Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Poczta   Rejestracja   Zaloguj   Album


Poprzedni temat «» Następny temat
43. Monte Calvaria 26.01.2008
Autor Wiadomość

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 26 Sty, 2008   

a grzech jedzie? czekam na jakas ciekawa relacje... a tak btw to na wytlumaczenie czemu Marcel tez nie wystartowal.
 
 
 

Loko 
Dr. Scheffler dzwoń 500 000 529


auto: ...
silnik:: ...
moc: ...km
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 16 Lut 2006
Skąd: Kraków

Wysłany: Sob 26 Sty, 2008   

Marcel 08 napisał/a:
jada sie nawzajem w dupe u Marcela w lozku :rotfl:

to pisalem ja, Kebab


Jak to mówią są rzeczy ważne i ważniejsze :rotfl:
 
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 26 Sty, 2008   

uff, mega padniety jestem ale super imprezka, moze proby troche rozczarowaly, ale ogolnie niezly fan bo dawno na takiej imprezie nie jezdzilem. Wynikow jeszcze nie znam, ale 2 taryfy i nietrafione gumy (toyo R888) w tych warunkach/probach niczego dobrego nie wroza :( ale w totalu bylo naprawde fajnie, moge jechac cos podobnego nawet jutro :)
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Sob 26 Sty, 2008   

nie pojechalismy, bo na BK odpadlo za mało aut :( - oczywiscie zle nikomu nie zyczylismy .... spoznilismy sie ze zgloszeniem niestety ....

z tego co widzialem na pierwszych dwoch miejscach jednak miejscowi byli .... i moj ziom i faworyt K.Szymanski w Legacy :D

grzesiu kibicowalismy ci ONLINE u badiego przy lyseczce ale potem poczulismy maly niedosyt, ale chyba wtedy byla T
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Sob 26 Sty, 2008   

dzieki za trzymanie kciukow, a co do wynikow ... hmm bedzie ze sie tlumacze, ale trudno - z oponami mega pomylka (deszcz i wiekszosc to straszny syf albo szuter) i jakos z pilotem sie tez dogadac nie moglem.

Mam nadzieje ze na nastepnej imprezie Ty i Bad-i juz bedziecie jechac i bedziemy w jednej klasie, bedzie sie dziac :)

ps. byly odcinki gdzie udawalo mi sie pojechac na 1 albo drugie miejsce w klasie wiec mam nadzieje ze kreski na mnie jeszcze nie postawiliscie ;)
 
 
 

qbus 
Witamina A..


auto: Civic FN2
silnik:: K20Z4
moc: 201km
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 12 Gru 2006
Skąd: Myslenice

Wysłany: Sob 26 Sty, 2008   

najwazniejsza jest meta... a toyo w takich warunkach to faktycznie dziwny wybor, byly one w ogole dogrzane gdziekolwiek? :D

calkiem nieźle pojechał chyba gość swiftem w klasie 2... w pewnym momencie widzialem ze byl wysoko w gen wg wynikow do ktorych linka podawal loko, pewnie szedl niezla petarda.
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Sob 26 Sty, 2008   

Właśnie wróciłem do domu.
KJS bardzo zacny. Świetna organizacja, świetena konkurencja, naprawdę najwyższy poziom kierowców amatorów szczególnie w klasie 5 no i bardzo dobry poziom w kl. 2.
Klasa 2 i 5 były najbardziej obsadzone i tam widac było bardzo wyrównaną, zaciętą i stojącą na naprawdę bardzo wysokim poziomie rywalizację. Jeśli chodzi o wyniki klasy 2, to Swift z dolnośląskiego to auto 4x4 dlatego kręcił takie czasy. Poza tym kierownik jest mistrzem Polski w klasie 2 z zeszłego roku. Klasa 3. Tu klasą dla siebie był Pan Tomalak w saxo. Dalej gonił go kierowca żółtej VTI, ale poprostu umiejętności trochę słabsze. Ostatnie miejsce na pudle było otwarte i praktycznie każdy mógł po nie sięgnąć. Wg mnie klasa średnio obsadzona. Kolegę z hh widziałem tylko na pierwszej próbie. Auto bardzo fajne, ale za często hamowało ^_^ Miałem wrażenie że kierowca za często hamował lewą nogą.
Klasa 4, to dominacja zawodnika z Chełma. Podobnie jak Tomalak tak i on był klasą dla siebie.
Drugie miejsce dla BMW swiadczy o tym, że kierowca RWD był napradę dobry, a konkurencja średnia. O klasie 5 nie wspomnę, bo auta 4x4 nie bardzo mnie kręcą, choć tam się naprawdę działo i było na co popatrzeć.
 
 

BaRtO_206GT 
wiosna lato jesień zima


auto: 206GT
silnik:: EW12J4
moc: xxxkm
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 07 Lis 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 27 Sty, 2008   

sa wyniki: http://www.ak-polski.org....p?id=447&menu=1
_________________
www.08PSS.pl - Cat Cams/ Fujita/ Magnaflow/ Milltek/ Momo/ Samco/ Woessner
Peugeot 206GT:
Stage I: 170,8 HP przy 6949 rpm/ 207,2 Nm przy 5186 rpm/ masa: 940 kg
 
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Nie 27 Sty, 2008   

BaRtO_206GT napisał/a:
sa wyniki: http://www.ak-polski.org....p?id=447&menu=1


jak pisalem wczesniej, zeby zwrocic uwage na K.Szymanskiego i prosze :D 2 miejsce w generalce :jupi:
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 27 Sty, 2008   

ja moge troche dodac o klasie 3.
1. miejsce - Tomalak (saxo), jak ktos widzial jak on jezdzi to nie ma watpliwosci dlaczego, bardzo plynna jazda, mega opanowana lewa nowa i bardzo duze doswiadczenie, wygrywa klase juz od wielu wielu lat. Dla mnie wzor kierownika, choc czasami zdarzy mu sie nie wygrac :)
Jesli chodzi o auto to z tego co ja wiem to: b6, dolot, zmieniony wydech (jakies wlasne wynalazki) skrocone przelozenie 13x59, zmieniona maska :)

2. miejsce - Grzywacz honda CRX - pierwsze raz go widzialem, auto mega glosnie (dobrze ze nie badali wydechu)

3. miejsce Oracz - Honda VTi, drugi start tym autem, wczesniej bardzo krotko C2 (bo nie jezdzilo), wczesniej dlugo saxo. Zawsze tnie sie z Tomalakiem, ale na razie wypada gorzej. Tym tazem przekombinowal na 1.wszej probie, skrocil sobie trase przecinajac tasme, a potem klocil sie ze nie bylo slupka wiec mogl sobie ostro przyciac :) - dostal taryfe i w ten sposob przegral 2. gie miejsce (chociaz nie wiem czy dal by rade temu crxowi).
Auto wyglada na serie.

4. miejsce Mendelski - znany jako menda na forum. Na kajotesach jezdzi calkiem niezle. Auto pomichalowe ale troche je doseryjnal - wywalil wydech, fotel.

5. LAtos w nissanie sunny, faworyci Bad-iego :)
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Nie 27 Sty, 2008   

Tomalak ma napewno grubą rurę w zawiasie, szperę i coś koło 150 kucy. To bardzo małomówny człowiek i cięźko sie z nim gada, ale ścigałem się z nim kilka razy więc co nieco powiedział:-) Co do umiejętności jeźdżenia to tylko kierowca w żółtym civivu mógł mu dorównać, ale trochę za agresywnie no i do tego ten skrut, który widziałem. Taryfa jak najbardziej słuszna!
Odnośnie hamowania lewą - moja mała uwaga była grzech do Ciebie. Za dużo lewej. W wielu momentach auto chciało jechać dobrym torem, a ty hamowałeś je niepotrzebnie lewą.
Kierowca Nissana napewno miał dużo szczęścia gdy otarł się o hydrant w jednostce i w moim mniemaniu jechał za agresywnie.
 
 

Bad-i 
bzuuummmmmmmmmmmm


auto: Clio I,
silnik:: 2.0
moc: 260,km
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 08 Cze 2006
Skąd: Warszawa

Wysłany: Nie 27 Sty, 2008   

hmm no Pawel w nissanie zawsze jezdzil jak najblizej (slupka, nawrotu, drzewa itd......) - poprostu skracal droge nawet o centymetry jezeli ona na to pozwalala
 
 

grzech 
to byłem ja, Jarząbek

auto: citroen / saxo
silnik:: TUJP4 1.6
moc: 150km
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 25 Lip 2006
Skąd: Piaseczno

Wysłany: Nie 27 Sty, 2008   

Przem_106, wyslij mi na priv jakis dokladniejszy opis mojej jazdy, chetnie sie dowiem w ktorych miejscach te niepotrzebne hamowania.
 
 
 

Przem_106 
kluseczek


auto: Peugeot 206 RC
silnik:: 2.0
moc: 177km
Pomógł: 27 razy
Dołączył: 14 Sty 2008
Skąd: Kwidzyn

Wysłany: Nie 27 Sty, 2008   

Zapomniałem dodać. Załoga 106 rallye w klasie 2 bardzo fajnie jechała no i 1.3 też godnie się zbierał. Wynik też całkiem dobry. grzech - wiesz coś o aucie? Wydaje mi się, że moc nie jest seryjna, choć nigdy nie widziałem jak jedzie rallye 1.3
 
 

Marcel
[Usunięty]

Wysłany: Wto 29 Sty, 2008   

Przem_106 napisał/a:
Wydaje mi się, że moc nie jest seryjna, choć nigdy nie widziałem jak jedzie rallye 1.3


pod maska nie widzialem, ale srodek wygladał na mocno odelzony, wew. lekki bak paliwa, z przod było widac "inna" chlodnice ktora wygladala raczej jak IC od Iveco, zawias twardy jak cholera dosc wysoko postawiony tył, ale to raczej zasługa lekkiego tyłka, z przodu jeszcze hardcorowe płyta pod silnikiem .... kolesie dosc smieszni, ale kontaktowi - Oskar chwile z nimi gadał, gosc cos wspomiał o budowie drugiego silnka 1.3 ale nie ma na to czasu ostatnio ....

tyle wiem :>
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Design by: DesignerCase.net fitting by szpak
Strona wygenerowana w 0.08 sekundy. Zapytań do SQL: 8