auto: Sitroen
silnik:: D16Z28K76W11
moc: milijonkm Pomógł: 36 razy Dołączył: 21 Maj 2006 Skąd: Z dupy
Wysłany: Wto 15 Cze, 2010
jacek czajka napisał/a:
diesel & hybryd...jedno drugie wyklucza
nie wyklucza, co już ustaliliśmy. Pytanie z dupy. Tracisz kolejkę!
jacek czajka napisał/a:
ekspercka ekspertyza administracyjna i wszystko na ten temat...chyba że ktoś chce być szary
...no i zostajesz szarym!
_________________
Czesio napisał/a:
Na twoim miejscu zaczął bym zważać na ton , którym się do mnie zwracasz. Nie piliśmy razem wódki , i nie jestem twoim kolegą spod sklepu żebyś używał wobec mnie takich słów .
to w takim razie jakie mamy dziś na rynku silniki diesla bez turbodoładowania?
Nie ma znaczenia czy i w ogole ktos sprzedaje teraz diesle bez doladowania, ale ogolne pojecie diesel=wysoki nisko moment jest bledne.
2.0TDI 170KM, 350Nm przy 1800
2.0TFSI 211KM, 350Nm przy 1600
VW robi teraz dobra robote z benzyniakami, 2.0TFSI napedza fury pokroju paska tak ze diesle 2.0 dostaja sraczki.
Użytkowałem przez kilka dni Exeo z 2.0 TSI turbobenzyną i rzeczywiście większość diesli nie ma co szukać. Strasznie fajna charakterystyka silnika. I potrafił palić 10 litrów po Warszawie.
_________________ Filozof, Biegacz, Fotograf, Egoista, Cham, Prostak i Humanista
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach