały fabrycznie do a3 golfa 4 itd. Zakładamy za kupiliśmy te amorki , i co teraz? Załóżmy ze potrzebuje je do Colta , wiec biore kupione amory i stare wylane z Colta i oni są w stanie cos porządnego z tego ulepic ? za kase mniejszą niż customowe amory ?
 
 

zawodnik 
mam brudne skary... przepraszam

auto: Peugeot 106
silnik:: 1.6 8V
moc: 130km
Dołączył: 11 Sie 2010
Skąd: Sk-ce

Wysłany: Pon 17 Sty, 2011   

panowie a czy amor z tego foto to PS? i co to za springi? da sie to sprawdzic co tam siedzi bez wyjmowania?
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Czw 10 Lut, 2011   

Wracajac do tematu customowego zawiasu Bilsteina ponoć sa dwa rodzaje grubości amorków na tył? Grubsze na pewno wchodza do 106 - zapewne u przema takie sa.. pytanie brzmi czy wejda tez do saxo VTS, teoretycznie tak, ale czy na pewno..wszystko to jest tak na szybko na dwa razy ale byc moze ktoś juz drazył temat..
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 10 Lut, 2011   

jarek-malopolska napisał/a:
Wracajac do tematu customowego zawiasu Bilsteina ponoć sa dwa rodzaje grubości amorków na tył? Grubsze na pewno wchodza do 106 - zapewne u przema takie sa.. pytanie brzmi czy wejda tez do saxo VTS, teoretycznie tak, ale czy na pewno..wszystko to jest tak na szybko na dwa razy ale byc moze ktoś juz drazył temat..



Wchodzą, ale może zajść potrzeba delikatnej ingerencji w wahacz ;)
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
 
 
 

Meehow 
katayama izihuko


auto: Citroen Saxo
silnik:: 1.6 16v
moc: 120km
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 31 Lip 2010
Skąd: Kraków

Wysłany: Czw 10 Lut, 2011   

jarek-malopolska napisał/a:
Wracajac do tematu customowego zawiasu Bilsteina ponoć sa dwa rodzaje grubości amorków na tył? Grubsze na pewno wchodza do 106 - zapewne u przema takie sa.. pytanie brzmi czy wejda tez do saxo VTS, teoretycznie tak, ale czy na pewno..wszystko to jest tak na szybko na dwa razy ale byc moze ktoś juz drazył temat..

U mnie weszły do saxo bez problemu :)
 
 
 

Jaco 
kośimazaki


auto: Saxo VTS
silnik:: TU5J4
moc: 118km
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 20 Sty 2008
Skąd: Górki Małe

Wysłany: Czw 10 Lut, 2011   

Właśnie ciężko stwierdzić od czego to zależy.. ( moim zdaniem od odlewu wahacza)..

u Łukasza w saxo amor opierał się dosyć mocno o wahacz, u mnie w 106 tylko delikatnie, ale i tak musiałem go ( wahacz) lekko przeszlifować..


EDIT: Oczywiście mowa o tych grubych amorkach.
_________________
Marek23 napisał/a:
Zobaczyłem ludzi, myślę sobie, przejdę na bogato. Nie pokleiło wogóle...
Ostatnio zmieniony przez Jaco Czw 10 Lut, 2011, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Czw 10 Lut, 2011   

no własnie bo dowiedzialem się ze moze być takowy problem, i w zalezonosci własnie od tego amor jest albo troche cienzy albo troche grubszy.. wobec tego bede musiał to jakos pomierzyc.. A jeszcze rwacajac do teamtu tylnego zawieszenia mam zamiar na wiosne szybko leci komplesowo cała zawieche, zaczne od tyłu, wiem na pewno, ze wjada customowe Bille i tuleje belki poliuretan, czy jest tam jeszcze cos do wymiany/sprawdzenia/zrobienia? Co z regeneracja beki, bo u mnie sie nic w sumie z nia nie dzieje niepokojacego, czy w niej tez cos sie wymienia ?
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Czw 10 Lut, 2011   

jarek-malopolska napisał/a:
A jeszcze wracajac do teamtu tylnego zawieszenia mam zamiar na wiosne szybko leci komplesowo cała zawieche, zaczne od tyłu, wiem na pewno, ze wjada customowe Bille i tuleje belki poliuretan, czy jest tam jeszcze cos do wymiany/sprawdzenia/zrobienia?


Gdybys wsadził grubsze drązki poczuł bys się jak w bajce :)
Niewiele osob ma pojęcie jak bardzo zmienia się pewnosc prowadzenia auta z grubszymi drązkami!

Oczywiscie zmianiłbym tez stabilizator na 24mm :faja:
udanych modow :)
 
 

jarek-malopolska 
smolarek strzelił 2 bramki portugali


auto: saxo VTS
silnik:: TU5JP4S
moc: 134km
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 04 Maj 2009
Skąd: Brzesko/Kraków

Wysłany: Czw 10 Lut, 2011   

Przem_106 napisał/a:
Gdybys wsadził grubsze drązki poczuł bys się jak w bajce
Niewiele osob ma pojęcie jak bardzo zmienia się pewnosc prowadzenia auta z grubszymi drązkami!

Oczywiscie zmianiłbym tez stabilizator na 24mm
udanych modow


Ooo to widze, ze w temacie samego tylnego zawieszenia jest wiele do modzenia.. A coś blizej odnosnie tych drażkow i stabi? mozna to podpasowac z innego modelu czy kupuje sie dedykowane tylko grubsze..? jelsi jest to juz gdzies przerabiane to poprosze o link bo ja osobcie nie znalazłem, a jesli nie to moze komus tez sie przyda ;)
 
 
 

Czesio
[Usunięty]

Wysłany: Czw 10 Lut, 2011   

może ktos wie co to za model bila to jes b4 b6 czy b8 ? http://www.raceinspired.c...ront-right.aspx
 
 

iQ 
dziękuje i pozdrawiam
The speshill one


auto: DC2R
silnik:: B
moc: ?km
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Mar 2009
Skąd: z lasu

Wysłany: Czw 10 Lut, 2011   

Czesio, popraw link. B4 jest czarny, B6 i B8 jest zolty.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.07 sekundy. Zapytań do SQL: 8