auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011
Chodzi mi o to żeby nie bujać w obłokach tylko skonkludować czymś technicznie wykonalnym a nie modyfikacją która po opłaceniu, wykonaniu i podsumowaniu spowoduje że właściciel spuści głowe i wystawi auto na otomoto.
Stąd prośba aby swoje propozycje podawać rozsądnie i żeby nie były oderwane od ziemi.
Ja sie na francuzach nie znam ale proponowałbym swap motoru/skrzyni i komputera z czegoś co pasuje lub zapodanie wałków i ogarnięcie komputera.
Rzeźbienie ze strokerami za wielkie pieniądze, rozwiercaniem bloku to hardcore dla najwiekszych twardzieli.
auto: 205/C4
silnik:: tu5j2
moc: ~100km Pomógł: 73 razy Dołączył: 25 Mar 2007 Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011
M napisał/a:
Chodzi mi o to żeby nie bujać w obłokach tylko skonkludować czymś technicznie wykonalnym a nie modyfikacją która po opłaceniu, wykonaniu i podsumowaniu spowoduje że właściciel spuści głowe i wystawi auto na otomoto.
Stąd prośba aby swoje propozycje podawać rozsądnie i żeby nie były oderwane od ziemi.
Ja sie na francuzach nie znam ale proponowałbym swap motoru/skrzyni i komputera z czegoś co pasuje lub zapodanie wałków i ogarnięcie komputera.
Rzeźbienie ze strokerami za wielkie pieniądze, rozwiercaniem bloku to hardcore dla najwiekszych twardzieli.
Tylko że wkładanie cięższego silnika psuje sposób w jaki się ten samochód prowadzi.
auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km Pomógł: 40 razy Dołączył: 08 Cze 2006 Skąd: Warszawa
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011
kamil napisał/a:
To prawda, dlatego chciałem wiedzieć ile to kosztuje i czy ta zabawa to jakiś mega progres czy za połowę kasy wydłubac silnik tak jak saxoruleza
Nie wydłubiesz za połowe kasy silnika jak Saxorulez - bo my mamy prawie identyczny setup. Czyli zeby bylo latwiej, nasze silniki i kompy kosztuja tyle samo
auto: BMW Pomógł: 4 razy Dołączył: 02 Gru 2005 Skąd: Kraina Grzybów
Wysłany: Wto 22 Mar, 2011
kubas napisał/a:
M napisał/a:
Chodzi mi o to żeby nie bujać w obłokach tylko skonkludować czymś technicznie wykonalnym a nie modyfikacją która po opłaceniu, wykonaniu i podsumowaniu spowoduje że właściciel spuści głowe i wystawi auto na otomoto.
Stąd prośba aby swoje propozycje podawać rozsądnie i żeby nie były oderwane od ziemi.
Ja sie na francuzach nie znam ale proponowałbym swap motoru/skrzyni i komputera z czegoś co pasuje lub zapodanie wałków i ogarnięcie komputera.
Rzeźbienie ze strokerami za wielkie pieniądze, rozwiercaniem bloku to hardcore dla najwiekszych twardzieli.
Tylko że wkładanie cięższego silnika psuje sposób w jaki się ten samochód prowadzi.
Imho większa pojemność o 0,2 (szklanka do herbaty) nie musi oznaczać od razu bóg wie jak zwiekszonej wagi silnika, ale nie wiem jak we francuzach.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach